AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Etter brudd med min ektemann så flyttet jeg bort (langt bort). Etter ca en måned etter bruddet bestemte vi oss for å bli sammen igjen og har nå vært sammen i en måned mens jeg bor her jeg er og jobber og han bor der han er. Vi har planer at han skal flytte hit om noen måneder eller ett år pga jobben hans, han driver med ett prosjekt han vil bli ferdig med først. Men greia er den, han vil holde vårt forhold hemmelig, jeg forstår ikke hvorfor. Jeg er redd at han vil ut å prøve nye jenter uten at våre felles venner skal si noe til meg ettersom de tror vi ikke er sammen lengre. Jeg tror og føler at jeg overanalyserer at han vil snike rundt, men han sier til meg at det er fordi han vil se om vi kan få det ttil å funke før han gjør det offesielt til venner. Jeg er bare redd han holder meg på gress... Hva tror dere? Skal jeg slutte å overanalysere?Anonymous poster hash: 845f2...4ab
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Hemmelighold er ikke noe bra. Ikke gå med på det. Anonymous poster hash: 5987a...559
Gjest Wei Wei Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Snak med ham. Det lover ikke godt at han vil holde deres forhold hemmelig. Dere er jo gifte. Du er ikke hvem som helst. 1
Kattugla Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Kan jo hende at det er noe så enkelt som at han er usikker hvordan dette vil gå og ikke orker at "alle følger med"? 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Ts her. Jeg vil ikke risikere å ødelegge forholdet vårt fordi jeg krever at det blir gjort offentlig, men jeg syns det er veldig dumt at han gjemmer det slik og det gjør meg så usikker Anonymous poster hash: 845f2...4ab
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Han er nok fortsatt usikker. Er du helt sikker da? De ble jo slutt en periode og det er sikkert en grunn til det. Jeg ville heller ikke hatt et av/på-forhold i full offentlighet, så skjønner det egentlig hvis han vil vente litt til han er helt sikker både på seg selv og deg. Anonymous poster hash: 46016...529
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå