Gå til innhold

Vis meg din brudekjole!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her er min: www.maisonderidder.nl/image.php?IMG=51 :D

Jeg gifter meg om 3 mnd. og kan nesten ikke vente til å ha den på meg....

Ellers er det mye lekre kjoler..... :wink:

Maria 8)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Høst - kjolen din er kjempefin!!! Jeg synes kjoler med "korsettopp" er helt fantastiske! Akkurat slik (bare med kortere skjørt) kan jeg tenke meg å ha på den store dagen, men vi vet ikke enda hvordan opplegg vi skal ha (ønsker å ha det veldig enkelt), så kjoleplanleggingen venter jeg med. Skal absolutt spare på bildene av kjolen din! Er den fra kjolesalongen? Er opprinngelig fra Bodø jeg også, skjønner du :-)

Skrevet

Maria: Nydelig kjole!! Hvor har du kjøpt den? Jeg finner den nemlig ikke i 2002 -kolleksjonen, så den er sikkert litt eldre. Nydelig!!!

Skrevet

Engel: kjolen er fra 2001 kolleksjonen til pronovias. Jeg kjøpte kjolen høsten 2001 på Kristins brudesalong i lillestrøm.

Takk for komplimenter, det er alltid koselig å høre!!!!! :lol:

Maria 8)

Gjest Solskinn
Skrevet

En litt anderledes brudekjole!

http://www.husby.com/bunad/fotoalbum/05.jpg

Jeg skal vel ikke ha på meg jakken, tenker jeg, og jeg pröver intens å finne ut hva som er "passende" å ha på hodet og hvor jeg kan leie dette.

Må bare si at jeg skal bruke den for förste gang når vi gifter oss og jeg gleder meg sånn!! Jeg arvet den som håndarbeid fra farmor for 10 år siden, har gjort en del selv, og da gubben fridde og vi fant ut at vi skulle gifte oss i bunad satte jeg bort resten til en venn av familien.

Forresten mange fine kjoler her!!! :D

Skrevet

Hei høst,

Kjolen din er absolutt ikke for enkel. Jeg synes den var nydelig! Min minner litt om din, med skjørt som er helt enkelt uten broderier, men men broderier på toppen. Jeg synes det er finest uten for mye "dill".

:lol:

Gjest mettemo
Skrevet

Lykke til alle sammen!

Her var det mange nyyyyyyyyyyydelige kjoler :D

Ble helt...........,fikk lyst til å gifte meg på nytt, men med samme mannen. :P

Skrevet

jeg skal hente min brudekjole i morgen fra syforretningen-endelig!

Jeg har ikke noe bilde av den, men den blir ganske så lik denne , men med litt kortere ermer.

Jeg er kjempefornøyd, pris mellom 6-8000. Ikke ille synes jeg!

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei sannasola

hvor har du kjøpt kjolen din, og hvor mye betalte du for den?

Den var veldig fin! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

August: linkene dine virker ikke..... :cry:

Skrevet

Jeg har ingen modell bilder av kjolen min, med på bryllupssiden vår er det masse bilder fra bryllupet, og der er jo kjolen med meg inni! :)

> http://bryllup.silviab.com

Skrevet

Her er min kjole. Jeg prøvde den i hvit og rød, det var utrulig stilig. Men jeg valgte da hvit. Bestemor ville fått hjertefeil hvis jeg kom i den røde/hvite...

http://www.sinceritybridal.com/sty/2801.htm

De ringte meg fra butikken i går å sa at kjolen var kommet, så i neste uke skal jeg både ha prøvetime på hår og sminke+ prøve kjolen. Jippi, hvor jeg gleder meg!

Skrevet

Lillebrura,

Kjolen din ser helt nydelig ut; enkel og fin akkurat som om jeg skulle valgt den selv! :wink:

Jeg har sydd min egen brudekjole, men har ingen bilder foreløpig. Den store dagen er 29.juni, så det nærmer seg med stormskritt nå! Alle spør om jeg er nervøs, men jeg er liksom ikke det ... burde jeg????? Dagen er jo blitt planlagt til punkt og prikke over lang tid, og nesten alt på sjekklisten er huket av. Det er vel ikke stort annet å gjøre enn å vente.... :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...