Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan du si med hånda på hjertet at du kler deg i det tøyet du er 100% komfortabel med, eller kler du deg i det du tenker typen foretrekker?

Og samme med hårsveisen. Har du den lengden og fargen Du selv vil ha, eller er det den typen syns er mest tiltrekkende?

Jeg har vært der selv og lurer på hvordan det står til hos andre.

Anonymous poster hash: bb54e...0f2

Videoannonse
Annonse
Gjest blasé
Skrevet

Når jeg skal bort til kjæresten, så kler jeg meg pent :) Når jeg har vært der 1 time, så tar jeg på meg hans klær fordi jeg ikke orker mine egne :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Me to! Nå bor vi sammen,så da klippet jeg det lange lange håret og har ikke spurt han en eneste gang om hva han syns om klesstilen min hehe. Things change hehe

Ts

AnonymBruker
Skrevet

Nå ja, jeg er som regel pent kledd og sminket. Men når kjæresten kom på besøk, i ukedagene, etter barn var lagt- hadde jeg ofte rukket en dusj først.

Fikk beskjed om at det måtte gå an å gjøre seg litt flid, blankskurt ansikt og joggebukse var ikke spes pent ifølge han.

Vel, tredagers grått skjegg og hullete joggebukse er heller ikke spesielt pent- men den veien var det visst helt ok.

Anonymous poster hash: dcbe6...e4a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hullete, utfist joggebukse er noe av det kvalmeste!!!

Skrevet

Nei, kanskje det er derfor jeg er singel. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Nei.

Går med de klærne jeg liker, selvsagt. Det jeg ville gått med uten kjæreste også. Noe annet synes jeg er rart. Bruker mye rare, mindre fine, men behagelige klær når vi er hjemme - det gjør han også.

Gjest Citronella
Skrevet

Ja, til en viss grad. Han er klar på noe han ikke liker med håret mitt, og da unngår jeg å ha den frisyren. Jeg går gjerne usminket og i litt slakke klær av og til (hverdagskjoler og strømpebukse), men pynter meg ganske ofte fordi både han og jeg liker det.

Vi kler oss begge om til middag i helgene.

Skrevet

Jeg er så kjip at jeg kler meg som jeg selv vil. Har han problemer med klærne mine så får det bare være, ikke han som skal bruke de uansett ;)

Sitter nå uten sminke, i joggebukse og en ganske så utslitt grå topp. Vil ikke påstå jeg ser vakker ut, men typen min sitter nå her likevel, så har ikke skremt han bort enda.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper og tror at kjæresten setter pris på hårfrisyren og klesstilen min, fordi det velger jeg helt selv uten hans input. Men nå er dette et ganske nytt forhold, hvis det er av betydning.

Anonymous poster hash: 1628e...316
Gjest Awzm me
Skrevet

Kler meg gjerne fint når jeg er med min kjæreste, men kler meg med samme stil om jeg skal med noen andre også eller om jeg bare er hjemme. Det er det jeg føler meg fin i som jeg føler meg komfortabel med.

Håret mitt har jeg ønsket å klippe/farge lenge, men kjæresten vil ikke at jeg skal gjøre det, så har drøyd det lenge. Men han klipper seg selv om jeg ikke vil han skal det, så, it's time to change

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det har vært en ekstrem lang dag på jobb og jeg har vært på trening, så hender det jeg ender opp i joggisen etter en dusj - før leggetid.

Men stort sett så er vi ordentlig kledd begge to. Selv om vi er gift så ønsker jeg å være fresh og fin når han kommer hjem fra jobb (hvis han kommer hjem først), så da tar jeg alltid en tur på badet for en kjapp shinings når jeg ver det ikke er lenge til han kommer hjem.

Tror dette er med på å beholde litt av forelskelsen i forholdet.

Anonymous poster hash: 3a964...4c3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går med litt av hvert med kjæresten jeg :fnise: Nå bor vi ikke sammen, men som oftest når han kommer på besøk så har jeg på meg tights og en topp (han liker veldig godt tights ._^) og sminker meg litt. Han liker veldig godt når jeg går i pysjamas, uten sminke og bustete hår, så noen ganger unngår jeg å ordne meg bare fordi han ber om det xD Men pleier ofte å gå med skjørt/kjoler hvis anledningen passer og det liker han godt. Han har flere ganger sett meg gå fra usminket i joggebukse til fint sminket, håret fikset og fint pyntet om vi skal noe, og klager aldri på noen av tingene. Han liker godt når jeg går avslappet kledd for da føler han at jeg er mer komfortabel, og fordi det er lettere for han å klå på meg xD

Anonymous poster hash: f5b3e...1da
Gjest Funky Punk
Skrevet

Jeg kler meg i det jeg vil kle meg i. Ikke hva andre vil jeg skal kle meg i.

Mannen min syns jeg er vakker uansett så det er ikke noe problemer der.

Når det gjelder håret, så sier han ofte at han foretrekker at jeg har det løst, mens jeg foretrekker å ha det oppsatt (det er tykt, langt og burde vært klipt så det floker seg fort når det er løst.)

Jeg har det oppsatt så og si 24/7, men kan ha det løst når vi har sex/for å tenne han for jeg vet han setter pris på det.

Gjest Runforit
Skrevet

Jeg kler meg, sminker meg og har håret sånn som jeg synes er fint. Mannen forelsket seg i meg sånn som jeg er og ikke noe er annerledes i dag utenom at jeg har blitt eldre og endret klesstilen noe.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Siden vi bor sammen kler jeg meg komfortabelt om vi ikke skal ut, men skal vi ut kler jeg meg i de klærne han helst vil se meg i.

Sminker meg pent for hans skyld også.

Skrevet

Skal jeg kle meg for kjæresten så må jeg i grunn kle av meg. Da liker han meg best:p ellers kler jeg meg som jeg vil.

Håret bestemmer jeg selv:)

Skrevet

Heldigvis liker han de klærne jeg går i til vanlig! Hovedsakelig er det olabukse, singlet/topp og dressjakke/cardigan. Evt er det skaubukse som er trang og ullgenser o.l.

Skrevet

Kjæresten min synes tights og håret i hestehale er kjempesexy, så jeg har det veldig greit. Han synes også at jeg er fin uten sminke :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...