AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Hei! Til noen av dere som har erfaring med dette. Xn gjorde det slutt med meg for 3,5 uker siden, og jeg kuttet all kontakt fra den dagen..har ikke sett hveradre eller snakket noe sammen etterpå (jeg sa jeg ikke ville ha kontakt, han ville). i bodde sammen og jeg har en del ting der enda som må hentes. Jeg tror jeg skal være den første til å ringe han, selvom jeg egt vil at han skal ringe meg...jeg vil at han skal angre og at vi kanskej kan gi det en sjanse til. Vet bare ikke hva han tenker...så hva sier man/gjør man etter så lang tid uten noe kontakt? noen som har vært der før? er det lurt å holde avstand og ikke si så mye, eller bør man gi litt av seg selv og si at man savner den andre? Anonymous poster hash: 8cb1c...0ed
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Så du er villig til å manipulere deg inn i livet hans igjen? Det er jo vanvittig respektløst! SmakløstAnonymous poster hash: f5708...f77 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Så du er villig til å manipulere deg inn i livet hans igjen? Det er jo vanvittig respektløst! SmakløstAnonymous poster hash: f5708...f77 Jeg ba ikke om din mening...jeg skrev at det var til folk som er/har vært i samme situasjon. Anonymous poster hash: 473dd...b1c 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Det er så enkelt som at om du ønsker ham tilbake, så må du vite at grunnen til at det ble slutt er noe som kan gjøres noe med. Ble det slutt fordi han ikke har følelser lenger, så må du nok gå videre med en gang. Ble det slutt grunnet andre ting, ting som du vet kan gjøres noe med, med litt innsats - så er det alltid lov å be om en sjanse til. Men vær forberedt på at svaret kan bli nei. Om du ønsker å prøve på nytt, så må nok du ta initiativet til at dette kan skje. Anonymous poster hash: e8b21...5b7 3
Gjest Faerunpedia Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Du bør ikke si at du savner ham etc når han gjorde det slutt. Respekter avgjørelsen han. Når folk avslutter er forhold kommer de sjelden tilbake, og jeg ville ikke satset på det. Du må ihvertfall ikke opptre ulykkelig og needy, det vil drive ham bort. Send ham evt en melding og si at du likevel kunne tenke deg å ha kontakt. Hvis du orker det. Men vær innstilt på at sjansen for at han kommer tilbake er liten. Hvis du treffer ham, opptre normalt.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #6 Skrevet 1. mars 2014 Jeg ba ikke om din mening...jeg skrev at det var til folk som er/har vært i samme situasjon. Anonymous poster hash: 473dd...b1c Opplever deg som ei som vil ha det på sin måte.Anonymous poster hash: f5708...f77
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #7 Skrevet 1. mars 2014 Opplever deg som ei som vil ha det på sin måte.Anonymous poster hash: f5708...f77 Og hvordan tenker du at hun skal opptre for å få han tilbake da, når det er det hun føler? Jeg ble ditcha fordi han "opplevde meg som ei som vil ha det på sin måte",,,,,,,, Så da lurer jeg på hvordan man kan motbevise det? Anonymous poster hash: 118e9...47f
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #8 Skrevet 1. mars 2014 Og hvordan tenker du at hun skal opptre for å få han tilbake da, når det er det hun føler? Jeg ble ditcha fordi han "opplevde meg som ei som vil ha det på sin måte",,,,,,,, Så da lurer jeg på hvordan man kan motbevise det?Anonymous poster hash: 118e9...47f Respektere avgjørelsen hans og slå deg til ro med at en ikke alltid får det som en vil. Anonymous poster hash: f5708...f77 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #9 Skrevet 2. mars 2014 Det er så enkelt som at om du ønsker ham tilbake, så må du vite at grunnen til at det ble slutt er noe som kan gjøres noe med. Ble det slutt fordi han ikke har følelser lenger, så må du nok gå videre med en gang. Ble det slutt grunnet andre ting, ting som du vet kan gjøres noe med, med litt innsats - så er det alltid lov å be om en sjanse til. Men vær forberedt på at svaret kan bli nei. Om du ønsker å prøve på nytt, så må nok du ta initiativet til at dette kan skje. Anonymous poster hash: e8b21...5b7 Jeg vet grunnen til at det ble slutt, og det er nok mye jeg kan gjøre med det..MEN det er også ting han må gjøre..det må gå begge veier, så jeg kan ikke be om en ny sjanse før jeg vet at han også vil det..spesielt siden han gjorde det slutt. Da må de følelsene og tanekne komme fra han først og fremst. Jeg skal ta kontakt..for å ha en vanlig samtale og litt ptaktisk. Jeg vet ikke om det er lurt eller ei... kommer nok ikke til å si noe om følelsene min, det må være opp til han. Han vet hvor jeg stod nåpr det ble slutt..og vil han møte meg eller annet så regner jeg med at han sier det. Anonymous poster hash: 473dd...b1c
Gjest Runforit Skrevet 2. mars 2014 #10 Skrevet 2. mars 2014 Han dumpet deg og har ikke kontaktet deg. Du vil ta kontakt med ham for å få han til å angre og at han i tillegg skal forandre på seg selv? Lykke til med det. Hvorfor skal han gidde å endre seg for deg når han har dumpet deg og gått videre og kan finne en dame som vil ha han som han er? 2
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2014 #11 Skrevet 2. mars 2014 Han dumpet deg og har ikke kontaktet deg. Du vil ta kontakt med ham for å få han til å angre og at han i tillegg skal forandre på seg selv? Lykke til med det. Hvorfor skal han gidde å endre seg for deg når han har dumpet deg og gått videre og kan finne en dame som vil ha han som han er? Det er ikke snakk om at han skal endre seg som person..det er snakk om at han er villig til å gi det en sjanse, ønske forholdet (om han savner det så klart) og gi det lille ekstra. Jeg ville aldri endret han som person..det er jo det jeg savner. Anonymous poster hash: 473dd...b1c
Gjest Runforit Skrevet 2. mars 2014 #12 Skrevet 2. mars 2014 Det er ikke snakk om at han skal endre seg som person..det er snakk om at han er villig til å gi det en sjanse, ønske forholdet (om han savner det så klart) og gi det lille ekstra. Jeg ville aldri endret han som person..det er jo det jeg savner. Anonymous poster hash: 473dd...b1c Men han vil jo ikke gi det lille ekstra. Han slo opp med deg. Det beste du gjør er å la han være i fred og gå videre. Det verste du gjør er å begynne å mase på han. Om han virkelig hadde angret på bruddet ville han tatt kontakt. 1
Gjest Linneah2013 Skrevet 2. mars 2014 #13 Skrevet 2. mars 2014 Hei! Til noen av dere som har erfaring med dette. Xn gjorde det slutt med meg for 3,5 uker siden, og jeg kuttet all kontakt fra den dagen..har ikke sett hveradre eller snakket noe sammen etterpå (jeg sa jeg ikke ville ha kontakt, han ville). i bodde sammen og jeg har en del ting der enda som må hentes. Jeg tror jeg skal være den første til å ringe han, selvom jeg egt vil at han skal ringe meg...jeg vil at han skal angre og at vi kanskej kan gi det en sjanse til. Vet bare ikke hva han tenker...så hva sier man/gjør man etter så lang tid uten noe kontakt? noen som har vært der før? er det lurt å holde avstand og ikke si så mye, eller bør man gi litt av seg selv og si at man savner den andre? Anonymous poster hash: 8cb1c...0ed Hvorfor vil du ha en mann som ikke vil ha deg da? Hent tinga dine du, vær blid og hyggelig, dra hjem og fortsett livet ditt uten han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå