AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Lurer litt på hvordan andre kommer overens med sjefer og kolleger. Anonymous poster hash: 57f30...a7b
Betasuppe Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Veldig bra! Men så er jeg sjef over meg selv da 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Hehe! Ja da er det lite konflikter hehe.Anonymous poster hash: 57f30...a7b 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Utrolig dårlig! Tåler ikke trynet på karen pga diverse hendelser blant annet at når han har driti skikkelig på draget så dytter han det over på meg (jeg er avdelings leder) faktisk holdt på å miste jobben noen ganger pga han!!Anonymous poster hash: d228e...ea4
gullhjerte Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Et flott forhold, til både kolleger og sjef. Sjefen har alltid ansvar for arbeidsmiljøet, min sjef er veldig god og tydelig på det og derfor har jeg også inntrykk av at alle trives på min jobb. Vi er vel ca 40 ansatte.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Sjefen min er omgjengelig og han jobber ofte sammen med oss på gulvet. (Matbutikk). Han er en kul fyr som gjør et morro å være på jobb han er også seriøs på henvendelser fra di ansatte om ting di ikke er fornøyd med osv. Anonymous poster hash: aab6b...50d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå