Gå til innhold

Hvilket bilde velger du av deg selv på nettdatingsside?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, som tittelen sier; hva slags type bilde går du for når du skal velge profilbilde til nettdatingsside som f.eks Sukker?

Velger du et veldig pent og heldig bilde, et du ser vanlig ut på, et du ser morsom ut på osv?

Da jeg var yngre valgte jeg bevisst skrytebilder av meg selv, gjerne fra fotoshooter (var modell før). Jeg ville bruke utseendet mitt for å tiltrekke meg flest mulig.

Jeg hadde også en periode der jeg valgte et bilde der jeg så styggere ut enn IRL, fordi jeg var lei av gutter som bare så på utseendet:p

Jeg kjenner på følelsen at det er fristende å velge et jeg er superfornøyd med, gjerne et festbilde der jeg er stasjet opp og sminket etter alle kunstens regler med linser, falske vipper osv. MEN så tenker jeg at jeg vil jo at fyren skal bli positivt overrasket når han treffer meg, ikke motsatt.

Og; har dere helkroppsbilde i albumet? Før hadde jeg bikinibilde (*flau*), har ikke tenkt det nå, men et mer naturlig bilde med vanlige klær for å vise at kroppen er ok...

Ja, det er lenge siden jeg har nettdatet nå, på'n igjen etter mange år i forhold.

Anonymous poster hash: 82251...261
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har byttet litt profilbilder underveis og liker det.. stort sett bilder jeg er fornøyd med da :)

Har helfigurbilder i albumet, i kjole og i bukse.

Nettdating er morsomt det, velg det du synes er passelig :)

Anonymous poster hash: db18f...bb3
AnonymBruker
Skrevet

I og med du har vært modell, vil jeg vel heller anbefale deg å velge "vanlige" bilder, siden modellbilder sender signaler om "tryhard/dårlig selvtillitt"... Hvis du ikke har noen, så få med deg en venn ut å ta masse masse bilder i vanlige situasjoner, hvor du er hverdagslig sminket og antrukket...

Helkroppsbilde er absolutt en fordel, men bikini skriker puledokke... Ta ett fullt påkledd, helst mens du driver med noe annet, sånn at det ikke ser "oppstilt" ut..

Anonymous poster hash: 68aaf...157
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Jeg velger bilder hvor jeg ser naturlig ut, og som gjenspeiler hvordan jeg ser ut i virkeligheten, og hvor jeg også føler jeg har en positiv utstråling. Jeg vil ikke at menn skal bli skuffet når jeg treffer dem irl. Til nå har kommentarene på dater alltid vært " du ser akkurat ut som på bildet", og det er det jeg vil oppnå.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg velger bilder hvor jeg ser naturlig ut, og som gjenspeiler hvordan jeg ser ut i virkeligheten, og hvor jeg også føler jeg har en positiv utstråling. Jeg vil ikke at menn skal bli skuffet når jeg treffer dem irl. Til nå har kommentarene på dater alltid vært " du ser akkurat ut som på bildet", og det er det jeg vil oppnå.

Jeg tenker helt likt.

Anonymous poster hash: a736f...a8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...