Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har veldig lyst til å begynne med yoga, men har ikke råd til å gå på sånne timer (tør egentlig ikke heller), lurer på om det går an å lære seg hjemme med videoer på youtube/etc? :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja du kan lære det hjemme gjennom youtube og andre kilder.

Anonymous poster hash: fae08...dd3
Skrevet

Så det er ikke en dum ide? Vil ikke lære meg feil teknikk, er kanskje lett at det kan skje når man bare har en video å se etter?

Skrevet

Godt råd; unngå skulderstående og slikt i starten. En del yogaøvelser kan være skadelig dersom man fra før av ikke er i god fysisk form. Og pass på pusten, den er nesten viktigere enn øvelsene i seg selv.

• Liker 1
Skrevet

Skaff deg begynnerfilmen til Kino Yoga. Det er mitt beste tips for hjemmetrening. Kino går grundig igjenom hver øvelse og er flink til å forklare hvordan og hvorfor. Og hun er en guru innen yoga.

http://www.kinoyoga.com/shop/introduction-to-ashtanga-yoga-dvd-with-kino-macgregor-greg-nardi-and-tim-feldmann/

Takk, skal få tak i den! :)

Godt råd; unngå skulderstående og slikt i starten. En del yogaøvelser kan være skadelig dersom man fra før av ikke er i god fysisk form. Og pass på pusten, den er nesten viktigere enn øvelsene i seg selv.

Skal unngå det, og prøve å passe på pusten :)

Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Filmen lønner seg å kjøpe via Amazon.

Og som sagt - pusten er veldig viktig.

AnonymBruker
Skrevet

YogaGlo.com er virkelig best. Her er det massevis av forskjellige timer, retninger, lærere og nivåer innenfor yoga. Alt fra 5 minutter til 2 timer. Det er 2 uker med gratis prøvetid, så da kan du prøve litt forskjellig å se hva du syntes. Etter de to første ukene koster det $18 per måned. Anbefaler at du kjøper en yogamatte og to yogablokker :) Jeg hadde selv lyst til å begynne med yoga en evighet før jeg faktisk startet, det eneste jeg angrer på er at jeg bruke så lang tid på og faktisk komme igang.

Anonymous poster hash: 05dd5...0d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...