Gå til innhold

Vis meg din brudekjole!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden det er kommet nye medlemmer: Legg ut bilder av kjolene deres!!! Jeg har tegnet min, så foreløpig er det vanskelig for meg å legge den ut. Kan derimot finne kjoler som ligner etterhvert!!! :wink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt for tidlig for min del, jeg har ingen bilder ennå, da jeg giftet meg i går. Kan legge ut noen nå jeg får dem. Min kjole er gul og sydd etter en modell av Suzanne Ermann.

Gjest Anonymous
Skrevet

Var ikke kjolen din alt for lang???

Holder på å legge opp min nå, og er litt usikker på hvor mye jeg skal ta, men den ligger vel penere dersom den ikke soper i bakken på forsiden???

Skrevet
Var ikke kjolen din alt for lang???

Holder på å legge opp min nå, og er litt usikker på hvor mye jeg skal ta, men den ligger vel penere dersom den ikke soper i bakken på forsiden???

Jo, den var litt lang, men hadde ikke problemer med å gå i den likevel.

Jeg har ikke kjøpt kjolen her, så jeg hadde ikke noen tilpasning til den.

Skrevet

Sannasola!

Det var en utrolig nydelig kjole!!! :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Stinemor,

kjolen din er jo bare helt nyyydelig! :)

Etter at du la ut linken din, så fant jeg også en drømmekjole fra Bonny.

Det er den kjolen med litt rødt i- #243.

Det jeg lurer på er: hvordan skaffer du deg kjolen?

Ser at de har butikker nede i England også, skal du dra dit, eller skal du bestille den og få den tilsendt? Og hva er evt. prisen på kjoler der nede?

Håper du kan svare meg....

Gjest Anonymous
Skrevet

Og forresten...glemte å si det i mitt forrige innlegg..

Det var vanvittige mange fine kjoler her, dere blir helt sikkert kjempefine på den store dagen! :D

Skrevet

Hei!

Så koselig at andre enn meg synes at kjolen min er fin........moro!

Kjolen du har sett på, er nydelig, kjempefint med det røde i kjolen. Her

er bilde av den forresten:

http://www.bonny.com/gowns.php?id=186&glin...ge=0&featured=N

Sendte mail til Bonny og fikk da beskjed om at kjolene ikke er å finne i

Skandinavia så jeg tok kontakt med ei i USA som selger brudekjoler og

hun skaffer den for meg. Gav henne målene mine og tar sjansen på at

kjolen passer. Jeg betalte $484 (ca 3900,-) også vet jeg at det kommer litt toll i tillegg. Liker jeg ikke kjolen når jeg mottar den så selger jeg den, grunnen til at jeg tør gjøre dette er at jeg betaler såpass "lite" for den at jeg taper ingenting uansett. Tok også kontakt med en brudesalong i USA, og de skulle ha $525 for den eksl. frakt.

Om dun sender meg en evnt e-mail adr kan jeg maile deg e-mail adr til hun som fikk tak i kjolen min.

Klem fra Stinemor

Skrevet

Stinemor, kjolen din er rålekker!! Jeg falt pladask! :P

Skrevet

Tusen takk Guro :P !!! Åh, jeg blir såååååååååå glad!!!

Har kikket så mye på brudekjoler på nettet og har blitt mere og mere usikker på om kjolen er den riktige og derfor så er det sååååååååå godt

å se at andre også synes at kjolen min er fin. Jeg falt totalt for den med en gang jeg såg den og bestemte meg med en gang at denne SKAL jeg ha, koste hva det koste vil. Jeg hadde også bestemt meg for at jeg skulle ha en enkel stilig kjole med litt "uvanlige" ermer, samt at jeg ville ha en kjole som var litt annerledes..............og det synes jeg denne er, spesielt ryggen synes jeg er veldig fin på den.

Uff, nå tar jeg helt av her, ble bare så VELDIG glad!

Stooooooooor klem fra meg :P

Skrevet

Den største gleda ein kan ha, det er å gjera andre glad! :D

Det var spesielt ryggen jeg også likte. Og armene. Og helheten. :wink:

Perfect! :P

Skrevet

skulle gjerne gjort det,men har ikke bilde nå, skal oppdatere hjemme siden min snart, for den er full av feil info, så da skal jeg legge den inn der :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...