Natea Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Hei! Sitter og skal bestille meg kredittkort fra Eika ( Gold). Noen som har det kortet som kan svare på om man kan overføre penger TIL kredittkortet i nettbanken? Jeg og samboeren min tenker nemlig på å bruke kontoen som felles matkonto med hvert sitt kort ( da vi såg at det var mulig). Tenkte heller å bruke kredittkort-delen når vi bestiller ferie. Noen som har peiling?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Hei! Sitter og skal bestille meg kredittkort fra Eika ( Gold). Noen som har det kortet som kan svare på om man kan overføre penger TIL kredittkortet i nettbanken? Jeg og samboeren min tenker nemlig på å bruke kontoen som felles matkonto med hvert sitt kort ( da vi såg at det var mulig). Tenkte heller å bruke kredittkort-delen når vi bestiller ferie. Noen som har peiling? Hvorfor i all verden skal du overføre penger til et kredittkort? Lag en matkonto, hvis du vil ha det, bruk kortet og betal hele regningen ved forfall fra matkontoen. Da koster det ikke noe å bruke kortet. Anonymous poster hash: 55c6b...d20
Natea Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2014 Hvorfor i all verden skal du overføre penger til et kredittkort? Lag en matkonto, hvis du vil ha det, bruk kortet og betal hele regningen ved forfall fra matkontoen. Da koster det ikke noe å bruke kortet. Anonymous poster hash: 55c6b...d20 Fordi vi vil kunne sette inn et fast beløp hver måned. Matkonto pluss kredittkort blir unødvendig om vi kan sette penger rett inn på kredittkortet. Vi kunne jo bare ha hatt en egen matkonto, men da hadde vi ikke fått 4% cashback når vi bruker kortet. Så spørsmålet er; kan vi sette inn penger på kredittkortet?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Ja, jeg har Eika, og du har et eget kontonummer som du finner i nettbanken, hvor du kan sette inn ekstra penger. Anonymous poster hash: 62932...289 1
Pengebingen Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Du kan betale inn så mye du vil til kredittkortet Du får jo kontonr så du kan betale inn, samme som å betale regningene. Jeg har gjort det flere ganger på tur i utlandet, for å kunne ta ut kontanter med det uten at det løper på renter. Slapp unna endel uttaksgebyrer på den måten.
Natea Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #6 Skrevet 2. mars 2014 Tusen takk for svar! Da blir det som jeg såg for meg.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2014 #7 Skrevet 8. juli 2014 Jeg har lyst til å søke om Eika kredittkort, men jeg skjønner ikke hvordan jeg blir kunde hos Eika. For det er visst et krav at man har et eksisterende kundeforhold. Holder det at jeg oppretter en brukskonto, men bare setter inn femti kroner? Er det årsgebyr på brukskonto? Er det Eika eller min lokale bank jeg skal kontakte? Anonymous poster hash: e85ce...719
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå