Gå til innhold

Sukk, betatt etter kun 2 dater

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en mann 4 ganger nå, og jeg er så betatt allerede etter 2. daten. Har aldri blitt betatt av noen så fort!

Vi er begge i slutten av 20 årene.

Også er jeg så redd, redd for at jeg ikke er bra nok, redd for at han egentlig ikke liker meg, redd han er en player... Redd for å si noe som gjør at han mister interessen.

Han er så søt, men han gjør meg også forvirra. Jeg må vel bare tenke at så lenge han vil treffes, sender meldinger veldig ofte så liker han meg.

Jeg er egentlig aldri sånn etter så kort tid, nå er jeg redd for at han dater noen andre og jeg vet hvor absurd det er siden vi bare har møtt hverandre 3 ganger.

Hvordan forholder man seg best til slike ting? Å løsrive seg litt fra utfallet og ikke la alt han gjør styre om jeg føler meg bra eller dårlig.

Må si at han er en utrolig høflig og snill type. Han forklarer hva han har gjort hvis han ikke svarer med en gang, selvom jeg ikke spør hvorfor.

Utseendemessig er han alt jeg ser etter i en mann; høy, mørkt hår, brune øyne.

Personligheten hans er fantastisk, snill, sjarmerende, søt, smart.

Føler han er for bra for meg :/

Anonymous poster hash: 611bc...bb9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

hei!

jeg var i vertfall veldig betatt allerede på date nr 2 og skjønte allerede da at det kom til og bli oss to, så for min del var jeg aldri usikker på om jeg var bra nok eller om han likte meg osv..

vi så på oss selv som kjærester allerede den 5 gangen vi møttes :rodmer:

du får gå på flere dater med han så får du se hva det bringer! lykke til :)

Anonymous poster hash: 71e65...66f
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har datet en mann 4 ganger nå, og jeg er så betatt allerede etter 2. daten. Har aldri blitt betatt av noen så fort!

Vi er begge i slutten av 20 årene.

Også er jeg så redd, redd for at jeg ikke er bra nok, redd for at han egentlig ikke liker meg, redd han er en player... Redd for å si noe som gjør at han mister interessen.

Han er så søt, men han gjør meg også forvirra. Jeg må vel bare tenke at så lenge han vil treffes, sender meldinger veldig ofte så liker han meg.

Jeg er egentlig aldri sånn etter så kort tid, nå er jeg redd for at han dater noen andre og jeg vet hvor absurd det er siden vi bare har møtt hverandre 3 ganger.

Hvordan forholder man seg best til slike ting? Å løsrive seg litt fra utfallet og ikke la alt han gjør styre om jeg føler meg bra eller dårlig.

Må si at han er en utrolig høflig og snill type. Han forklarer hva han har gjort hvis han ikke svarer med en gang, selvom jeg ikke spør hvorfor.

Utseendemessig er han alt jeg ser etter i en mann; høy, mørkt hår, brune øyne.

Personligheten hans er fantastisk, snill, sjarmerende, søt, smart.

Føler han er for bra for meg :/

Anonymous poster hash: 611bc...bb9

Litt avhengig av hvor mye dere har snakket først, så er det svært normalt å kunne bli betatt etter to dater, så lenge kjemien er der :).

Anonymous poster hash: 9f1d4...0d1

Skrevet

He he kjenner meg så igjen ;)

Bare at her var det fra første daten, og jeg strever for å skjule det :P

Lykke til det går nok veien, bare vær den du alltid er :) XXXX

Skrevet

Naaaaw.... Jeg har vært på to dater med en fyr nå og er også helt patetisk betatt. Alt med ham er lissom perfekt! Jeg vet han liker meg også men jeg er jo redd for at når vi blir mer kjent at vi lissom ikke passer sammen allikevel. Men, hjertelig velkommen til falt fort og hard etter 2 dates klubben 💖

Skrevet

Naaaaw.... Jeg har vært på to dater med en fyr nå og er også helt patetisk betatt. Alt med ham er lissom perfekt! Jeg vet han liker meg også men jeg er jo redd for at når vi blir mer kjent at vi lissom ikke passer sammen allikevel. Men, hjertelig velkommen til falt fort og hard etter 2 dates klubben 💖

Gjest Haaploes
Skrevet

Du...mannen som ble kjæresten min i dag tidlig (KNIS! :fnise: ) kom med tannbørsten sin den første lørdagen vi kjente hverandre. Vi ble kjent på fredagen.

Så...det skjer!

PS! Det var ikke denne fredagen, altså, det har tatt litt lenger tid enn det...haha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...