Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten har nettopp vært på ferie. Vi har hatt noe utfordringer med krangling på turen pga sykdom, men hadde også mange fine dager.

Nå når vi har kommet hjem er alt bra. Han lånte mobilen min under ferien og nå i kveld når jeg skulle logge meg inn på facebook på mobilen var han fremdeles innlogget med sin bruker.

Jeg kom rett inn på en samtale mellom han og en annen dame som pågår nå...hun forteller han at hun har vært og flørtet mens han har vært på tur. Han skriver "æsj"

Og skriver at det skulle vært han, og så kommer han inn på hvor kåt han er, at han har lyst på han at han har ståkuk osv....jeg skjelver helt enormt og ligger og ser på samtalen som enda pågår på mobilen..vi har snakket om å kjøpe hus sammen, neste ferie, han kommer til meg i morgen.

Jeg har lenge mistenkt at han kunne være av denne typen da han er grusomt sjalu selv. (Vi har vært sammen ett år)

Er helt i sjokk egentlig. Hva gjør jeg?? nå skriver han at det er irriterende at han er opptatt og at han ikke vil vite når hun gjør noe...og at hun er så deilig og søt og skulle fått masse sex fra han, jeg har aldri hørt om denne damen og hun bor langt vekke så noe forhold på si har han ikke. Men disse meldingene er jo nok...

Anonymous poster hash: d8bcd...6a0
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville sagt i fra at du kom inn på denne samtalen ettersom han glemte å logge seg ut fra mobilen din.

Deretter tror jeg nok at jeg ville sagt takk og farvel.

• Liker 43
AnonymBruker
Skrevet

Gi beskjed med en gang.

Jeg ville slått opp med en gang. Er ikke verdt å ta vare på når han ikke setter pris på deg.

Anonymous poster hash: fe28f...6e7
  • Liker 9
Skrevet

Ville sagt i fra at du kom inn på denne samtalen ettersom han glemte å logge seg ut fra mobilen din.

Deretter tror jeg nok at jeg ville sagt takk og farvel.

Dette, men ikke "tror" men VET at jeg ville sagt takk og farvel.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Vi jobber sammen og skal på jobb på mandag...dette er bare grusomt :-(

Skrevet

Kjære vene..... :sjokkert: Ser ikke noe annet alternativ enn å konfrontere han med dette, og avvikle forholdet.....

AnonymBruker
Skrevet

Tar en klassisk KGer: Dump han.

Anonymous poster hash: 693d4...882
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du fortjener mye bedre! :hug:

Anonymous poster hash: c2f15...fe1

• Liker 4
Skrevet

Dette, men ikke "tror" men VET at jeg ville sagt takk og farvel.

Sant nok. Hadde nok vært rimelig sikker i min sak jeg også ja.

Men ville konfrontert han med en gang TS. Si at du har hatt "gleden" av å følge med på den "hyggelige" samtalen med han og den jenta. Og at han bare kan dra til henne og at han slipper å være lei seg for at han er opptatt mer..

:klem: til deg.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Jeg trur nok jeg hadde blandet meg inn i samtalen....... Skrevet noe sånt som at : Vel, du trenger ikke å være irritert lengre.... fra og med nå er du singel!!

Anonymous poster hash: f8fa3...441
  • Liker 49
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg ville blanda meg inn i samtalen. Bare skrevet noe sånn som "hei. Du lemte å logge av facebooken din på mobilen min. Jeg gjør det for deg nå. Hilsen ***"

Anonymous poster hash: 916a8...1ad
  • Liker 24
Gjest Nikee
Skrevet

Jeg trur nok jeg hadde blandet meg inn i samtalen....... Skrevet noe sånt som at : Vel, du trenger ikke å være irritert lengre.... fra og med nå er du singel!!

Anonymous poster hash: f8fa3...441

signerer denne jeg!

AnonymBruker
Skrevet

Men da får jeg ikke konfrontert han? jeg kommer ALDRI til å få sove i natt..Er alene hjemme med sønnen min og kan ikke dra til han . Klarer jeg å dra på jobb på mandag og møte han etter å bare ha sendt han en melding? på jobb må jeg, det er første jobbdag etter en to ukers ferie. Nå trøster han henne og skriver at ex kjæresten hennes er en dust.. blir så kvalm :-(

AnonymBruker
Skrevet

Du spurte ikke tilfeldigvis her inne før dere ble sammen, og så frarådet alle deg å bli sammen med en på jobb men du hørte ikke etter?

DON'T SHIT WHERE YOU EAT. Pga dette.

Anonymous poster hash: 43b32...21e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du spurte ikke tilfeldigvis her inne før dere ble sammen, og så frarådet alle deg å bli sammen med en på jobb men du hørte ikke etter?

DON'T SHIT WHERE YOU EAT. Pga dette.

Anonymous poster hash: 43b32...21e

Nei, det var nok ikke meg...

• Liker 1
Gjest snoopy_93
Skrevet (endret)

Ville joina samtalen slik at han høres schizofren ut :fnise:

Eller skrevet en melding til han og (ja det frister kanskje ikke) fortalt at han betyr mye for meg og at jeg er SÅ glad for at jeg kan STOLE på han.

Edit; fortell, ikke forlat.

Evt bare fortalt han og når han spør hvorfor sier du bare "det vet du vel best selv."

Endret av snoopy_93
Skrevet
:( ikke prøv å lete etter håp i dette forholdet. Ikke la han få muligheten til å lyve mer. Forlat ham. Klem til deg :)
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Veldig leit å høre at du opplever dette nå....

Jeg tenker at du selvfølgelig må konfrontere han, dette er jo etstort svik !!

Veeeeldig vanskelig å ha noe som helst tillit til han etter dette

Anonymous poster hash: 54e4e...acf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ring han?

Anonymous poster hash: 27a3c...7bd

AnonymBruker
Skrevet

Du gjør det selvfølgelig slutt med denne mannen. Han høres ut som en inkompetent jævel. Hvor gammel er han?

Trist at dette skjer, men i det minste fant du ut av det før du hadde flyttet sammen med han og fått barn med han.

:klem:

Anonymous poster hash: a61a7...7e4
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...