Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt en dårlig periode med kjæresten min, og alt har vært dårlig. Føler ikke lenger jeg kan snakke med han om ting.. Føler ikke det hjelper å dele alle detaljene her, men vi har i hvert fall ett ganske dårlig forhold med kjæresten min nå.
Har slitt en del med depresjon, og synes generelt sett livet er meningsløst og kjedelig. Går til psykolog, men føler ikke det hjelper i det hele tatt..
Trenger egentlig bare litt trøst/tips/råd.. Er veldig oppgitt, føler alt er så meningsløst

Anonymous poster hash: 36e1e...575
Videoannonse
Annonse
Gjest bustyvel
Skrevet

Prat med han om hvordan du har det?

AnonymBruker
Skrevet

Prat med han om hvordan du har det?

Har prøvd mange ganger, men han forstår ikke..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også deprimert og har angst, kjæresten min forstår seg ikke på psykiske lidelser i det hele tatt...så jeg snakker bare med psykologen og venninnene mine om det, selv om jeg ofte blir oppgitt over at han ikke skjønner det. Jeg har sagt rett ut til typen min at han ikke forstår meg, og da sa han selv at det stemmer. Du kan prøve å finne utav hva du kan gjøre sammen med psykologen din, eller du kan bytte psykolog hvis kjemien ikke stemmer mellom dere(psykologen altså). Men fortell kjæresten din at det plager deg og spør om han kan prøve å godta at du er litt lei deg av og til og ikke alltid har lyst til diverse ting.

Anonymous poster hash: 7ed2b...4e1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er også deprimert og har angst, kjæresten min forstår seg ikke på psykiske lidelser i det hele tatt...så jeg snakker bare med psykologen og venninnene mine om det, selv om jeg ofte blir oppgitt over at han ikke skjønner det. Jeg har sagt rett ut til typen min at han ikke forstår meg, og da sa han selv at det stemmer. Du kan prøve å finne utav hva du kan gjøre sammen med psykologen din, eller du kan bytte psykolog hvis kjemien ikke stemmer mellom dere(psykologen altså). Men fortell kjæresten din at det plager deg og spør om han kan prøve å godta at du er litt lei deg av og til og ikke alltid har lyst til diverse ting.

Anonymous poster hash: 7ed2b...4e1

Det var lurt, tror faktisk jeg vil bytte psykolog. Tusen takk for svar:) Håper det ordner seg for deg. Kan jeg spørre hvor lenge du har vært deprimert? Lurer på hvor lang tid det vil ta før det evnt går bort..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...