AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Jeg kom nettopp hjem etter en bytur med flere venninner, inkludert min beste venninne her jeg bor nå. Vi bor i en storby i tyskland for studiene våre. Jeg og min bestevenninne forlot hverandre for en halvtime siden da vi begge skulle hjem - jeg bestemte meg for å ta taxi og hun ville ta undergrunnsbanen fordi hun synes det er billigere. Vi har alltid en avtale om å sende melding når vi er hjemme, og vi sa dette igjen kveld rett før jeg hoppet i taxien min. Jeg sendte en melding fra taxien og en til nå som jeg er hjemme, ingen svar. Jeg ringte henne en gang nå nettopp, ingen svar på mobilen. Begynner å bli bekymret. Iblant har man ikke dekning på mobilen på undergrunnsbanen her, men nå er det jo en halvtime siden vi skiltes og hun burde vært hjemme innen denne tiden ettersom hun bor veldig sentralt. Jeg begynner å bli veldig nervøs for henne - bør jeg ringe politiet? Hun er en veldig ansvarlig person og var ikke full da jeg gikk fra henne. Da jeg hoppet i taxien var hun 3 min fra undergrunnsbanen og hun var definitivt ved siden fulle fem. Skjønner ikke hva som har skjedd jeg. Blir som sagt veldig bekymret! Anonymous poster hash: 6c306...904
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Har nå sendt fire meldinger og fortsatt ingen svar...usikker på hva jeg bør gjøre. Skulle gjerne tatt kontakt med romkameratene hennes for å se om hun er kommet hjem, men jeg kjenner dem ikke godt og har ikke nummerene deres. Anonymous poster hash: 6c306...904
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Har du dem ikke på facebook? Ring henne, kanskje hun ikke hører meldingslyden. Anonymous poster hash: 7b7ed...6ec
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Har du dem ikke på facebook? Ring henne, kanskje hun ikke hører meldingslyden. Anonymous poster hash: 7b7ed...6ec Jo, jeg har henne på facebook men det hjelper jo overhodet ikke. Hun er veldig sjelden på facebook. Har prøvd å ringe henne flere ganger, hun svarer ikke. Er kjempebekymret! Usikker på om jeg bør ringe politiet. Anonymous poster hash: 6c306...904
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Få tak i en romvenninne å spør eller dra dit å hamre på døren før du kontakter politiet... Kan hende hun bare sover hardt... Anonymous poster hash: b312f...a3f 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Få tak i en romvenninne å spør eller dra dit å hamre på døren før du kontakter politiet... Kan hende hun bare sover hardt... Anonymous poster hash: b312f...a3f Jeg har ikke nummer eller navn til romkameratene hennes da jeg bare har møtt dem et par ganger. Kan ikke tenke meg at hun sover - jeg sendte melding til henne i taxien og da jeg kom hjem, altså mindre enn ti minutter etter at vi forlot hverandre. Kan ikke tro at hun ville sovnet på denne tiden, hvor ville hun i så fall gjort det? Hun hadde planer om å ta undergrunnsbanen da vi dro fra hverandre - dersom hun gjorde det ville hun fortsatt ventet på/vært på den da jeg sendte melding de første to gangene, det er helt sikkert. Likevel svarte hun ikke dersom hun fikk disse meldingene. Som sagt er hun en ordentlig, ansvarlig jente og hun var ved sine fulle fem da vi dro fra hverandre. Skjønner overhodet ikke hva som har skjedd her - skulle bare ønske hun svarte på mobilen! Anonymous poster hash: 6c306...904
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 Kanskje hun har møtt noen venner på vei hjem og blitt med på nash Anonymous poster hash: 2a447...073
kisskissbangbang Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Har du fått tak i henne? Jeg hadde nok ringt politiet, evt. dratt innom selv nå på morgenen. Det er jo veldig utypisk for henne, skjønner jeg?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 Ring politiet. Anonymous poster hash: 3ddf8...e55
Gjest Vevila Skrevet 2. mars 2014 #10 Skrevet 2. mars 2014 Håper hun svarer deg snart! Huff, grusomt å gå å bekymre seg slik
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #11 Skrevet 2. mars 2014 Det skader ikke å ta kontakt med politiet, men jeg tviler egentlig på at de kommer til å gjøre noe så tidlig - bor selv i Tyskland. Jeg har selv glemt å gi venninnen min beskjed når jeg har kommet hjem, bare vært for opptatt med å mate dyr og komme meg i seng. Det kan jo også være at hun er tom for batteri. Kan du dra dit hun bor og ringe på? Ta med frokost, kanskje? Anonymous poster hash: da572...782 5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #12 Skrevet 2. mars 2014 Nå vet jeg ikke hvilken by du bor i, men undergrunnsbanen går vel ikke så ofte om natten? Anonymous poster hash: da572...782
vix. Skrevet 2. mars 2014 #13 Skrevet 2. mars 2014 Hei TS. Leit å høre at du befinner deg i en slik situasjon hvor du er nødt til å bekymre deg slik. Jeg håper virkelig, for dere begges del, at det finnes en helt fin forklaing på dette her, og at du hører fra henne snart. Det kan jo være at hun har telefonen på lydløs (?) og at hun eventuelt snublet strake veien rett inn i drømmeland så fort hun gikk inn døra hjemme, og rett og slett glemte helt av å gi beskjed? Sender deg en klem, og håper hun gir lyd fra seg snart! Tenker på deg. 1
vix. Skrevet 2. mars 2014 #14 Skrevet 2. mars 2014 Vil forresten legge til at jeg nok uansett ville ha kontaktet politiet og underrettet dem. Det er riktig nok ikke sikkert det er noe de vil ta tak i nå såpass tidlig, men da er de ihvertfall informert og det blir notert. Og som det også foreslås litt lenger oppe i tråden, ville jeg definitivt tatt meg en tur innom så fort som mulig om du virkelig har en dårlig følelse på dette her. 1
Poppie Skrevet 2. mars 2014 #15 Skrevet 2. mars 2014 Jeg hadde tatt taxi bortover til henne og hamret på døren til noen åpnet. Om hun viser seg å ikke være der, ville jeg ha ringt politiet. 1
Gjest Boxee Skrevet 2. mars 2014 #16 Skrevet 2. mars 2014 Kan også være så enkelt som at mobilen hennes ble stjelt på undergrunnsbanen.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #17 Skrevet 2. mars 2014 hørt noe? Anonymous poster hash: ce1ab...025
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #18 Skrevet 2. mars 2014 Jeg lurer også på hva som har skjeddAnonymous poster hash: da572...782
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #19 Skrevet 2. mars 2014 Dro du bort til henne, TS? Anonymous poster hash: 7da8c...3fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå