Spinat Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Vurderer å stå opp klokken 05:00 for å rekke en gruppetreningstime (vet ikke helt om den dreier seg om kondisjon eller styrke, eller en mix), samt ta en ny økt (gruppetrening med styrke) på ettermiddagen/kvelden. Spørsmålet er da; Bra eller dårlig å stå opp tidlig for å trene? Spørsmålet er også; Bra eller dårlig å trene flere ganger dagen, med timer mellomrom? Forskjell på å trene 2 sammenhengen timer, det gjør man jo på fotball-trening, men å trene enten styrke/styrke, kondis/kondis, kondis/styrke, osv. 30-60 min. av gangen 70-90 % intensitet med et par/flere timers mellomrom, smart?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Kommer jo an på nivået og hva man ønsker. Generelt tør jeg påstå at det har liten hensikt i å gjøre det for folk flest. Man har 7 dager i uka til rådighet og de aller færreste er på et nivå som tilsier at man trener mer enn det. Stort sett er det folk som driver med idrett på ganske høyt nivå som har behov for flere økter om dagen. Det krever veldig nøye planlegging av kosthold fordi man må ha nok energi, proteiner, vitaminer etc. for å få noe igjen for det. Om man ikke er pinlig nøye med kostholdet, så vil en ha lite igjen for det. Jeg ville heller fokusert på at de øktene man har for øvrig var gode og effektive. Anonymous poster hash: 09ec0...7e6 2
Gjest Runforit Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Er ikke noe stress med 2 økter om dagen i blandt. Det hender at jeg har masse energi etter jobb selv om jeg har jogget på morgenen og da tar jeg gjerne en kveldsjoggetur.
Spinat Skrevet 1. mars 2014 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2014 Hvis jeg kun vil ned i vekt, ved å trene, trene, trene, sulte, sulte, sulte, ja, jeg vet det er galt, og ja, jeg vet jeg har 10 komma-tegn allerede i teksten min, (11) hva vil jeg da oppnå? Målet mitt, vektnedgang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå