Gå til innhold

Dama er gravid, men jeg er usikker på om jeg er faren

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

du kan spørre legen om dna test uten at dama får vite det har jeg fått høre.

Endret av Modeus
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok ikke akkurat gøy å sitte der på fødestuen og se at det kommer ut en unge som ikke ligner noen ting på deg selv. Jeg gidder ikke å "betale henne" igjennom en graviditet hvis ikke ungen er min.

Anonymous poster hash: aa076...1ed
Gjest Runforit
Skrevet

Hvordan kan hun vite at du ikke er utro?

Det handler om tillit. Om du har så lite tillit til henne så burde du ikke være sammen med henne(eller noen for den saks skyld om hun ikke har gjort noe som får deg til å ikke stole på henne.)

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan hun vite at du ikke er utro?

Det handler om tillit. Om du har så lite tillit til henne så burde du ikke være sammen med henne(eller noen for den saks skyld om hun ikke har gjort noe som får deg til å ikke stole på henne.)

Hva gjør det henne om jeg har vært utro egentlig? Jeg har ikke vært det, men hva skulle det bety? Hun får ikke noe ansvar for noen eventuelle unger jeg ville ha fått med noen andre damer......

Det er ikke akkurat billig å ha ei dame og hvis det viser seg at jeg har gått i 9 månender og betalt store deler av lønnen min for at hun skal ha det bra og så viser det seg at ungen ikke er min. Ja, da klikker jeg mildt sagt.

• Liker 2
Skrevet

Høres ikke akkurat ut som et sunt forhold dere er i..

Hvis du er veldig usikker så be om dna test når barnet er født.

Og hva mener du med å betale henne igjennom en graviditet?

Gjest Runforit
Skrevet

Hva gjør det henne om jeg har vært utro egentlig? Jeg har ikke vært det, men hva skulle det bety? Hun får ikke noe ansvar for noen eventuelle unger jeg ville ha fått med noen andre damer...... Det er ikke akkurat billig å ha ei dame og hvis det viser seg at jeg har gått i 9 månender og betalt store deler av lønnen min for at hun skal ha det bra og så viser det seg at ungen ikke er min. Ja, da klikker jeg mildt sagt. Anonymous poster hash: aa076...1ed

Du høres ut som en usikker liten mann.

Har hun gjort noe som gjør at hun fortjener så lite tillit av deg?

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Høres ikke akkurat ut som et sunt forhold dere er i..

Hvis du er veldig usikker så be om dna test når barnet er født.

Og hva mener du med å betale henne igjennom en graviditet?

Hun bor i min leiligheten og jeg betaler det aller aller meste her.....

AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som en usikker liten mann.

Har hun gjort noe som gjør at hun fortjener så lite tillit av deg?

Nei, hun har ikke gjort noe spesielt. Men jeg lurer bare GENERELT på hvordan en mann egentlig kan VITE at dama hans faktisk ruger på hans unge og ikke en annens? Det er jo ikke akkurat mange minutter som skal til i en annen manns nærvær før problemstillingen er reell.

Skrevet

Hun bor i min leiligheten og jeg betaler det aller aller meste her.....

Hvis du ikke er komfortabel med å betale det meste synes jeg dere bør lage en ny avtale mtp økonomien. Er ikke vanlig at en betaler mer enn den andre. Gravid eller ei!

• Liker 5
Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg synes ikke barn ligner på noen når de er helt ferske, men når "rosinhuden" har gått bort der i mot kan jeg se likheter. :)

Har du grunn til å ikke tro at dette barnet er ditt?

Skrevet

Nei, hun har ikke gjort noe spesielt. Men jeg lurer bare GENERELT på hvordan en mann egentlig kan VITE at dama hans faktisk ruger på hans unge og ikke en annens? Det er jo ikke akkurat mange minutter som skal til i en annen manns nærvær før problemstillingen er reell.

Du kan ikke vite 100 % før det er tatt en dna test. Men håper da de aller fleste stoler på partneren sin nok til å ikke drive å ta dna tester i hytt og pine. Hvis hun ikke har gitt deg noen grunn til å tvile på at det er ditt barn skjønner jeg ikke helt hvorfor du er usikker. Når man er i et forhold er det å stole på hverandre ganske essensielt etter min mening.

• Liker 1
Gjest Mr. Toad
Skrevet

Jeg synes ikke barn ligner på noen når de er helt ferske, men når "rosinhuden" har gått bort der i mot kan jeg se likheter. :)

Å jodu. Alle spedbarn med særs få unntak ligner på Winston Churchill. Tenker ikke på sinnataggen her inne, men han ordentlige.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan jeg VITE at det er mitt? Man kan jo ikke vite noen ting før man får DNA testet ungen.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan ikke vite 100 % før det er tatt en dna test. Men håper da de aller fleste stoler på partneren sin nok til å ikke drive å ta dna tester i hytt og pine. Hvis hun ikke har gitt deg noen grunn til å tvile på at det er ditt barn skjønner jeg ikke helt hvorfor du er usikker. Når man er i et forhold er det å stole på hverandre ganske essensielt etter min mening.

Helt uaktuelt for meg å ikke DNA teste. Se for deg meg om 18 år, har betalt millioner av kroner for å oppfostre et barn og så får jeg vite at det ikke er min unge. Skjønner ikke hvorfor ikke alle unger blir DNA testet. Dette er en ting som damer kan lyve om.

Gjest Runforit
Skrevet

Nei, hun har ikke gjort noe spesielt. Men jeg lurer bare GENERELT på hvordan en mann egentlig kan VITE at dama hans faktisk ruger på hans unge og ikke en annens? Det er jo ikke akkurat mange minutter som skal til i en annen manns nærvær før problemstillingen er reell. Anonymous poster hash: aa076...1ed

Wow! Så hun har ikke gjort noe som får deg til å mistenke at hun har gjort noe galt, men allikevel mistenker du henne for å ha vært utro...

Du burde søke hjelp.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg var deg ville jeg bedt henne flytte ut til barnet var født, og du fikk ta en dna-test. Du har nok behov for litt ro i hverdagen uansett. Og husk det, at skal du bli far så blir det mye arbeid, så du kan nok trenge litt ro og fred framover nå uansett.

Anonymous poster hash: 8949a...6c3
AnonymBruker
Skrevet

Wow! Så hun har ikke gjort noe som får deg til å mistenke at hun har gjort noe galt, men allikevel mistenker du henne for å ha vært utro...

Du burde søke hjelp.

Jeg burde oppsøke hjelp? Aristoteles sa for 2500 år siden: MØDRE ER MER GLAD I BARNENE SINE ENN FEDRE FORDI DE ER MER SIKRE PÅ AT DE ER DERES EGNE.

Skrevet

Helt uaktuelt for meg å ikke DNA teste. Se for deg meg om 18 år, har betalt millioner av kroner for å oppfostre et barn og så får jeg vite at det ikke er min unge. Skjønner ikke hvorfor ikke alle unger blir DNA testet. Dette er en ting som damer kan lyve om.

Fordi ikke alle er så paranoide som det du er. Det er ikke normalt.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Fordi ikke alle er så paranoide som det du er. Det er ikke normalt.

Menn har gurnn til å være paranoide når det kommer til dette, bare se på statistikkene. Med dagens teknologi er man utrolig naiv og dum om man ikke bare dna-tester babyen.

Anonymous poster hash: 8949a...6c3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...