AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Hei! Jeg skal altså i konfirmasjon, men har ikke bunad. Hva er passende at jeg har på meg? Er 26 år og vil gjerne ha noe som er passende for anledningen, men som samtidig ikke er for kjerring. Veldig glad i sterke farger og trenger noe som er flatterende til en timeglassfigur. Noen som vil forbarme seg over en som er håpløs på klær og gi meg noen tips? Anonymous poster hash: b7830...a1d
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 TS her: Skal på ferie til USA om en uke, så kan handle på amerikanske nettsider/butikker om noen har tips der Maks 1000 kr. Anonymous poster hash: b7830...a1d
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Styr unna alt som er åletrangt, kjempekort, med dyyyp utringning eller på annen måte skriker om oppmerksomhet, så er egentlig det meste greit. Både knelangt og langt skjørt er vel vanlig, såvidt jeg har sett i de konfirmasjonene jeg har vært i. Jeg har en kjole som ligner litt på denne som jeg har brukt i konfirmasjon. Og jeg har brukt en som ligner litt på denne (den er vel litt mindre "ballkjolete" enn denne). Begge med litt enkelt, men fint tilbehør. Kan ikke påstå jeg har skilt meg noe særlig ut fra de andre gjestene noen av gangene. Anonymous poster hash: caa61...d6f
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 TS: Jeg har en lang kjole jeg har pleid å bruke i bryllup, men føler det er for galla..vil gjerne ha en litt kortere versjon, om dere skjønne? Åh, jeg har virkelig ikke peiling... Anonymous poster hash: b7830...a1d
bettypaige Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Hvis du skal til USA er det jo perfekt å kjøpe en der. Mye bedre utvalg og til en tredjedel av prisen her hjemme, du kan jo sjekke litt på nett hvilke butikker som kan bli aktuelle i den byen du skal til, eller bare spørre på hotellet eller noe sånt. Da jeg var i USA fant jeg ut at de aller fleste der borte er utrolig hjelpsomme når man lurer på noe Lykke til! Og så henger jeg meg på hun som sa; Ikke for kort, ikke for dyp utrigning. Ellers er jo konfirmasjoner på vårparten, så da er det jo masse fine farger man kan velge mellom 1
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Oasis har mange fine kjoler, jeg fant en kjole jeg skal bruke i konfirmasjon der Anonymous poster hash: cdac9...7f6
kari2 Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Kjolen i seg selv er ikke så viktig, så lenge du kombinerer den med lårhøye støvletter og nettingstrømper.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå