Gjest Riskjeks Skrevet 2. mars 2014 #41 Skrevet 2. mars 2014 Helt grei, kanskje litt mye pupp? Synes ikke fasongen var spesielt flatterende heller. Synes ikke den var noe annerledes enn alle andre kjoler, da. Synes det er mange sånne kjoler for tida, inspirert av prinsebryllupet i England...
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2014 #42 Skrevet 2. mars 2014 Jeg hadde glatt tatt mannen. Gammelkjekk, matcho milliardær. Jau, gi meg én grunn til å si nei. Allerede barn med tre andre forskjellige kvinner.... Helt grei, kanskje litt mye pupp? Synes ikke fasongen var spesielt flatterende heller. Synes ikke den var noe annerledes enn alle andre kjoler, da. Synes det er mange sånne kjoler for tida, inspirert av prinsebryllupet i England... Det er nok en trend.
Gjest Riskjeks Skrevet 2. mars 2014 #43 Skrevet 2. mars 2014 Det er nok en trend. Jepp, derfor ser jeg ikke helt hva som var så innmari "spesielt" med denne. At hun viser halve puppene kanskje? 2
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2014 #44 Skrevet 2. mars 2014 Jepp, derfor ser jeg ikke helt hva som var så innmari "spesielt" med denne. At hun viser halve puppene kanskje? Godt mulig. Eller at noen på en kjendismoteblogg så gjerne vil holde seg inne med fiffen i Norge og derfor er den her kjolen det vakreste hun noensinne har sett. 1
Gjest Runforit Skrevet 2. mars 2014 #45 Skrevet 2. mars 2014 Enkel og kjedelig. Ikke noe spesiell. Men det viktigste er at bruden selv følte seg vel og vakker.
Gjest Riskjeks Skrevet 2. mars 2014 #46 Skrevet 2. mars 2014 Godt mulig. Eller at noen på en kjendismoteblogg så gjerne vil holde seg inne med fiffen i Norge og derfor er den her kjolen det vakreste hun noensinne har sett. Hehe, den tanken slo meg også 3
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2014 #47 Skrevet 2. mars 2014 Hehe, den tanken slo meg også Skal si det som det er, og det er at jeg irriterer meg over voksne kvinner som fremdeles har æresfrykt "for de pene jentene på skolen", hvis du skjønner hva jeg mener. 5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #48 Skrevet 2. mars 2014 Jeg synes kjolen var nydelig og den var passe tekkelig og elegant. Hun kunne valgt en annen frisyre som ga henne ett mildere vesen enn den stramme looken. Anonymous poster hash: 78baa...9ce
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #49 Skrevet 2. mars 2014 Jeg vet. Jeg bare synes hun er så uinteressant. Så jeg klarte ikke dy meg. Anonymous poster hash: f4454...66d Det samme skjer meg når jeg synes noe er uinteressant, da klør det i innleggsknappen. Anonymous poster hash: e2a32...178 1
Gjest Riskjeks Skrevet 2. mars 2014 #50 Skrevet 2. mars 2014 Skal si det som det er, og det er at jeg irriterer meg over voksne kvinner som fremdeles har æresfrykt "for de pene jentene på skolen", hvis du skjønner hva jeg mener. Jepp, enig der... Patetisk. Synes på ingen måte dama vi diskuterer var stygg eller noe sånt, for all del, men å sammenligne henne med Grace Kelly og mene at Marte Krogh så bedre ut? Grace Kelly er kanskje en av de peneste damene jeg kan tenke meg, Marte Krogh (og de fleste andre, jeg også!) faller fullstendig igjennom der! 5
Sandie Skrevet 2. mars 2014 #51 Skrevet 2. mars 2014 Jepp, enig der... Patetisk. Synes på ingen måte dama vi diskuterer var stygg eller noe sånt, for all del, men å sammenligne henne med Grace Kelly og mene at Marte Krogh så bedre ut? Grace Kelly er kanskje en av de peneste damene jeg kan tenke meg, Marte Krogh (og de fleste andre, jeg også!) faller fullstendig igjennom der! Enig.Marte Krogh ser ok ut,men rekker ikke Grace Kelly til knærne engang. 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #52 Skrevet 2. mars 2014 pen kjole, men peneste ever? nei litt tettere blondemønster hadde gjort kjolen bedre. Litt mye "offentlig pupp", synes jeg. Anonymous poster hash: 26f00...9ea 1
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2014 #53 Skrevet 2. mars 2014 Jepp, enig der... Patetisk. Synes på ingen måte dama vi diskuterer var stygg eller noe sånt, for all del, men å sammenligne henne med Grace Kelly og mene at Marte Krogh så bedre ut? Grace Kelly er kanskje en av de peneste damene jeg kan tenke meg, Marte Krogh (og de fleste andre, jeg også!) faller fullstendig igjennom der! Det er akkurat den der. Grace var i en klasse for seg.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #54 Skrevet 3. mars 2014 Vakreste jeg har sett? Nei Men vakker - definitivt. Men nå er hun generelt en vakker kvinne. Syns det var litt kult at hun fikk for noe utypisk for henne med hår og kjole. Anonymous poster hash: 8e2af...d2e
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #55 Skrevet 3. mars 2014 AnonymBruker, on 02 Mar 2014 - 10:41, said: "Heksa Hvit?" Der det er vinter og aldri sommer i Narnia?Anonymous poster hash: a56c5...b42 Hehe, ja. Og så giftet hun seg jo med den styggeste millionæren i Norge og da. Men utseendet på mannen er vel underordnet når han har penger å bruke på henne. Kjøp og salg dette bryllupet. Anonymous poster hash: 1d274...ca7
kaprifolen Skrevet 3. mars 2014 #56 Skrevet 3. mars 2014 Kjolen var grusom, og håret var en tragedie.... Jeg ser bedre ut på håret på vei ut fra trening, liksom.....
kaprifolen Skrevet 3. mars 2014 #57 Skrevet 3. mars 2014 Jeg hadde glatt tatt mannen. Gammelkjekk, matcho milliardær. Jau, gi meg én grunn til å si nei. Han mener det er nedverdigende for menn å trille barnevogn og bytte bæsjebleier på sine egne barn. 1
Tanuki Skrevet 3. mars 2014 #58 Skrevet 3. mars 2014 Personlig syns jeg kjolen saa billig ut, og syns heller ikke midjepartiet var noe fint. Minner meg om sanne brudekjoler en kan bestille billig paa nett og faa sent fra Kina. Syns heller ikke haaret var noe fint, fikk ingen Kate Moss/Grace Kelly assosiasjoner nei. Men saa lenge bruden ble fornøyd...
Mortifera Skrevet 3. mars 2014 #59 Skrevet 3. mars 2014 Kjolen var fin den, men absolutt ikke min stil. Enig i at håret var for stramt!
Jolene Skrevet 3. mars 2014 #60 Skrevet 3. mars 2014 Mindre pen kjole. At den liksom skulle danke ut Grace Kelly?! Den kjolen var jo enestående til Grace, med et fantastisk liv og nydelig kjole. Kjolen til Marte Krogh var bare vulgær, så billig ut og kjedelig. Sonia prøver litt for hardt her synes jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå