Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en temmelig smart og klok jente. Jeg mener at gutter bør skjerpe seg. For det ene bør gutter slutte å banne. Det er ikke attraktivt i det hele tatt. For det andre bør gutter ikke sitte med lue på inne og iallfall ikke sægebukse. Dei ser ut som noen småunger med alt det utstyret på seg.

Også bør gutter viser respekt for oss jenter, selv om mange jenter og bør bli mer bestemt. Sjekking er bare ekkelt og utidigt. Ingen jenter liker å bli sjekket opp på gaten.

Og dessuten så er vi jenter mye flinkere med dyr en det dere gutter er, og vi er flinke med barn osv.

Og jeg liker ikke gutter som røyker eller bruker snus, det er en uting.

Jeg liker gutter som går med rene klær og som ikke er utslitt eller ser voldsomt ut. også liker jeg heller ikke sjenerte gutter.

Og jeg ønsker en gutt som er på same høyde som meg selv. jeg er 179 cm hø.

Er jeg for kravstor eller?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Mr. Toad
Skrevet

Jeg synes det er søtt med gutter som lager liksomprofiler mens de later de er jenter.

• Liker 11
Skrevet

De*

Og ja, du er kravstor. Jeg lurer på, dersom du treffer på en som du syntes er dødskjekk, virker intr i deg og du syntes han er the one men han snuser, hva gjør du da? Hva gjør du om han tar på seg en slitt joggebukse etter en lang dag?

• Liker 3
Skrevet (endret)

De*

Og ja, du er kravstor. Jeg lurer på, dersom du treffer på en som du syntes er dødskjekk, virker intr i deg og du syntes han er the one men han snuser, hva gjør du da? Hva gjør du om han tar på seg en slitt joggebukse etter en lang dag?

Hun er sikkert ikke så smart som hun vil ha det til.

Endret av Sami
  • Liker 1
Skrevet

For min del trenger ikke gutter å bruke dårlige unnskyldninger for å ha dårlige klær. Jeg er ofte ganske flink til igjemskue dem. Så det. Og jo jeg er smart.

AnonymBruker
Skrevet

Hun er sikkert ikke så smart som hun vil ha det til.

du har allerede avslørt deg.

Anonymous poster hash: 9f381...a1f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Japp, du er kravstor, men det gjør jo ingenting når du må leve livet som singel resten livet, sant?

Jeg som gutt er derimot ikke kravstor, den perfekte jenta for meg har en fin rumpe, greie pupper og at ho har litt i hodet! Mer krever ikke vi gutter :)

Anonymous poster hash: 90f5c...f30

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner er best i alt...

Anonymous poster hash: 6a500...d5e
  • Liker 1
Skrevet

Jeg er iallfall opptatt av at rett skal være rett.

Skrevet

Jeg syns faktisk enkelte jenter bør skjerpe seg også..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

du har allerede avslørt deg.

:klo:

Anonymous poster hash: 1ebf0...702

AnonymBruker
Skrevet

:klo:

Du rakk ikke å lese det første han skrev.

Han skrev noe HELT annet enn det som står der nå.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du rakk ikke å lese det første han skrev.

Han skrev noe HELT annet enn det som står der nå.

Åh, ok.

Så nettopp at han slettet seg. Sikkert derfor da. :biggrin:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir dårlig av kravstore perfeksjonister. Det dummeste du gjør er å påstå noe som du ikke har noe form for bevis på. Så alt blir bare synsing.

Om du skal inn i et forhold er det noe som heter "Gi og ta" :)

Anonymous poster hash: 6b612...703
  • Liker 1
Skrevet

Banning er en viktig del av språket. Alle språk har banning, det viser at det tjener en funksjon som andre ord ikke kan oppfylle. Når jeg slår kneet mot bordplaten føler jeg ikke for å si "søren klype". På den annen side er jeg enig i at det å så "faen" i annenhver setning virker lite intelligent, da mister også banneordene sin kraft.

Lue og saggebukse innendørs? La meg gjette: Du går på ungdomsskole eller kanskje første klasse VGS. De går nok i disse plaggene fordi det er en slags mote. Da jeg gikk på ungdomsskolen og VGS var det forskjellige moter som kom og gikk. Du kan jo la være å bry deg med de guttene som går kledd slik, det fins faktisk flere gutter her i verden.

Sjekking er bare ekkelt og utidigt??? Hvordan skal gutter og jenter finne sammen om ingen sjekker hverandre opp? Skal vi ha planlagte ekteskap slik de har i f. eks. Pakistan? Utidigt med t til slutt er svensk bøyningsmønster, er du intelligent eller er du svensk? :P

Hvor har du det fra at jenter er flinkere med dyr og barn enn gutter? Det er nok flere jenter på 8-9 år som triller andre folks barn enn gutter på den alderen, men hvor er beviset for at jenter generelt er flinkere med barn? For litt over en generasjon siden var det nok mange norske fedre som var lite til stede i sine barns hverdag, men nå er det ganske så vanlig å ta pappaperm. Hovedproblemet der er at menn ikke har selvstendig opptjening av barnepermisjon, de får faktisk det svangerskapstilskuddet som moren ellers ville fått, og siden kvinner i snitt tjener mindre enn menn gjør det at familier taper på at mannen tar ut pappperm.

Jeg synes også at det er en uting å røyke eller snuse, men er det flere gutter enn jenter som gjør det? Det er nok en noe høyere andel snusere blant gutter, men hvis vi ser røyk og snus under ett tror jeg ikke det er noen forskjell på gutter og jenter. Du kan vel bare holde deg unna gutter som røyker eller snuser?

Jeg liker gutter som går med rene klær og som ikke er utslitt eller ser voldsomt ut.

Igjen, du kan vel bare la være å bry deg med de guttene som ikke går med rene klær, men hva mener du med klær "som ikke er utslitt eller ser voldsomt ut"? Korrekt gramatikk ville vært at klærne så "voldsomme ut", ikke "voldsomt", men hva menes egentlig med klær som ser "voldsomme" ut?

Du liker ikke sjenerte gutter. Det er forskjellige grunner til at gutter (og jenter) er sjenerte, men igjen, du kan vel bare la være å bry deg med dem?

Du ønsker deg en gutt på samme høyde som deg selv, javel, da får du se om du finner en slik en som liker deg da.

Om du er kravstor? Jeg synes du bør lære deg å skrive før du legger ut om hvor smart du er.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har sagt det sånn det er, gutter bør holde seg i skinnet visst de skal ha en sjangs på meg ihvertfall. Og jeg liker ikke BadBoys.

Skrevet

Jeg er en temmelig smart og klok jente. Jeg mener at gutter bør skjerpe seg. For det ene bør gutter slutte å banne. Det er ikke attraktivt i det hele tatt. For det andre bør gutter ikke sitte med lue på inne og iallfall ikke sægebukse. Dei ser ut som noen småunger med alt det utstyret på seg.

Også bør gutter viser respekt for oss jenter, selv om mange jenter og bør bli mer bestemt. Sjekking er bare ekkelt og utidigt. Ingen jenter liker å bli sjekket opp på gaten.

Og dessuten så er vi jenter mye flinkere med dyr en det dere gutter er, og vi er flinke med barn osv.

Og jeg liker ikke gutter som røyker eller bruker snus, det er en uting.

Jeg liker gutter som går med rene klær og som ikke er utslitt eller ser voldsomt ut. også liker jeg heller ikke sjenerte gutter.

Og jeg ønsker en gutt som er på same høyde som meg selv. jeg er 179 cm hø.

Er jeg for kravstor eller?

Du skriver dette, og så motbeviser du det med de neste 10 setningene.

Mange av tingene du ramser opp er jo latterlige.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Jeg har iallfall sterke meninger og ben i nesen. Jeg er temmelig vakker og.

Endret av Anniane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...