AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Mistet all kontroll og trykket nedpå to stooore hamburgerbrød, med masse margarin og hvitost, føler meg stappmett og helt for jæv... Huff, hvordan skal jeg håndtere dette? Har jeg sabortet mye nå? Kan jeg spise middag? Hvordan unngå smell neste gang? Anonymous poster hash: 82922...81e
Gjest vaskosi Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Det er ikke verdens undergang. Akkurat som om du ikke går ned 1 kg av å spise en salat vil du heller ikke gå opp 1 kg av å skeie litt ut. Tenk at du koste deg med dette måltidet, du sprakk, og nå skal du tilbake igjen til gamle vaner. Hvor kjedelig hadde vel livet vært om man skulle fulgt alt til punkt og prikke.. Hvofor ikke bare prøve å spise så sunt som mulig til vanlig, og hvis du har lyst på en sjokolade så tar du denne sjokoladen med god samvittighet? Mye lettere å opprettholde dette i lengden enn å plutselig sprekke, for å få dårlig samvittighet og måtte "starte på ny". Alle sprekker av og til, det er normalt. Vi er da bare mennesker! 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 TS her, når den værste metthetsfølelsen har gitt seg tenker jeg å ta en tur på treningssenteret. Bør jeg da trene kondisjon; løpe, eller styrketrening? Anonymous poster hash: 82922...81e
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Åherregud, JA du kan spise middag.... Anonymous poster hash: b25c8...0f8
dillyduzit Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 (endret) Først og fremst så ville jeg ringt en lege for å bli henvist til en terapaut/psykiater. Holdningen du har med mat virker helt absurd og personlig syntes jeg du skal sette deg forran tven og bare bli der resten av dagen. Skittau liksom, jeg spiste vel en potetgull pose, en hel melkesjokolade og mer i går kveld, sitter jeg her med dårlig samvittighet? Absolutt ikke. Why? Fordi det var verdt det. Hvis du absolutt må, ville jeg gått for kondisjon trening. Endret 2. mars 2014 av dillyduzit 2
Gjest Runforit Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Det skjer ingenting fordi en en dag spiser et stort måltid. Man skal ha stort overskudd over tid for at en skal legge på seg fett. Spis normalt resten av dagen og uka og tren som vanlig. 3
Gjest vaskosi Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 TS her, når den værste metthetsfølelsen har gitt seg tenker jeg å ta en tur på treningssenteret. Bør jeg da trene kondisjon; løpe, eller styrketrening? Anonymous poster hash: 82922...81e Hvis du går på trening for å "bli kvitt" det du akkurat har spist, kan jeg bare si deg med en gang at dette ikke er veien å gå.. Du vil havne i en ond og vond sirkel. Hvorfor ikke bare kose deg i dag, og så starte igjen i morgen? Ved å ikke gå på trening kan du kanskje lære deg at du kan ha kontroll selv om du glipper? 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 For å unngå smell er det lureste å planlegge måltidene sine litt bedre. Hamburgerbrød med margarin er jo ganske sært, i tillegg til at det ikke er noen næring. Sult og måltider kommer hver eneste dag, så det er ingen grunn til å ikke være forberedt på det. (Nå synes jeg ikke det er krise med en "karbosmell" til lunsj, men jeg tenker at hvis man først skal ha et slikt måltid så kan man i det minste planlegge det litt bedre og få noe ordentlig godt ut av det. Jeg sitter og spiser pai med et tonn cheddar nå, og det var hele tiden planen min. :D ) Anonymous poster hash: 57376...7ca 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå