AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Jeg og kjæresten min var på en butikk for jeg skulle kjøpe sminke. Jeg driver å leter etter hvilken sminke jeg skal velge og han står rett ved siden av meg, ca 10 meter unna kassa.. Og plutselig sier han noe som jeg ikke helt fikk med meg. Så spør jeg hva han sa, og da sier han at han ikke da noe. Men det viser seg at han har drivet å sett seg rundt i butikken og sagt hei til jente i kassa som står 10 meter unna. Synes du det er dårlig gjort? Og hvorfor skulle han lyve om det? Anonymous poster hash: 804ee...dee 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 dårlig gjort at han sa hei til jenta i kassa? håper virkelig du tuller? Anonymous poster hash: ed185...915 5
torias Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Jeg skjønnte ikke helt? Det er litt rart og nekte for det ja, men det er ikke noe rart å si hei til en i kassa når man står å kjeder seg i en butikk. Kansje han sa "ikke noe" som at han ikke sa noe til deg? Synes absolutt ikke det var dårlig gjort, hadde aldri reagert på det selv. 3
Pepperbiff Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Dette var ikke dårlig gjort syntes jeg. Han sa nok at det ikke var noe fordi han selv ikke så viktigheten av det. Et lite hei er ikke verdens undergang
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Jeg og kjæresten min var på en butikk for jeg skulle kjøpe sminke. Jeg driver å leter etter hvilken sminke jeg skal velge og han står rett ved siden av meg, ca 10 meter unna kassa.. Og plutselig sier han noe som jeg ikke helt fikk med meg. Så spør jeg hva han sa, og da sier han at han ikke da noe. Men det viser seg at han har drivet å sett seg rundt i butikken og sagt hei til jente i kassa som står 10 meter unna. Synes du det er dårlig gjort? Og hvorfor skulle han lyve om det?Anonymous poster hash: 804ee...dee Nå tuller du vel? Han har ikke gjort noe galt. Han har vært høflig og hilst på den ansatte. Det er vanlig folkeskikk. Anonymous poster hash: 559e3...cb1 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #8 Skrevet 1. mars 2014 Det der må du forklare ei gant til. For jeg forsto nada.Anonymous poster hash: c838b...c26
Sylvari Skrevet 1. mars 2014 #9 Skrevet 1. mars 2014 Jeg skjønner ikke helt. Det hender jeg snakker til noen, så sier noen andre "hva sa du?", så har jeg for vane å si "ikke noe" for jeg ikke snakket til den personen. Handler ikke om løgn, bare at det ikke var rettet til de, så da er det ikke så nøye hva jeg sa. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #10 Skrevet 1. mars 2014 Er vanlig å si hei til de som jobber, men hvorfor late som han ikke sa det? Og vi sto jo såpass langt borte fra kassa, så synes det var merkelig..Anonymous poster hash: 804ee...dee
Pepperbiff Skrevet 1. mars 2014 #11 Skrevet 1. mars 2014 Er vanlig å si hei til de som jobber, men hvorfor late som han ikke sa det? Og vi sto jo såpass langt borte fra kassa, så synes det var merkelig..Anonymous poster hash: 804ee...dee Se svar under. Jeg skjønner ikke helt. Det hender jeg snakker til noen, så sier noen andre "hva sa du?", så har jeg for vane å si "ikke noe" for jeg ikke snakket til den personen. Handler ikke om løgn, bare at det ikke var rettet til de, så da er det ikke så nøye hva jeg sa.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #12 Skrevet 1. mars 2014 Skjønner det, men hørtes som han sa "au" eller noe, så da jeg snudde meg for å se hva han fikk vondt av å det ikke var noe, så spurte jeg hva han sa.. Blir jo for dumt å si at han sa ingenting, når jeg hørte han si noe.. Anonymous poster hash: 804ee...dee
torias Skrevet 1. mars 2014 #13 Skrevet 1. mars 2014 Er vanlig å si hei til de som jobber, men hvorfor late som han ikke sa det? Og vi sto jo såpass langt borte fra kassa, så synes det var merkelig..Anonymous poster hash: 804ee...dee Han nekter ikke for at han har sagt noe! Han sier "ikke noe" som at han ikke sa noe som var rettet til deg. 2
Gjest badeand1 Skrevet 1. mars 2014 #14 Skrevet 1. mars 2014 (endret) Hvis han visste at du kom til å reagere sånn her bare fordi han sa hei til ei kassadame så forstår jeg hvorfor han ikke sa sannheten med en gang.. Endret 1. mars 2014 av Mortem 5
Sylvari Skrevet 1. mars 2014 #15 Skrevet 1. mars 2014 Skjønner det, men hørtes som han sa "au" eller noe, så da jeg snudde meg for å se hva han fikk vondt av å det ikke var noe, så spurte jeg hva han sa.. Blir jo for dumt å si at han sa ingenting, når jeg hørte han si noe..Anonymous poster hash: 804ee...dee Er du i overkant sjalu ellers også?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #17 Skrevet 1. mars 2014 Nei, da kunne han bare sagt at han sa hei til den a satte, eller si at han ikke sa noe til meg. Når han sier at han sa "ingenting" når han har sagt noe blir som å lyve. Anonymous poster hash: 804ee...dee
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #18 Skrevet 1. mars 2014 Sjalu, jeg vet ikke.. Er bare så mange episoder som får meg til å lure. Anonymous poster hash: 804ee...dee
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #19 Skrevet 1. mars 2014 Nei, da kunne han bare sagt at han sa hei til den a satte, eller si at han ikke sa noe til meg. Når han sier at han sa "ingenting" når han har sagt noe blir som å lyve.Anonymous poster hash: 804ee...dee Det blir ikke det. Du må jo være et troll Anonymous poster hash: b3c68...25f 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #20 Skrevet 1. mars 2014 Så frekke dere er da.. Er ikke rart jeg blir usikker når jeg ikke stoler på han igjen etter alt vi har vært igjennom. Liker ikke at kjæresten min skal kikke på andre, ser ikke poenget med det hvis han vil være sammen med meg. Men er jo fint at dere alle mener at det ikke er noe å bry seg om da, da er det sikkert ikke det.. Anonymous poster hash: 804ee...dee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå