AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Hva koster bryllupet, til dere som planlegger å gifte dere utenlands? Eller dere som har giftet dere i utlandet. Hva betalte dere for gjestene? Jeg har veldig lyst til å gifte meg i Italia Anonymous poster hash: d06a4...843
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Det kommer vel an på: Type bryllup (skal du ha prest? vie deg i et historisk rådhus? i en hage?) Antall gjester Og mye annet Jeg har hjulpet til med planlegging av 2 brylluper i Italia (er ikke proff bryllupsplanlegger, men har hjulpet til fordi jeg bor her). Samt vært gjest i 3 norske brylluper her. Begge de 2 jeg hjalp til i, baserte seg på at gjestene betale reise og opphold selv, men at brudeparet hadde ordnet med gunstige priser på overnatting. Anonymous poster hash: 54bd4...b67
Montefalco Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Jeg tipper rundt 125€ pr person for mat og vin. Antagelsen er basert på følgende premisser. Antipasti: 10€ . Vin 5€ Primi: 15€. Vin 5€ Secondi: 20€. Vin 20€ Dolce: 10€, Vin 5 € Kaffe, grappa, kake og drinker 35€ Priser ut fra en normal italiensk restaurant. Grei vin, men absolutt ikke toppvin.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Det kommer helt an på. Vi hadde bare tre gjester, så det ble ikke mer enn dokumentavgifter og café- og restaurantbesøk på alle fem. Anonymous poster hash: d1b03...1cc 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Vi brukte ca 100'. Kjørte luksus fra ende til annen hele dagen Storby i Italia. Anonymous poster hash: 6ebee...cd7
Miss Lucky Skrevet 2. mars 2014 #7 Skrevet 2. mars 2014 Er bryllup generelt billigere i utlandet? Altså, får man mer for pengene i feks Italia og Frankrike?
Pimpel Skrevet 2. mars 2014 #8 Skrevet 2. mars 2014 Jeg syns ikke det er noe billigere. Noe er nok billigere. Mens andre ting er dyre!!
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 Er bryllup generelt billigere i utlandet? Altså, får man mer for pengene i feks Italia og Frankrike? Generelt ikke.. Hvertfall ikke disse alandene. Vi giftet oss i Italia, og det ble heller dyrereenn billigere. Men det var fordi vi ville ha luksus og opplevelser Men noen land er nok billigere. Men det er umulig å si hvor mye det koster generelt. Samme om bryllup i Norge. Man har grendehus og man har luksushoteller.. Det Gjelder overalt . Anonymous poster hash: 6ebee...cd7
Montefalco Skrevet 2. mars 2014 #10 Skrevet 2. mars 2014 Er bryllup generelt billigere i utlandet? Altså, får man mer for pengene i feks Italia og Frankrike? Mat og spesielt drikke er billigere. Men det kommer selvsagt en del andre utgifter som ikke ville vært der i Norge. Bryllup i utlandet blir vel ofte en kombinasjon av bryllup og bryllupsreise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå