AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Jeg har slitt med sure oppstøt de siste mndr noe jeg aldri har hatt før. Tatt flere graviditetstester, men de viser negativt. Mensen har jeg også, men når jeg tenker meg om så har den vart litt kortere med litt mindre blødninger, ellers så kommer den som normalt. Andre "symptomer" jeg har: stikking og litt synlige blodårer på puppene,gått opp i vekt, søtsug, humør svigninger, kvalme og i det siste kjent noen slags bevegelser i magen. Kjennes litt ut som bobling eller muskelrykk forskellige steder som venstre og høyre side for navlen eller i midten under brystet. Har og en følelse av at jeg kan være gravid, men samtidig prøver jeg å legge det fra meg siden jeg har både mensen og fått negative tester.Anonymous poster hash: 42003...d25
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Føles også ut som om det er noe i magen når jeg trekker den inn. Har litt fett på kroppen så det er vanskelig å se om det er noe kul på den. Anonymous poster hash: 42003...d25
Gjest Teta Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Hvis du tar testene riktig og de gjentatte ganger viser negativt resultat... så stemmer det nok at du ikke er gravid. Men siden du tviler såpass er det jo bare å få tatt en blodprøve hos legen.
Athene Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Stol på negative tester, og at mensen er der som normalt, du. Gravid er du nok ikke. Symptomene du beskriver er veldig vanlige når du går og kjenner etter, ingenting unormalt. Men om du har plagsomme fysiske plager tar du selvfølgelig en tur til legen.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Testene er bestilt fra ebay, siden det har vært frost kan de gi falsk negativ da?Anonymous poster hash: 42003...d25
Athene Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Testene er bestilt fra ebay, siden det har vært frost kan de gi falsk negativ da?Anonymous poster hash: 42003...d25 Nei, frost påvirker ikke testene. Og e-bay tester er pålitlige. Men slår du deg ikke til ro med resultatet kan du jo alltid kjøpen en CB med ukeindikator, eller få blodprøve hos lege. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå