Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er flaut, jeg skammer meg. Men det er dessverre sant. Mannen min gjennom flere år bryr seg mer om hunden vår enn meg. Han koser hunden og "snakker" med han, vil ha han opp i sofaen osv. Ikke noe galt i det, for all del jeg er glad i hunden jeg også. Det er ikke noen ny valp, vi har hatt den i flere år.

Men hunden får denne oppmerksomheten hele tiden. Jeg får såvidt et lite hei om jeg prøver å få oppmerksomhet. Hunden får nattakos og godsnakk som varer i flere minutter, jeg må mase meg til en nattakos, eller stjele den.

Det verste er jo at jeg er sjalu på hunden, kan man synke lavere?

Vi har sjelden sex, men ellerså så er forholdet vårt nesten som det har vært de siste årene. Han har aldri vært kosete eller spesielt flink til å gi oppmerksomhet, men nå føles det ekstra sårt siden hunden får oppmerksomhet.

Han påstår han elsker meg, for jeg har snakket med han om det. Men han viser jo ikke at han elsker meg.

Flaut å være sjalu på hunden...

Anonymous poster hash: 14b52...c4b
Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet

Har du snakket med han om det?

Hvorfor kan du vise så mye kjærlighet til en bikkje, men ikke til dama di?

Skrevet

Leit å høre... Jeg ville definitivt snakket om dette med han.

AnonymBruker
Skrevet

Uff ja det hadde jeg og regaert veldig på . Jeg observerte et gjensyn mellom to kjærester på togstasjonen forleden dag, når toget kom og jenta kom ut av vognen sammen med hunden, gikk typen rett bort til hunden . Hunden fikk masse kos og godsnakking og ble bært til bilen, mens jenta ikke fikk en klem en gang..... det var nitrist å se på ...

Jeg hadde helt klart blitt velidg lei meg hvis jeg var deg....det er jo god grunn å bli sjalu på hunden, noe han burde sørge for at du skal slippe ....

Anonymous poster hash: f5ae1...fb7
AnonymBruker
Skrevet

Føler meg veldig truffet her, jeg gir myyye mer oppmerksomhet til hunden min enn til typen. Det er så mye lettere å vise kjærlighet til dyr enn mennesker, i hvert fall for meg. Jeg har aldri vært noe flink til å vise følelser eller kose med andre mennesker, men har et helt spesielt bånd til dyr. Det beste du kan gjøre er å snakke med han om det, jeg hadde ikke blitt sint om kjæresten min tok det opp med meg. Best du gjør det rolig enn å plutselig klikke en dag :-)

Anonymous poster hash: c9a9e...151
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min bryr seg mer om katta, kaninen, barna, Macen, TV`en og jobben enn meg.

Så jeg skjønner hva du mener.

Anonymous poster hash: da406...181
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp en bamse og gjør det samme:P

Anonymous poster hash: 8ebaa...347
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp hund du også:) neida. Jeg koser mer med hunden selv og er kvinne. Jeg er fra et hjem med null klapp og klem. For andre en meget kald familie. Jeg har sperrer når det gjelder mennesker, men får utløp for det å kunne klappe, kose på et dyr. Menneskene jeg er glad i og enda mer glad i kan jeg gjøre mye for, men sier lite søtsnakk og gir lite klemmer. Kanskje har har hatt det litt sånn?

Anonymous poster hash: 4cba0...060

Skrevet

Jeg er lik mannen din må jeg nok erkjenne. Men det har ikke noe med at jeg ikke er glad i mannen, det er bare så morsomt med hunden, den er så hengiven og søt. Vi fleiper endel om dette og jeg tror mannen synes det er greit ... Det er jo ikke akkurat samme type oppmerksomhet de får.

Jeg vet ikke hva annet du kan gjøre enn å snakke med mannen din og si hvordan du føler det. Min mann pleier å "snakke hardt" til meg eller kremte høyt når han synes det er hans tur :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke hunden som er problemet, men forholdet dere i mellom.

Anonymous poster hash: 4a336...e72
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...