Treningsglad Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Hei. Jeg har behov for å feste en slags krok eller lignende for å henge opp noe på en gammel vegg. Men jeg har ikke lyst til å at det skal bli noen merker fra kroken. Noen her som har forslag til hva jeg burde henge opp med? Takk for svar:)
Treningsglad Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2014 Hva skal kroken brukes til? Henge opp noen tepper for å stenge ute lys.
Pusheen Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Hum... Nei da hadde jeg ikke noen gode forslag. Hvor skal det henges opp, og hvilken type vegg er det?
Treningsglad Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2014 På et soverom. Det er en trevegg.
helenaa Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Det finnes noen kroker med klister fra scotch, tror jeg. Den skal ikke sette merker. Det har gått bra hos meg, i alle fall. Husker ikke hele navnet, men tror det var scotch 3m
Treningsglad Skrevet 4. mars 2014 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2014 Det finnes noen kroker med klister fra scotch, tror jeg. Den skal ikke sette merker. Det har gått bra hos meg, i alle fall. Husker ikke hele navnet, men tror det var scotch 3m Jeg googla scotch 3m og det så ut til å være et merke. Husker du produktnavnet?
helenaa Skrevet 5. mars 2014 #9 Skrevet 5. mars 2014 Command, tror jeg. Ellers har de sånne klistre-ruter som kanskje kan være noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå