Leahisabella Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Lurte på om noen har prøvd det før? Funker det, eller hva er deres erfaringer? http://www.swissclinic.no/no/artiklar/tannbleking/swiss-whitening.html#Prdkt-bottom
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Jeg har ikke prøvd akkurat det produktet der men en annen type billig bleking og jeg for min del vil ikke anbefale det. For min del så ble tannkjøttet sårt og vondt og tennene ble absolutt ikke lysere. Gå til tannlegen og få det gjort skikkelig. Der får du støpt former som passer akkurat til dine tenner og ikke minst så er du vel nesten garantert å få hvite tenner !! Jeg ble iallefall kjempefornøyd ,det er jo ikke så billig hos tannlegen,men heller det enn å kjøpe noe som man ikke vet om virker. Anonymous poster hash: 06afe...2ec
Leahisabella Skrevet 2. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2014 Det finnes jo typer som er for sensitivt tannkjøtt også så jeg, men om det har noe og si liksom.. Har også lest om smilelab på en del blogger. Var bare litt nysgjerrig på om det egentlig funker og om det er verdt å bruke penger på. Tannlege er jo svindyrt, så vil helst unngå turen dit.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Jeg prøvde den for sensitive tenner for noen uker siden, og jeg syns faktisk denne fungerte veldig bra Er første gang jeg har sett forskjell etter en eneste behandling. Anonymous poster hash: 3307f...d1d
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Har prøvd den vanlige swiss whitening (ikke for sensitive tenner) og ser definitivt forkskjeller, etter ca 5 behandlinger på 40 min, over 1.5 uke. Har før gått til tannlegen og de har sagt jeg har god emalje, ikke noe hull og det ikke skulle være noe problem for meg å bleke tennene mine. Er man redd for tannkjøttet kan man smøre vaselin på det før man setter på skinnene. Anonymous poster hash: 87dec...ee2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå