AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 For en ukes tid siden var jeg ute et ærend, og plutselig passerte en eks foran meg. Jeg hadde ikke sett han, jeg var opptatt med noe. Jeg hadde ikke reagert om han var en to eller tre meter unna. Men han valgte å passere meg rett for nesen min! Jeg måtte holde meg for munnen for å ikke bryte ut i krampelatter! Og så så han så sur ut! Det hører til historien at jeg dumpet han fordi han var så ego og barnslig. Om vi var uenige i krangel, så kunne han finne på å ringe til en kamerat midt oppi krangelen og belage seg og utlevere alt sammen! Etter dette fikk jeg nok og dumpet han. Huff, kan ikke skjønne at jeg hadde fattet interesse for han! Men hvorfor demonstrere slik med å passere rett foran nesen min slik, mange år senere? Nei, æsj, jeg er glad jeg dumpet han den gangen. Anonymous poster hash: 70400...5d4 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Kanskje han synes du er rar. Spesielt siden du skriver om dette 1 uke etter at det hendte. Han virker ganske ubetydelig i dine øyne. Rart å skrive om det etter en uke da... Anonymous poster hash: 9414b...173 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Hvorfor lo du? Fordi han så ut som er sur bortskjemt unge. Og fordi jeg syntes det var veldig rart å velge å passere meg så nært. Det var som om han ville at jeg skulle se han. Det var mange andre steder han kunne ha gått enn akkurat der. Anonymous poster hash: 70400...5d4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Kanskje han synes du er rar. Spesielt siden du skriver om dette 1 uke etter at det hendte. Han virker ganske ubetydelig i dine øyne. Rart å skrive om det etter en uke da... Anonymous poster hash: 9414b...173 Jeg skriver om det fordi jeg syntes hele situasjonen var komisk. Anonymous poster hash: 70400...5d4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Tro meg, han har ikke vært i mine tanker i det hele tatt disse årene som har gått. Anonymous poster hash: 70400...5d4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 Det er merkelig å passere noen så klinsj oppi ansiktet på noen om du synes at noen er rare. Jeg nærmer meg ikke fysisk noen jeg syns er rare. Da snakker vi avstand. Anonymous poster hash: 70400...5d4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Det er merkelig å passere noen så klinsj oppi ansiktet på noen om du synes at noen er rare. Jeg nærmer meg ikke fysisk noen jeg syns er rare. Da snakker vi avstand. Anonymous poster hash: 70400...5d4 Godt du er perfekt selv da... Anonymous poster hash: 9414b...173 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 Godt du er perfekt selv da... Anonymous poster hash: 9414b...173 Jeg har da ikke snakket om å være perfekt Anonymous poster hash: 70400...5d4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #10 Skrevet 2. mars 2014 Uff, du høres ut som en ekkel person som ler av folk på den måten, han bør være glad for at han er kvitt deg. Kanskje du behandlet han veldig dårlig og det var derfor han var sur. Helt utrolig at du føler du må skrive og utleve han på et forum. Anonymous poster hash: f16ed...01a 5
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. mars 2014 #11 Skrevet 2. mars 2014 Fordi han så ut som er sur bortskjemt unge. Og fordi jeg syntes det var veldig rart å velge å passere meg så nært. Det var som om han ville at jeg skulle se han. Det var mange andre steder han kunne ha gått enn akkurat der. Anonymous poster hash: 70400...5d4 Hehe, kanskje han savner deg selv om han så sur ut. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #12 Skrevet 2. mars 2014 Uff, du høres ut som en ekkel person som ler av folk på den måten, han bør være glad for at han er kvitt deg. Kanskje du behandlet han veldig dårlig og det var derfor han var sur. Helt utrolig at du føler du må skrive og utleve han på et forum. Anonymous poster hash: f16ed...01a Jeg ler fordi jeg ble overrasket. Nei jeg behandlet ikke han dårlig. Han var den som utnyttet meg fordi han ville gjøre eksen sin sjalu. Det forsto jeg når hun kom på døren hos han en dag jeg var på besøk. Dette forumet er anonymt. Jeg nevner verken alder, sted, eller korrekt tidspunkt. Skulle tro du er han selv. Anonymous poster hash: 70400...5d4 5
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #13 Skrevet 2. mars 2014 Hehe, kanskje han savner deg selv om han så sur ut. Nei jeg kan ikke tenke meg at han savner meg. Håper jo at han har funnet noen som han passer med, og som han ikke er like slem med som han var mot meg. Anonymous poster hash: 70400...5d4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #14 Skrevet 2. mars 2014 Jeg ler fordi jeg ble overrasket. Nei jeg behandlet ikke han dårlig. Han var den som utnyttet meg fordi han ville gjøre eksen sin sjalu. Det forsto jeg når hun kom på døren hos han en dag jeg var på besøk. Dette forumet er anonymt. Jeg nevner verken alder, sted, eller korrekt tidspunkt. Skulle tro du er han selv. Anonymous poster hash: 70400...5d4 Du bør ha kommet deg over overraskelsen nå - 1 uke etter Anonymous poster hash: 9414b...173 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #15 Skrevet 2. mars 2014 Du bør ha kommet deg over overraskelsen nå - 1 uke etter Anonymous poster hash: 9414b...173 Hvorfor henger alle seg opp i uvesentlige detaljer? Hvorfor velger en eks å passere meg med bare noen cm avstand, når det var plenty andre steder å gå? Jeg så på noe, og dersom han hadde villet det, kunne han ha forlatt stedet uten at jeg engang visste at han var der. Så hvorfor passere meg rett foran nesen min? Jeg snakker ikke om 50 cm, en meter, tre meter. Han passerte meg NÆRT. Og jeg hadde absolutt foretrukket å gå omveier istedenfor å passere han så nært. Hadde jeg visst at han var der. Anonymous poster hash: 70400...5d4 3
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #16 Skrevet 2. mars 2014 For noen idiotiske svar du får. Ikke bry deg, ts, det er mange her inne som er 19 år og/eller har vanskeligheter for å forstå andre. Han oppfører seg sånn fordi han fortsatt er en barnslig, snurt drittunge som ikke tåler å gjøre feil Derfor må han alltid ha en grunn til å være sur og overlegen. Kjenner typen alt for godt. Noen av dem krysser gata for å kunne komme nært nok til at du skal se at de overser deg med vilje. Patetisk er hva det er Anonymous poster hash: 92ea7...49a 2
#Sunrise Skrevet 2. mars 2014 #17 Skrevet 2. mars 2014 Haha, ja noen x'er er rare:P hadde en x som gikk og klenga på ei jente, rett forran trynet på meg, for og gjøre meg sjalu, men jeg var så over han , at jeg ikke brydde meg:P
Ferny Skrevet 2. mars 2014 #18 Skrevet 2. mars 2014 Kan jo tenkes at han ikke så deg heller, og "så sur ut" fordi han hadde dårlig tid eller tenkte på noe annet? Jeg ser sikkert ofte sur ut hvis jeg er tankefull liksom... og det hender ganske ofte at jeg ikke ser folk jeg kjenner på butikken før de sier noe til meg. Hehe. Men eksen din var sikkert en dust. Og dersom han ikke sa hei engang med vilje, så ja... da er han fortsatt like barnslig. Du kjenner han jo best.... eksen og jeg hadde også et veldig stygt brudd, men han har i hvert fall folkeskikk nok til å være hyggelig og blid når vi møtes. Takk og lov. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #19 Skrevet 2. mars 2014 For noen idiotiske svar du får. Ikke bry deg, ts, det er mange her inne som er 19 år og/eller har vanskeligheter for å forstå andre. Han oppfører seg sånn fordi han fortsatt er en barnslig, snurt drittunge som ikke tåler å gjøre feil Derfor må han alltid ha en grunn til å være sur og overlegen. Kjenner typen alt for godt. Noen av dem krysser gata for å kunne komme nært nok til at du skal se at de overser deg med vilje. Patetisk er hva det er Anonymous poster hash: 92ea7...49a Han er litt sånn sjølgod type ja, opptatt av å være brun hele året. Anonymous poster hash: 70400...5d4
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #20 Skrevet 2. mars 2014 Haha, ja noen x'er er rare:P hadde en x som gikk og klenga på ei jente, rett forran trynet på meg, for og gjøre meg sjalu, men jeg var så over han , at jeg ikke brydde meg:P Helt utrolig Anonymous poster hash: 70400...5d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå