AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Dette er ment som en positiv tråd! Jeg vet at det finnes mange anonymebrukere som er utrolig flotte mennesker, og derfor vil jeg at denne tråden skal handle om dem. Jeg husker en anonymbruker som sa dette: "Det er tydelig at du ikke har det godt." Til deg som skrev dette, tusen takk! Du satte ord på den følelsen jeg satt med. Og du er en av mange som har hjulpet meg videre til en ny hverdag! Anonymous poster hash: 119de...f37 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Det var en AB som sa "Det hadde vi også med oss på hytta" og da følte jeg at jeg hadde lagt ostehøvelen i riktig skuff. Ble litt lettet der, kan du si! Anonymous poster hash: 67477...9cd 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Jeg syns det er veldig greit med abbrukere som sier ting på en grei og ok måte. Uten sleivsparking. Og så liker jeg alle de ab-ene som har brukt disse: Anonymous poster hash: 119de...f37 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Stort sett så er de fleste ab greie. Er bare så synd med de som lager kvalme å ødelegger for andre. Jeg kan ikke utpeke en eller flere ab, men synes stort sett at man får positive tilbakemeldinger fra de Også legger jeg merke til at alle innleggene i denne tråden er fra ab Anonymous poster hash: 018b4...421 2
Gjest Silverstream Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Jeg synes flertallet av AB brukere er veldig greie mennesker som kommer med positive og gode råd på lik linje med registrerte brukere
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #6 Skrevet 4. mars 2014 Alle her i tråden og alle ABene ellers (vel, nesten) JEG ELSKER AB!!!!!!!!! AB FOREVER *hoppe danse rundt* Anonymous poster hash: fa223...051 2
Gjest Evans Skrevet 4. mars 2014 #7 Skrevet 4. mars 2014 Jeg syns det er vanskelig å huske en bestemt ab-bruker for alle ser jo helt like ut? Det er enkelte innlegg jeg syns er sikkelig godt skrevet av en AB-bruker, men det er umulig for meg å huske ikke akkurat denne brukeren, nettopp fordi han er AB-bruker. Og det er litt synd. Jeg vet ikke hvem av AB-brukerne som kommer med de gode innleggene og de dårlige for å si det sånn. Men det er vel også meningen.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #8 Skrevet 4. mars 2014 Jeg syns det er vanskelig å huske en bestemt ab-bruker for alle ser jo helt like ut? Det er enkelte innlegg jeg syns er sikkelig godt skrevet av en AB-bruker, men det er umulig for meg å huske ikke akkurat denne brukeren, nettopp fordi han er AB-bruker. Og det er litt synd. Jeg vet ikke hvem av AB-brukerne som kommer med de gode innleggene og de dårlige for å si det sånn. Men det er vel også meningen. Men du husker vel om noe er blitt skrevet av en AB og har satt spor hos deg? Positive spor? Anonymous poster hash: 119de...f37
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #9 Skrevet 4. mars 2014 Det er noen ABer som går igjen på godt og vondt. Må innrømme at jeg stalker og plager en av dem fordi jeg nå har lært meg å kjenne igjen skrivemåten. Det er også en annen AB som er utrolig bra. Skulle ønske hun brukte nick, men jeg forstår det jo, jeg bruker aldri nick selv heller. Anonymous poster hash: eaf5d...6cb 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 Det er noen ABer som går igjen på godt og vondt. Må innrømme at jeg stalker og plager en av dem fordi jeg nå har lært meg å kjenne igjen skrivemåten. Det er også en annen AB som er utrolig bra. Skulle ønske hun brukte nick, men jeg forstår det jo, jeg bruker aldri nick selv heller. Anonymous poster hash: eaf5d...6cb Det er en bruker jeg tenker dette om også Anonymous poster hash: 119de...f37 1
Gjest Evans Skrevet 4. mars 2014 #11 Skrevet 4. mars 2014 Men du husker vel om noe er blitt skrevet av en AB og har satt spor hos deg? Positive spor? Anonymous poster hash: 119de...f37 Ja, men jeg vet jo ikke hvem det er, fordi de er AB. Og når sant skal sies så fester det seg også derfor ikke så godt. Jeg husker bedre når jeg en avatar eller brukernavn som jeg kan feste uttalelsen til. Men det er sånn jeg husker - andre har bedre hukommelse enn meg
QueenOfTheSidewalk Skrevet 4. mars 2014 #12 Skrevet 4. mars 2014 Jeg husker en/ei som sa han/hun liker meg, men nektet å stå fram med nick Det var uansett koselig da
Anglofil Skrevet 5. mars 2014 #13 Skrevet 5. mars 2014 Tråden er ryddet for avsporinger. Yvonne (mod) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå