Gjest Snow Skrevet 2. mars 2014 #1 Skrevet 2. mars 2014 Har veldig lyst til å begynne med yoga, men har ikke råd til å gå på sånne timer (tør egentlig ikke heller), lurer på om det går an å lære seg hjemme med videoer på youtube/etc?
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #2 Skrevet 2. mars 2014 Ja du kan lære det hjemme gjennom youtube og andre kilder. Anonymous poster hash: fae08...dd3
Gjest Snow Skrevet 2. mars 2014 #3 Skrevet 2. mars 2014 Så det er ikke en dum ide? Vil ikke lære meg feil teknikk, er kanskje lett at det kan skje når man bare har en video å se etter?
Gjest Belle Gunnes Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Skaff deg begynnerfilmen til Kino Yoga. Det er mitt beste tips for hjemmetrening. Kino går grundig igjenom hver øvelse og er flink til å forklare hvordan og hvorfor. Og hun er en guru innen yoga. http://www.kinoyoga.com/shop/introduction-to-ashtanga-yoga-dvd-with-kino-macgregor-greg-nardi-and-tim-feldmann/
straamann Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Godt råd; unngå skulderstående og slikt i starten. En del yogaøvelser kan være skadelig dersom man fra før av ikke er i god fysisk form. Og pass på pusten, den er nesten viktigere enn øvelsene i seg selv. 1
Gjest Snow Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Skaff deg begynnerfilmen til Kino Yoga. Det er mitt beste tips for hjemmetrening. Kino går grundig igjenom hver øvelse og er flink til å forklare hvordan og hvorfor. Og hun er en guru innen yoga. http://www.kinoyoga.com/shop/introduction-to-ashtanga-yoga-dvd-with-kino-macgregor-greg-nardi-and-tim-feldmann/ Takk, skal få tak i den! Godt råd; unngå skulderstående og slikt i starten. En del yogaøvelser kan være skadelig dersom man fra før av ikke er i god fysisk form. Og pass på pusten, den er nesten viktigere enn øvelsene i seg selv. Skal unngå det, og prøve å passe på pusten
Gjest Belle Gunnes Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 Filmen lønner seg å kjøpe via Amazon. Og som sagt - pusten er veldig viktig.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2014 #8 Skrevet 3. mars 2014 YogaGlo.com er virkelig best. Her er det massevis av forskjellige timer, retninger, lærere og nivåer innenfor yoga. Alt fra 5 minutter til 2 timer. Det er 2 uker med gratis prøvetid, så da kan du prøve litt forskjellig å se hva du syntes. Etter de to første ukene koster det $18 per måned. Anbefaler at du kjøper en yogamatte og to yogablokker Jeg hadde selv lyst til å begynne med yoga en evighet før jeg faktisk startet, det eneste jeg angrer på er at jeg bruke så lang tid på og faktisk komme igang. Anonymous poster hash: 05dd5...0d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå