Martha Stewart Skrevet 28. mai 2004 #1 Skrevet 28. mai 2004 Jippi! I morgen sender TVNorge reprise på Brudegalskap i NY Akkurat det jeg trenger nå, en ukentlig bryllupsdokusåpe for litt inspirasjon! Svever fremdeles på en bryllupssky etter at kjæresten fridde for noen måneder siden... Bryllupet er ikke før neste sommer, så jeg har laang tid å glede meg... Men har ikke tenkt å bli så gal som Bridezillas'ene i det programmet altså!
monja Skrevet 29. mai 2004 #4 Skrevet 29. mai 2004 De brudene der var virkelig noe for seg selv Ikke rart de gubbene der ble svette. Hadde jammen jeg og blitt hadde jeg skullet gifta meg med en av dem
Jandia Skrevet 30. mai 2004 #6 Skrevet 30. mai 2004 Ja, herregud, tenk å bruke 100 000 DOLLAR på en dag!!!???? SKjønner og begriper det ABSOLUTT ikke!!! Og han stakkars mannen som sa "vi kunne kjøpt hus... vi kunne kjøpt hus"! *slå seg i panna* :o
Gjest Madley Skrevet 30. mai 2004 #7 Skrevet 30. mai 2004 jeg er like sjokkert nå som sist..jeg må bare innrømme det!
Amarone Skrevet 30. mai 2004 #8 Skrevet 30. mai 2004 Syntes det var verst med hun som sa at hun savnet ettermiddagsjoggeturene med sin tilkommende, for det hadde vært "deres tid på dagen". Hun hadde ikke kunnet være med å jogge det siste halve året, fordi hun hadde møter med bryllupskonsulenten! Hvem prioriterer man, sier jeg...
Bokalven Skrevet 30. mai 2004 #9 Skrevet 30. mai 2004 Men har ikke tenkt å bli så gal som Bridezillas'ene i det programmet altså! Det er bra! Bryllupene i det programmet er kremeksempler paa hva jeg forestiller meg som skrekkbrylluper, og paa hvordan jeg IKKE vil feire at jeg vier meg naar den dag kommer.
Catzy Skrevet 30. mai 2004 #10 Skrevet 30. mai 2004 Var også strålende fornøyd med å se denne serien igjen. Cynthia-damen er ganske sympatisk, og fin og følge med på, men de fleste av brudene i denne serien er helt utrolige! Men jeg kommenterte til min kjære at jeg håper jeg ikke blir sånn. Og at han måtte si fra hvis jeg viste tendenser til det. Og så sa han "Fra", og mente at jeg hadde det. :o Jeg skjønner ikke helt hvorfor. Han har bestemt feststedet, han er strålende enig i kirken, er enig i å ha det i en kirke, og er stort sett fornøyd med min del av gjestelisten. Siden det er et år igjen, så har vi ikke kommet stort lenger i planleggingen, så jeg lurer på hva han føler seg overkjørt på. Vi får snakke mer i kveld. Tror foresten han er litt snurt over å ikke bli tatt med på råd når det gjelder kjolen, men det er jo halve moroa... Catzy
Martha Stewart Skrevet 30. mai 2004 Forfatter #11 Skrevet 30. mai 2004 Jammen styrer og ståker enkelte amerikanske damer voldsomt med planleggingen av bryllupet sitt! Selv hun mest "normale" bruden, Cynthia, skulle bruke 700.000 kroner!! - noe som for meg er en astronomisk sum å bruke på bryllup, for et par som hverken er rike eller kongelige! Nei, jeg ser for meg vårt bryllup som både stilfullt og elegant - og vi skal få det til med ikke så fryktelig mye penger... Det enkleste er ofte det beste, er min mening. Dessuten er jeg opptatt av å beholde litt perspektiv på ting: Dette er tross alt én dag i livet, og hvis man har alt for store forventninger til hvor mye man faktisk får ut av denne dagen, så tror jeg man nærmest er dømt til å bli skuffet! Skal kose meg med forberedelsene fremover jeg, men ihvertfall prøve å ikke la bryllupsgreiene ta helt over... (Selv om det er fantastisk gøy også, å være litt "bridezilla light" innimellom... :oops: )
Bokalven Skrevet 30. mai 2004 #12 Skrevet 30. mai 2004 Cynthia-damen er ganske sympatisk, og fin og følge med på, men de fleste av brudene i denne serien er helt utrolige! :enig_animasjon: I dagens episode her saa giftet Cynthia seg.
Catzy Skrevet 1. juni 2004 #13 Skrevet 1. juni 2004 Luna, det er reprise her, og jeg så den siste episoden i fjor høst. Det ble nesten litt tomt, det hadde vært galskap på tv hver mandag. I siste episode er det nesten bare Cynthia, Karen og Julia endelig var ferdige. Og satt opp mot Karen og Julia er "kunstnerdamen" Cynthia den mest behagelige personen av alle. Lurer på om de skal lage en ny serie? Eller en serie i England? Det er mulig TVN hadde kastet seg på bølgen, men jeg tviler på om de hadde klart å finne så mange ekstreme bruder at de kunne fylle en 12-episoders serie.... Snakket forøvrig mer med sambo om mine Bridezilla-tendenser. Han innrømmet etterhvert at det ikke var sånn likevel, og at han kanskje hadde prøvd å trumfe gjennom flere ting enn det jeg hadde. Catzy
Bokalven Skrevet 3. juni 2004 #14 Skrevet 3. juni 2004 Luna, det er reprise her, og jeg så den siste episoden i fjor høst. Jeg vet, jeg saa det ogsaa paa TVNorge i fjor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå