Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde nettopp en kjip krangel med kjæresten/samboer. Jeg har ikke vært fornøyd den siste måneden.. Kjeder meg skikkelig og har behov for å finne på noe. Har behov for noe spesielt å glede meg til, da alt føles som rutine nå. Tar saken i egne hender og planlegger tur med han og felles venner for noen uker siden som ble kjempefin og moro. Ellers finner jeg på ting med venner, jobber, hobby osv. Men da det kommer til forholdet (vi har jo behov for å ta vare på det også) er det jeg som er motoren. Blir så sliten. Og irritabel. Idag toppet det seg vel litt da jeg opptil flere ganger de siste ukene prøvd å planlegge ferieukene for i år uten noen særlig respons. Jeg har prøvd å ha noen onkelige samtaler med han om hvordan han har det/er det noe i veien (alt er bare fint, jeg har det bare bra), og i tillegg prøvd å bare legge det på is for en periode. Ingen av disse strategiene fører frem. Idag har jeg vært skikkelig forkjølet og han har bare sovet og ligget i sengen. Ikke lagd middag, eller tatt noe oppvask eller noe som helst. Jeg har måttet ordne maten.. Og diverse andre ting som måtte gjøres. Ble vanskelig for meg å skjule irritasjonen min. Tenkte på at hvis jeg hadde gjort så lite som jeg gjorde idag ellers også.. Hadde det ikke skjedd mye i dette forholdet. Han merket irritasjonen og ga beskjed om at han ikke er fornøyd med forholdet sånn som det er nå. At jeg klager, er irritert osv. Da jeg forklarte min side av saken så avfeide han det som ingen grunn til å være irritert. Vi kom ingen vei! Føler meg så frustrert inni meg. Vet at det hadde hjulpet meg å få et avbrekk fra hverdag med enten en tur eller bare at han tar et initiativ. Han er fullstendig klar over hva dette kunne være. Kan jo selvfølgelig dra på tur m venninne så det er ikke det, men ønsker å se noe vilje fra ham.. Gir dette noe mening eller er det jeg som er kilde til problemene her? Er åpen for det altså, men har ikke funnet ut hva jeg kan gjøre annerledes.

Anonymous poster hash: bf135...c29

Videoannonse
Annonse
Skrevet

han høres ut som en slask..

• Liker 2
Skrevet

Uff, en som liker godt å flyte på andres planlegging og gjøremål. Tro meg: Det blir ikke bedre med årene. Jeg er gift med en sånn en. Han driter i om jeg er syk. Har aldri fått så mye som et glass vann - uten at jeg har bedt om det selv!

AnonymBruker
Skrevet

Sorry... men, dump, dump, dump! Han gjør ingenting for å dra lasset, så hvorfor skal du kaste bort mer tid på han?

Anonymous poster hash: c8bbf...2d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...