Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2014 #21 Skrevet 2. mars 2014 Synes kjolen var helt nydelig! Men så elsker jeg også Kate og Grace Kelly sine kjoler (sistnevntd såpass mye at jeg dro med moren min halve London rundt bare for å se den i virkeligheten). Er glad for at man har gått bort fra de typiske prinsessekjolene. Takler heller ikke den stroppløse trenden. Om jeg selv ville hatt kjolen; nei. Tror man må være slank og høy for å kle den. Vel, det er noe med bryststykket på Martes kjole som virker merkelig, får ikke til å sette fingeren på det. Venter til det kommer bedre bilder av henne i den. 1
LittDiva Skrevet 2. mars 2014 #22 Skrevet 2. mars 2014 Jeg synes den var kjempefin , enig med flere at håret kunne vært annerledes.
noomi Skrevet 2. mars 2014 #23 Skrevet 2. mars 2014 (endret) Synes kjolen var klassisk - fin! Veldig elegant, ikke kjedelig. Når det er sagt er det ikke min type kjole. Som andre har kommentert, håret var altfor stramt, og trekker ned det totale inntrykket.. Redigert: jeg så en video på seher.no, hvor vi ser kjolen bakfra. Og kjolen har en veldig flott rygg- så det kan være derfor hun har satt opp håret. Endret 2. mars 2014 av noomi 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #24 Skrevet 2. mars 2014 Haha, vet dere hva jeg tenkte da jeg så den saken på nettet? Sak om en rik kjendiskvinne som blir "beskyldt" for å være vakker - her kommer noen på KG garantert til å ta til motmæle. Og jamen. Anonymous poster hash: e2a32...178 4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #25 Skrevet 2. mars 2014 Synes det er fint at den stroppeløse trenden er på vei ut,for det er veldig mange som ikke kler den - særlig de som er litt lubne. Fleskete store overarmer ser uendelig mye større ut i ermeløse kjoler. Kjolen til Marthe er fin og hun kler den.Men den kunne godt hatt litt tettere blondemønster på overdelen. Hun er ikke spesielt pen i ansiktet,men kunne sett betydelig penere og yngre ut med en mindre streng frisyre, gjerne med bølger og fall som andre har nevnt her.Ellers har hun definitivt figur til å bære en såpass smal kjole, det er det jo ikke alle som har. Anonymous poster hash: 6e721...6c6 1
Djungelvrål Skrevet 2. mars 2014 #26 Skrevet 2. mars 2014 Vet ikke hvem hun er, kjolen er helt ok men det ser ut som hun gifter seg med faren sin.......... 2
Djungelvrål Skrevet 2. mars 2014 #27 Skrevet 2. mars 2014 Meh, ikke min smak. Men det er sikkert hennes, og det er vel litt viktigere Jeg er ikke spesielt prippen av meg, men jeg synes faktisk det ble litt for mye pupp: Håret var alt for stramt og strengt også, hun er jo vanligvis kjempepen - men her ble hun litt sånn...skummel. Anonymous poster hash: 93fdc...00a Ikke verre enn kate moss som hadde synlige stive brystvorter i brudekjolen, classy....
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2014 #28 Skrevet 2. mars 2014 Haha, vet dere hva jeg tenkte da jeg så den saken på nettet? Sak om en rik kjendiskvinne som blir "beskyldt" for å være vakker - her kommer noen på KG garantert til å ta til motmæle. Og jamen. Anonymous poster hash: e2a32...178 Beskyldt for å være vakker... Det var virkelig måten sin å si det på. Vet ikke hvem hun er, kjolen er helt ok men det ser ut som hun gifter seg med faren sin.......... Ja, det er vel nærmere 20 år mellom dem. Ikke verre enn kate moss som hadde synlige stive brystvorter i brudekjolen, classy.... Vel, hun var vel så tent på brudgommen sin da 7. ¨ 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #29 Skrevet 2. mars 2014 Jeg laget en tråd om denne kjolen på moteforumet, men ser nå at det er en tråd her allerede. Jeg syntes også denne kjolen var middelmådig. Syntes det var rart at den ble sammenlignet med Grace Kellys kjole - bare fordi begge har lange ermer med blondedetaljer liksom? "Alle" brudekjoler etter Kate Middletons kjole i 2011 har jo det.. Noe av det som gjør Grace Kellys kjole så flott er jo den definerte midjen, og den flotte figuren hun får. Samme med Kate Middletons kjole. Marte ser derimot litt firkantet ut i sin kjole. I tillegg er håret feil (altfor stramt, er ukledelig og får henne til å se hårfattig ut) og skoene grusomme (skyhøye "nattklubbsko" med platå til en brudekjole?!). Nå høres det ut som om jeg har en beef med Marte Krogh eller noe Men jeg har ingen kjennskap til henne utover dette, bare syntes det var så rart hvis dette skulle være en fantastisk brudekjole. Hun ser for øvrig mye bedre ut enn nesten samtlige av de kvinnelige bryllupsgjestene sine. Gunnhild Stordalen i grusom nude leppestift og tydelig vonde sko, Celina Midelfart i tacky dyremønsterkjole med matchende pels og altfor bleket hår, Ellen Arnstad med altfor hard sminke og glorete kjole med helt feil jakke... Tenk å ha så mye penger og så lite stilsans! Det burde nesten være ulovlig Anonymous poster hash: 8e36c...32b 10
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2014 #31 Skrevet 2. mars 2014 Hvor mange av gjestene var i Jans forrige bryllup og hvem???
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #32 Skrevet 2. mars 2014 Hvem er Marte Krogh?? Anonymous poster hash: f4454...66d
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2014 #33 Skrevet 2. mars 2014 Hvem er Marte Krogh?? Anonymous poster hash: f4454...66d En finansfrue som mener norske mammaer bør trene mer.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #34 Skrevet 2. mars 2014 For øvrig finnes det alternativer til både stroppeløs og blondermer! Jeg syntes kona til Harald Rønneberg hadde en veldig kledelig kjole: http://www.seher.no/sites/seher.no/files/styles/gallery_blowup/public/images/as/80/4049180.jpg?itok=bVzrYRf3 Anonymous poster hash: 8e36c...32b 1
Lady Skrevet 2. mars 2014 #35 Skrevet 2. mars 2014 Synes det var en veldig fin og enkel kjole:) Ikke for mye av det gode, som jeg synes mange brudekjoler er.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #36 Skrevet 2. mars 2014 En finansfrue som mener norske mammaer bør trene mer. Oppbrukt å si. Hun ble feilsitert, men rakk å hisse på seg halve Norges kvinner. Best kjent som krompens eks, og fiolinist. Anonymous poster hash: 8e2af...d2e 2
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2014 #37 Skrevet 2. mars 2014 Oppbrukt å si. Hun ble feilsitert, men rakk å hisse på seg halve Norges kvinner. Best kjent som krompens eks, og fiolinist.Anonymous poster hash: 8e2af...d2e Vel, jeg ble ikke var hennes eksistens før diverse riksmedier slo henne opp som tjuvskrevet til finansfyrste Jan Haudemann i 08-09, og så fikk vi oppslaget på nettsiden til mammabladet i fjor vinter. Det har beklageligvis etset seg fast.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #38 Skrevet 2. mars 2014 En finansfrue som mener norske mammaer bør trene mer. Jeg vet. Jeg bare synes hun er så uinteressant. Så jeg klarte ikke dy meg. Anonymous poster hash: f4454...66d 1
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2014 #39 Skrevet 2. mars 2014 Jeg vet. Jeg bare synes hun er så uinteressant. Så jeg klarte ikke dy meg. Anonymous poster hash: f4454...66d Vel, men hun giftet seg i går og derfor er vi litt interessert i kjolen hennes og i gjestenes kjoler. Tror ellers Marte er grei nok. Han også.
Gjest Jørild Skrevet 2. mars 2014 #40 Skrevet 2. mars 2014 Jeg hadde glatt tatt mannen. Gammelkjekk, matcho milliardær. Jau, gi meg én grunn til å si nei. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå