Gå til innhold

tannkrem-under 2år

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte tannkrem på apoteket da podens første tenner viste seg. Tenktr de hsdde kontroll på hva jeg burde bruke. Tok skammelig feil! De gav meg tannkrem MED fluor...og jeg leser st bsrn under 2år ikke skal ha fluortannkrem fordi de svelger den, men de kan få fluor tabl fra 6 mnd dom svelges.......er jeg hysterisk? Hva slags tannkrem bruker dere på de små?

Anonymous poster hash: 79486...467

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De skal ha fluor, men barnetannkrem skal inneholde lavere dose enn til voksne.

Anonymous poster hash: 690d3...8aa
AnonymBruker
Skrevet

Bruker forresten Solidox sin barnetannkrem, den har "gelekonsistens" og ikke "kremkonsistens" så den holder seg bedre fast på tannbørsten i så små doser syns jeg.

Skrevet

Hvis du fikk tannkrem beregnet for barn så tror jeg nok at hs vet hva hun driver med.

Skrevet

Har brukt vanlig Colgate (den røde uten slipemiddel) siden hun fikk tenner. Pusser med den og gir ikke ekstra fluor. Var på første kontroll da hun var litt over 2 år og var nettopp igjen på årlig kontroll. Fine, rene og pene tenner :)

Skrevet

Bruker forresten Solidox sin barnetannkrem, den har "gelekonsistens" og ikke "kremkonsistens" så den holder seg bedre fast på tannbørsten i så små doser syns jeg.

Vi bruker også denne! Kjempefornøyd, ingen problemer med tannpuss og fine, rene tenner på kontroll!

AnonymBruker
Skrevet

De skal ha fluortannkrem, nesten usynlig mengde da. Hvis du ikke vil gi fluor kan du like gjerne droppe tannkremen.

Anonymous poster hash: a0c78...5c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...