Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt 150 kjøretimer over en lang periode. Jeg er et nervevrak!! Har dere noen tips til meg?!

Anonymous poster hash: 263bc...e96

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet det er vanskelig, men prøv å slapp av så godt som mulig. Det som hjalp meg var å se på oppkjøringen som en helt vanlig kjøretime.

Hvis du eventuelt ikke klarer det denne gangen så må du ikke miste motet! Da ser du det som kjempegod trening mot neste oppkjøring. Fokuser da på feilene du gjorde denne gangen.

Har kjørelæreren din sagt noe? Føler du deg klar selv? :)

Les gjerne litt i denne tråden http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=504797&page=93, mange gode tips der :)

Lykke, lykke til! Jeg har troen på deg :blomst:

• Liker 1
Gjest Silverstream
Skrevet

Les over spørsmålene du kan få før oppkjøringa.

Få deg en god natt søvn, og spis godt med frokost på morgenen før du drar.

Bare slappe helt av og vær rolig. Du kan få lov til å høre på radio under oppkjøringa om du føler deg tryggere på det.

Jeg fikk en veldig hyggelig gammel mann som snakket med meg om alt mulig rart gjennom hele oppkjøringa. Det fikk meg til å tenke på noe annet enn at han faktisk satt der og vurderte meg :)

Dette skal nok gå så fint så :klem1:

AnonymBruker
Skrevet

Tuusen takk for flotte og rørende svar :) Gir meg motivasjon :))

Kjørelæreren min sier jeg er mer enn klar. Jeg måtte få ny lærer halveis pga han jeg hadde fikk sparken og jeg ble vranglært og var et salig nervevrak etter denne hissige mannen. Jeg hadde en oppkjøring mens jeg hadde han og da strøyk jeg. Jeg var så nervøs jeg klarte nesten ikke starte bilen hehehe.

Nå må jeg bare ha tro på at jeg kan! Består jeg dette så er det mitt livs største bragd.

Ts

Anonymous poster hash: e0a1a...e86

AnonymBruker
Skrevet

Åh, lykke til! Jeg tror nok du får det til når kjørelæreren din sier at du er klar. Vær selvsikker og ta valg basert på magefølelsen din. Du kan det. Ikke sitt og spekuler i hvordan kjørelæreren din eller sensor vil at du skal kjøre. Kjør hvordan du alltids kjører, så vil det nok gå bra! :)

Anonymous poster hash: 402c1...aaf
  • Liker 1
Skrevet

En del eksperter mener at man bør ha kjørt i 140 timer for å bli en trygg sjåfør, så dette går nok bra;)

Ta deg tid, prøv å roe ned og kommenter det du tenker og gjør i trafikken. Det gjør det lettere for sensor å få ett inntrykk av at man faktisk tenker igjennom hva som skjer. Jeg gjorde det og kunne dra hjem med midlertidig kjøretillatelse i veska for noen uker siden;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk jenter!!

Grattis med lappen Amenez :) !!

Kan du fortelle meg litt om forløpet da timen var ferdig?

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk jenter!!

Amens*

Skrevet

Tusen takk jenter!!

Etter timen min var ferdig så fikk jeg "bestått"lappen av sensor, dro inn på kontoret for å få det midlertidlige kjørebeviset. Jeg tok bilde imens jeg ventet. Betalte, og lappen var i boks :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Etter timen min var ferdig så fikk jeg "bestått"lappen av sensor, dro inn på kontoret for å få det midlertidlige kjørebeviset. Jeg tok bilde imens jeg ventet. Betalte, og lappen var i boks :)

Ååååååh!!!!! Guuud så spent jeg er!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...