Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg muligens alene eller er det flere som mener at damer ser finere ut med strømper enn bare ben i damesko.

Jeg er amerikansk på papiret men er mest norsk. Jeg ikke fordra LA-kulturen hvor alt er overfladisk og i tillegg går damer med knoklete kritthvite bein i skjørt.

Greit. Det er varmt der som regel. Kanskje det er ubehagelig å buke strømper da. Hva vet jeg. Jeg er bare en mann.

Men når våren kommer til Oslo og damer går i ballerinas med tynne strømper blir jeg i godt humør.

Det er så vakkert:) Kanskje jeg er gal?

Om det er stay ups, Strømpebukse eller knestrømper, er uvesentlig. Hvis en dame, jente, kvinne bruker pensko - mener jeg at tynne strømper hører med.

Jeg jobber i militæret og har liten erfaring på området. Jeg er altså ikke en homofil motedesigner. Muligens det totalt motsatte.

Troligvis er damer generelt lei av menn som mener noe om hva de skal ha på seg. Troligvis fremstår menn som meg litt grisete når jeg i det hele tatt snakker om sånne ting. Men jeg tror ikke jeg er det.

Jeg tror jeg bare liker å betrakte ting i hverdagen. Som soldat ofte utenlands, kan det hende jeg utvikler et usunt forhold til kvinner. Ser på dem som objekter osv. Men jeg tror jeg har styrt unna den gjengen.

Jeg tror bare at jeg liker det visuelle. Uten at det har noe med sex å gjøre. Jeg synes bare det er fint å se damer pynte seg. Jeg blir litt varm og smiler. Jeg liker det feminine. Hvilken mann gjør ikke det bortsett fra de som kontrollerer hva som er "hot" or "not."

De er jo homofile.

En viss artig ironi ligger der et sted..

Men pene damesko, om det er med eller uten hæler, så mener jeg at tynne strømper bør følge med. Det henger sammen.

Som flat mage og biceps. Man kan ikke ha veltrente biceps og tykk mage. Det henger ikke på greip.

Mulig jeg bare savner kvinner generelt. Og at tynne strømper er symbolet på kvinnelighet. For meg, da altså. Jeg synes damer i skjørt eller bukser er like fint. Bukser med de rette skoene kan være ultra-feminint. Og rett topp/jakke.

Jeg tror kvinner, jenter, damer, generelt er lei av menn som mener noe som helst om hvordan de kler seg.

Men jeg tror fortsatt at de samme har sine meninger om menn. Og jeg elsker å lytte til dem når de forklarer hvordan en ordentlig mann skal kle seg.

Så derfor føler jeg at jeg kan rettferdiggjøre dette nokså snodige innlegget med tittelen "sko..?"

Kom ikke på noen annet. Ok. Takk for meg.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

OMG, who the hell cares?

Anonymous poster hash: b41fd...594
Skrevet

OMG, who the hell cares?

Det skriver i min tråd. Det er anonym og kjønn ikke viktig. For alt jeg vet kan du være en torsk med vanntett tastatur som bare dytter truten mot bokstaver.

Ikke bra.

Neste?

AnonymBruker
Skrevet

Det skriver i min tråd. Det er anonym og kjønn ikke viktig. For alt jeg vet kan du være en torsk med vanntett tastatur som bare dytter truten mot bokstaver.

Ikke bra.

Neste?

På norsk?

Skrevet

Torsk er norsk

Skrevet

Hvis du er en mann, så driter jeg i hva du mener. Hvis du er en kvinne så la meg mene det jeg mener. Om lite og om større.

Jeg bare mener ting. Neste gang kan jeg skrive om Melkeveien og alt jeg kan om den. Og det er mye.

Men akkurat nå var det sko. Med eller uten nylonstrømper.

Hvorfor ikke?

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke du skrevet et innlegg om dette før?

Anonymous poster hash: d9db2...2c3
Skrevet

Kan hende. Jeg skriver mest om krig. Det er alt jeg kan. Og geiter. Og litt om hunder.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er en mann, så driter jeg i hva du mener. Hvis du er en kvinne så la meg mene det jeg mener. Om lite og om større.

Jeg bare mener ting. Neste gang kan jeg skrive om Melkeveien og alt jeg kan om den. Og det er mye.

Men akkurat nå var det sko. Med eller uten nylonstrømper.

Hvorfor ikke?

Jeg er dame. Du kan mene hva du vil, men det du skriver er komplett uforståelig. Spam.

Skrevet

Jeg er dame. Du kan mene hva du vil, men det du skriver er komplett uforståelig. Spam.

Er det? ER jeg virkelig så ute å kjøre? Da beklager jeg. Det ga mening for meg. Jeg har hatt over 30 mnd i Midtøsten. Hvor kvinner hovedsakelig går i niqab.

Jeg beklager, at jeg ikke er inne i motebildet lenger. Jeg vet jeg ser bra ut selv. Ikke at det betyr noe. Det kommer med jobben.

Sorry for tråden, da.

Skal ikke gjenta seg.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du burde lage deg en dagbok her? :)

Anonymous poster hash: d9db2...2c3
Skrevet

Synes det var fint å lese at du synes det. Du skriver litt mye om noe som ikke behøver å skrives i så mange setninger. Tror en del reagerer på det, kanskje?

Jeg er dame og liker veldig godt å gå med tynne strømper, og gjerne lyse hudfarget. Men det er visst ganske ut, i følge et motemagasin jeg leste. Men jeg synes både det er penere og mer behagelig med strømper i skoene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er nok mer opptatt av folk og fe i fattige små steder i Afghanistan, enn jeg er av sko og strømper i Oslo. Men takk for en fint innlegg. Det gir meg en følelse av å fortsatt leve på en drøm om at kvinner er annerledes enn oss. Vi som står opp tidlig og kjemper mot hverandre som lek. Og står sammen når det er alvor.

Jeg er omgitt av menn. Bare menn.

Skrevet

Mulig jeg har lest litt lite bøker, men syntes innlegget var "koselig" å lese selvom jeg kan ta det som en liten kritikk.

Jeg er et perfekt eksempel på å ikke bruke strømper i sko, hvorfor? Det vet jeg ikke, dessverre. MEN du skal ha at det er finere med strømper ja. Til ballerinasko nå finnes det hvertfall slike "ballerina"sokker.

.. Jeg har absolutt null ide om hvor jeg vil med dette innlegget, sorry.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Anonyme Brukere (AB'er) er det ofte enklest å bare overse, - når de kun er ute etter å skape kvalm.

Så til skoene... og strømpene... og anklene (?)

Jaaa.... ikke alltid... som regel... med unntak....

Er det høgsommer... varmt til å være her hjemme... eller et annet sted i nord Europa.. så er leggene og bena gulbrune (yepp, blir gulbrun, ikke rødbrun). Med åpne, høge sandaler, med åpen tå, så skipper i alle fall jeg strømpene. Lar de rødlakkerte tåneglene titte ut gjennom sandalenes åpne tå.

Men, til sko med lukket tå er det strømper om det ikke er helt relaxed og bare 'hive seg i skoene fordi det er for ubehagelig å gå barbent'.

Shorts og ballerinasko, det er uten strømper... det er casual, det er sommer.... det er ferie.

Legg hæler på skoene... og strømpene kommer på, - med mindre vi snakker om nevnte sandaler.

Synet av bare legger, bare ben.... i courts... er annerledes enn jeg vil ha det... :jolie:

• Liker 1
Gjest Tigress
Skrevet

Eg er samd, med undantak av sko med open tå, anten sandalar eller peeptoes (har vi eit godt norsk uttrykk for slike?). Det er ikkje det same som at eg alltid brukar strømpe(bukse)r i pensko, tvert i mot. Eg går med bare bein så lenge eg ikkje frys utan strømpe(bukse)r, eg hatar å ha på meg noko av nylon, og gler meg heile vinteren til eg kan slippe... Men penere er det, heilt klart, alle bein ser betre ut med eit tynt lag av nylon over seg.

Skrevet

I Hindu Kush bruker jeg fjellstøvler, selv. Jeg tilhører en gren som slipper og stramme buksene oppi støvlenene. Slik de fleste må. Jeg slipper til og med å barbere meg. Noe som kan være deilig i et slikt område, til tross for at jeg alltid gjør det når jeg er hjemme.

Jeg har alltid to skytevåpen pluss en kniv. Jeg har hvite tenner og sør-italiensk hudfarge.

Sånn, da har jeg også levert litt til tråden. Eller?

Gjest Gjest
Skrevet

I Hindu Kush bruker jeg fjellstøvler, selv. Jeg tilhører en gren som slipper og stramme buksene oppi støvlenene. Slik de fleste må. Jeg slipper til og med å barbere meg. Noe som kan være deilig i et slikt område, til tross for at jeg alltid gjør det når jeg er hjemme.

Jeg har alltid to skytevåpen pluss en kniv. Jeg har hvite tenner og sør-italiensk hudfarge.

Sånn, da har jeg også levert litt til tråden. Eller?

Jeg synes du skal ta skjegget.

Skrevet

Jeg synes du skal ta skjegget.

haha! Det er bare stubber. Jeg sover noen ganger ute og da er det ikke noe flislagt bad:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...