AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Jeg har en vegg på ca 3 1/2 m som jeg har et piano inntil. Nå skal jeg pynte opp på veggen bak/over/ved siden av, og lurer på om noen har noe tips til hva jeg kan ha der? Bilder, lysestaker, eller noe annet? Anonymous poster hash: 2d24b...9c8
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Jeg har en vegg på ca 3 1/2 m som jeg har et piano inntil. Nå skal jeg pynte opp på veggen bak/over/ved siden av, og lurer på om noen har noe tips til hva jeg kan ha der? Bilder, lysestaker, eller noe annet? Anonymous poster hash: 2d24b...9c8 Ja, bilder, lysestaker, speil - alt ettersom hva som passer resten av rommet. Et piano er jo egentlig som alle andre møbler, så pyntingen blir ikke noe annerledes. Anonymous poster hash: 22bb0...e51 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Utsoppet elgehode Jeg ville hatt et fint bilde.Anonymous poster hash: d386e...302
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #4 Skrevet 3. mars 2014 Jeg har et stort bilde, med en smal treramme rundt; i samme farge som pianoet. Anonymous poster hash: e7874...6a5
Helene F.G Skrevet 4. mars 2014 #5 Skrevet 4. mars 2014 Hehe et bilde av et piano nei da. Hva med et pent bilde eller en stor flott grønn plante på hver sin side av pianoet. 2
Mulancholy Skrevet 6. mars 2014 #7 Skrevet 6. mars 2014 Vegghengte mindre instrumenter kanskje. Eller musikkinspirert collage. Eller få trykt opp notene på favorittsangen på lærret. Eller noe som passer til resten av rommet som kan binde det sammen og skape en helhet:) 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2014 #8 Skrevet 6. mars 2014 Dildosamlinga Anonymous poster hash: 7bbf5...be0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå