othelie Skrevet 28. mai 2004 #1 Skrevet 28. mai 2004 Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med brudgommen min, jeg. Han er så sinnsykt lite engasjert. Det er en uke igjen til bryllupet og jeg er bare trist fordi jeg egentlig gleder meg så sinnsykt, men så føler jeg at jeg har gleden helt alene :-( Håper det er bare bryllupsnerver som kommer sigende
Vimsevips Skrevet 28. mai 2004 #2 Skrevet 28. mai 2004 Trøst deg med at det sikkert er mange har hatt det som deg. Kanskje han er som Ordensmannen? Han klarer ikke å vise en kjempe entusiasme utad når jeg hopper rundt på det verste av glede.. Det betyr allikevel ikke at han ikke gleder seg, bare at jeg tapper han litt for energi. Eller kanskje han har masse bryllupsnerver, og trenger å få roet seg litt, med en lang helg og sene morgener ?
Lissemor Skrevet 28. mai 2004 #3 Skrevet 28. mai 2004 Du vet,Othelie,ikke alle menn er like entusiastiske som oss jenter.De mest bare nikker og smiler og sier seg enige i det meste ang.bryllupet.Ta det med ro,han gleder seg sikkert like mye,men klarer sikkert ikke vise det så godt som oss*klem*
Gjest gjest1 Skrevet 28. mai 2004 #4 Skrevet 28. mai 2004 Stakkars mannfolk, er ikkje alltid dei greier å vere like engasjerte, om dei gledar seg aldri så mykje til å bli gift. Eg lar han få planlegge bryllups-natta, så ta eg resten! (nesten.. )
othelie Skrevet 28. mai 2004 Forfatter #5 Skrevet 28. mai 2004 :bukke: Tusen takk for trøstens ord, folkens Er vel bryllupsnerver som spiller meg et puss. Godt å ha dere å dele gleden med!
MarianneE Skrevet 29. mai 2004 #6 Skrevet 29. mai 2004 Eg lar han få planlegge bryllups-natta, så ta eg resten! (nesten.. ) Ja, da er det ikke måte på hvor intresserte de blir!
Gjest MrsL Skrevet 29. mai 2004 #7 Skrevet 29. mai 2004 Han gleder seg nok like mye inni seg som du gjøre.....det bare synes ikke :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå