Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vært av og på i to år. Mye krangling. Deretter ignorering fra h"n side. Endel meldinger fra meg som også har blitt ignorert. Så har jeg blitt tyst. Så har h"n meldt, og så på'n igjen. Rundt og rundt og rundt. Nå har jeg blitt iskaldt ignorert i ei uke i strekk. Holder hardt nå, kjenner jeg.

What to do?

Anonymous poster hash: 3bbca...602

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eh?

Anonymous poster hash: b3fb4...731

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dere må prate sammen!
Snakk om forventninger og hvordan dere håndterer å bli skuffet....

Anonymous poster hash: 82f51...8f1
AnonymBruker
Skrevet

Dropp det å gå videre.

Får vel det

Anonymous poster hash: 2ce4d...d5f

AnonymBruker
Skrevet

Dere må prate sammen!Snakk om forventninger og hvordan dere håndterer å bli skuffet.... Anonymous poster hash: 82f51...8f1

Been there, done that! Her er det jeg som drar hele skuta. Er vel på tide å gi opp :(

• Liker 1
Skrevet

Får vel det

Det høres ut som det eneste riktige... Det er alltid tøft, men verdt det i lengden! :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som det eneste riktige... Det er alltid tøft, men verdt det i lengden! :hug:

Dumt det skal være så vanskelig bare. Men er nok bare jeg som har følelser :(

AnonymBruker
Skrevet

Vil du fortsette med en som ignorerer deg?

Anonymous poster hash: 3245f...443
  • Liker 1
Skrevet

Finnes det forhold blant ungdom i dag som foregår utenom Facebook og SMS (evt. snapchat)? Hvis du vil snakke med han, så ring på døren hans. Spør han om hva han driver med. Om han er interessert i et forhold eller ikke. Si at hvis han er interessert, så får han bare slutte med de barnslige greiene. Gir han seg ikke, så glem han og gå videre.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå har det vært stille ifra han i over en uke. Så nå tenker jeg at det er endelig over, og jeg pakker snippsekken min og går videre ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til! Finn deg en som bryr seg ordentlig!

Anonymous poster hash: 3245f...443
Skrevet

Dumpelumpedump :danse::ironi:

• Liker 1
Skrevet

Det der er noe av det verste jeg vet. Tenk å kaste bort dager, uker av livet på ren negativitet! Hos oss skjer det bare av og til nå, men tidligere var det ille. Jeg har sagt til mannen at jeg ikke klarer det, at det er skillsmissegrunn osv.. og det er blitt bedre uten at jeg kan si eksakt hvorfor. Har ingen gode råd til deg utenom at dere kanskje kan prøve amilievernkontoret, dersom du synes forholdet er verdt en innsats.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...