AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Har blitt 30 nå og er singel. Er så og si aldri på byen lenger. Er dere ofte på byen? Grunnen er vel mest fordi venna mine er etablerte og heller er hjemm og puler med sin utvalgte fremfor å gå ut. Når jeg er på fest er det sjelden noe stemning for å gå på byen lenger de vil heller hjem å pule med sin utvalgte. Var mye mer på byen når jeg var 20-25, men så tørket det ut da venna mine etablerte seg. Hva med dere er dere ofte på byen? Anonymous poster hash: 25de7...211
Doge Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Nå er jeg litt yngre enn deg da, men jeg er så og si aldri på byen. De gangene jeg er på byen så er det som regel er det høy og dårlig musikk, som gjør det vanskelig å prate med folk. Og så når det blir sent blir folk fullere og fullere, og plutselig lukter det øl, piss og spy overalt. Så skjønner jeg aldri hvorfor jeg er "på byen", for det er mer stress enn morro for meg 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Venna mine fester en del men det er omtrent alltid kun for par, så da får jeg ikke være med... Noe som er tilfellet i dag, spurte alle de nærmeste venna mine om de ville være med ut en tur men kunne ikke siden de hadde planer, nå er promillen på plass og de sender meg snapchat meldinger fra utestedet jeg ville ha dem med til og jeg sitter hjemme alene! Så det blir lite festing lenger...Anonymous poster hash: c0b23...915
Gjest Gjest Skrevet 2. mars 2014 #4 Skrevet 2. mars 2014 Jeg er en del ute og drikker, fortrinnsvis der det er levende musikk, bruker å ha en del venner over på noe sosialt helgene også.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #5 Skrevet 2. mars 2014 Jeg er på byen ca annenhver- tredjehver uke, men noen perioder kan det være oftere eller sjeldnere. Er 25 år. Har heldigvis en del single venner enda Men merker at flere har "meldt seg ut" og skal være med kjæresten hver helg. Anonymous poster hash: 337cd...2a8
Gjest Faerunpedia Skrevet 2. mars 2014 #6 Skrevet 2. mars 2014 Jeg er ute en gang i uken ca, men da for det meste på barer hvor man kan snakke sammen. Av og til på større utesteder, men synes det blir litt slitsomt. Jeg har både single og ikke single venner, men de går like mye ut.
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 Venna mine fester en del men det er omtrent alltid kun for par, så da får jeg ikke være med... Noe som er tilfellet i dag, spurte alle de nærmeste venna mine om de ville være med ut en tur men kunne ikke siden de hadde planer, nå er promillen på plass og de sender meg snapchat meldinger fra utestedet jeg ville ha dem med til og jeg sitter hjemme alene! Så det blir lite festing lenger...Anonymous poster hash: c0b23...915 Dårlig gjort av dem da, må det alltid være sånn?:/ Har de flere single venner? Jeg går sjelden ut lenger, er 22 og singel. Men det er fordi at jeg ikke liker å bli full lenger, har det gøyere edru. Å være ute "på byen" har jeg heller aldri likt, blir altfor bråkete og vanskelig å snakke med folk. Hvis du vil ut på byen for å finne deg noen finnes det nok bedre arenaer enn fylla. Anonymous poster hash: 4d4ed...05d
Gjest Runforit Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Jeg skjønner ikke at noen stenger ute single venner??? Det er søren med ikke gode venner altså. Man kan da finne på noe sammen som en gjeng uten at alle må være par. 4
melkepletten Skrevet 3. mars 2014 #9 Skrevet 3. mars 2014 Er 25 år, singel og bor i byen. Ute 1-2 ganger i uken
spegel Skrevet 4. mars 2014 #10 Skrevet 4. mars 2014 Er 26 år, går ut max 2 ganger i mnd. Kan også gå en mnd eller to uten at jeg er på byen i det heletatt.
sjonkelrolf Skrevet 4. mars 2014 #11 Skrevet 4. mars 2014 Jeg er ute på byen rundt 2-3 ganger/mnd. Det blir fort også en tur på danskebåten, men det som er i fokus er å være sosial med venner. Sjekking driver jeg ikke med.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2014 #12 Skrevet 4. mars 2014 Har blitt 30 nå og er singel. Er så og si aldri på byen lenger. Er dere ofte på byen? Grunnen er vel mest fordi venna mine er etablerte og heller er hjemm og puler med sin utvalgte fremfor å gå ut. Når jeg er på fest er det sjelden noe stemning for å gå på byen lenger de vil heller hjem å pule med sin utvalgte. Var mye mer på byen når jeg var 20-25, men så tørket det ut da venna mine etablerte seg. Hva med dere er dere ofte på byen? Anonymous poster hash: 25de7...211 Med en gang jeg ble singel, så var jeg konstant ute og fartet. Men nå som jeg har vært singel en stund og har roet meg, så er jeg så og si aldri på byen lengre. Besøker heller familie og nære venner. Det gir liksom mer kvalitetstid :-D. Så nå er det sikkert 4 ganger i året eller noe :-p. Anonymous poster hash: 78f9f...d30
Gjest Anastasia Skrevet 4. mars 2014 #13 Skrevet 4. mars 2014 Kanskje 1 gang i mnd eller mindre.. jeg gidder ikke dra på nightclubs lengre da det blir for mye bråk. Men puber derimot, det elsker jeg. Spesielt irske puber med live musikk
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #16 Skrevet 5. mars 2014 Venna mine fester en del men det er omtrent alltid kun for par, så da får jeg ikke være med... Noe som er tilfellet i dag, spurte alle de nærmeste venna mine om de ville være med ut en tur men kunne ikke siden de hadde planer, nå er promillen på plass og de sender meg snapchat meldinger fra utestedet jeg ville ha dem med til og jeg sitter hjemme alene! Så det blir lite festing lenger...Anonymous poster hash: c0b23...915 så utrolig barnslige venner du har. har aldri opplevd at vi utestenger noen, uansett grunn. Anonymous poster hash: e3839...e0b
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2014 #17 Skrevet 5. mars 2014 er vel ute 4-5 ganger i mnd. ikke nødvendigvis for å feste. kan godt ta meg et par-tre øl og så gå hjem igjen Anonymous poster hash: e3839...e0b
mara2012 Skrevet 5. mars 2014 #18 Skrevet 5. mars 2014 Jeg er i midten av 20-åra og, er ute ca. 2 ganger i måneden. Merker at folk rundt meg begynne å bli etablerte og opptatt, men heldigvis har jeg noen likesinnede venner enda
Gjest Nordavind Skrevet 5. mars 2014 #19 Skrevet 5. mars 2014 (endret) ,, Endret 23. april 2015 av Nordavind
smarie Skrevet 5. mars 2014 #20 Skrevet 5. mars 2014 Jeg er snart 22 år og drar relativt ofte ut på byen, selvom jeg syns det begynner å bli kjedelig. Fin måte å møte nye folk og ha det gøy med venner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå