AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Nå kjenner jeg at det blir mange drama-tråder her inne. På tide med en hverdagslig tråd Anonymous poster hash: 9257e...697
Gjest Faerunpedia Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Pent lite, småfyllesyk etter en lang og hyggelig date i går:)
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Date? Spennende da! Der gikk bra regner jeg med siden der ble så sent? Anonymous poster hash: 9257e...697
Gjest Faerunpedia Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Date? Spennende da! Der gikk bra regner jeg med siden der ble så sent? Anonymous poster hash: 9257e...697 Jepp mye vin og veldig bra:)
Pepperbiff Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 I dag har jeg vært på jobb, handlet inn for neste uke på Rema, støvsugd huset og sovet en blund på sofaen
Modeus Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 vært på trening og sett film, End of watch, den anbefales var kjempebra 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #7 Skrevet 1. mars 2014 Hva handler den om? Kult med filmtips!Syns lørdagskveld på tv er heeelt elendig! Anonymous poster hash: 9257e...697
Gjest Awzm me Skrevet 1. mars 2014 #8 Skrevet 1. mars 2014 Vært på jobb. Spiste mcDonaldsmat og kake når jeg kom hjem og slapper av nå med frustrerte fruer på netflix
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #9 Skrevet 1. mars 2014 Har vært alene hjemme i dag, er på besøk hos foreldrene mine. Da det var lyst og fint ut gikk tiden fort og jeg stortrivdes, da det ble mørkt var det ikke like koselig. Jeg er husredd, jeg innrømmer det, liker ikke å være alene i et stort hus på kvelden\natta. Greit å være alene i en liten leilighet\hybel, men et stort hus, nei takk. Lurer på hvordan jeg skal få tiden til å gå, klokka er bare ni, kommer til å bli en lang kveld. :-\ Anonymous poster hash: 7e4ac...d48
Rotehøna_21 Skrevet 1. mars 2014 #10 Skrevet 1. mars 2014 Vært en rolig dag. Starta dagen med å lage brownies, tur i byn for å treffe brodern samt handle inn til helga. Nå sitter gubben og jeg å drikker litt drinker/øl å glor på tv. 😊
QueenOfTheSidewalk Skrevet 1. mars 2014 #11 Skrevet 1. mars 2014 Blitt forkjøla, ringt et par telefoner, sett ut vinduet og vurdert at jeg ikke orket å gå på butikken fordi det regner, sovet, lest avisa, irritert meg over at mobilen jeg kjøpte for 1 uke siden, har gått ned i pris, sett på morsomme bilder og vært på kvinneguiden. Nå sitter jeg å nyser, koker opp og tenkte jeg skulle se på noen serier
Menchit Skrevet 1. mars 2014 #12 Skrevet 1. mars 2014 Er på fjellet med barna. Laget god felles frokost, vært en tur i bakken, deilig med sol og frisk luft. Vel hjemme i hytta har vi spist hjemmelaget pizza og sett de siste episodene av en serie vi holder på med. Nå er det rødvin og en god bok. Samt fyr på peisen 😊 Fin dag 😊
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #13 Skrevet 1. mars 2014 Har vært ute og lekt noen timer med minstejenta i sola, og deretter en tur med storebror på "nabofjellet" vårt :-) Veldig fin dag! Anonymous poster hash: b4fc4...93a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå