AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Jeg driver på med en fyr som er i militæret. Vet det er dumt, men jeg sa jeg skulle vente på han og at jeg ikke skulle møte andre. Er ofte ute med vennene mine, og i går var jeg ute i en annen by. Møtte på en fyr jeg har vært venn med på facebook leenge, bare at jeg ikke har vært noe med han. Merka at jeg ble helt rar når han nærma seg, og følte meg som den stalkeren på festen. Da vi reiste utpå byen gikk jeg med han hele tiden, fordi vi mista de andre. Møtte alle igjen på nachet i samme leilighet som vi vorset i senere på natta. Gikk til toget med han fra vennene mine i dag, fordi vi skulle samme vei. I dag har jeg snakka litt med han på facebook om i går, om alt og ingenting egentlig. Han jeg driver på med skreiv en mld "Du har vært så stille i dag, alt bra? :-) Veldig glad i deg" Følte meg litt råtten.. Er det feil av meg og bli med den samme vennegjengen ut neste helg? Gjør jeg noe galt nå? Anonymous poster hash: ae9f3...148
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Jada... Det gjør jeg. Skulle kanskje satt det i hermetegn Anonymous poster hash: ae9f3...148 1
Gjest Pheel Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 (endret) Såklart gjør du noe galt, det vet du vel godt selv. Endret 1. mars 2014 av Pheel
Blod Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Det virker som du begynner å bli interessert, så vil du virkelig det?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Er det jeg er redd for. Åh. Han skreiv faktisk til meg nå på facebook! Kanskje jeg burde sende en melding til han jeg holder på med å spørre hvordan det går. Anonymous poster hash: ae9f3...148
Blod Skrevet 1. mars 2014 #7 Skrevet 1. mars 2014 Er det jeg er redd for. Åh. Han skreiv faktisk til meg nå på facebook! Kanskje jeg burde sende en melding til han jeg holder på med å spørre hvordan det går. Anonymous poster hash: ae9f3...148 Kanskje du skulle besøke han ?
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Du er ingen stalker om du holder følge med han nye fyren på festen fordi dere mista de andre og skulle samme vei. Dette i seg selv er igrunnen helt ok. Men du må være ærlig med deg selv i forhold til følelsene dine. Har du sterke nok følelser for ham som er i militæret til at du vil vente på han? Om du skal ut med denne gjengen neste helg også og du merker at du begynner å få følelser for han som ikke er i militæret bør du si i fra til han som er i militæret at du ikke venter på han mer likevel. Hvor lang tid har han igjen i militæret?
KissKissBang Skrevet 8. mars 2014 #9 Skrevet 8. mars 2014 Har det skjedd noe mellom deg og han nye? Hvis ikke ser jeg ikke hvordan du har gjort noe slemt. Men jeg ville vært åpen med ham om at du er på gress for en annen av egen vilje. Slik at han ikke føler du lurer ham. Men det er ingenting galt i å få nye venner eller være koselig/ ha det koselig. Så lenge du ikke ligger med begge to. Hvis du er usikker på nye følelser som nå oppstår burde du kanskje ta en prat med ham i militæret. Man kan ikke noe for hva man føler, men man er ansvarlig for hva man velger å gjøre med dem.
Vulpes Skrevet 8. mars 2014 #10 Skrevet 8. mars 2014 Selv om du sa at du skulle vente på han som er i militæret er da ingenting skrevet i stein. Du må være ærlig med deg selv og med ham; hvis du begynner å miste interessen for ham og/eller blir interessert i en annen må du snakke med millitærfyren om det. Skjønner at det kan føles råttent å bryte et slikt løfte, men man kan jo egentlig aldri love noe på tro og ære når det gjelder følelser, for ting skjer som vi ikke har kontroll over.
Gjest Heartbeat Skrevet 8. mars 2014 #11 Skrevet 8. mars 2014 Vær ærlig og si du har møtt en du liker godt å du er usikker og trenger tid til å tenke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå