AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 alt som selges av gensere og topper for tiden er så vide i halsen! alt som er i kjedebutikkene til damer er sånn, var innom mange kjedebutikker i dag og prøvde masse topper, ikke en har slik hals jeg liker. har lagt merke til at herreklær som oftest er mye mer i fasongen slik jeg vil ha det, vil ha de til å sitte tett rundt halsen, kan man "sy inn" halser? Anonymous poster hash: 81b38...8e8 1
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #2 Skrevet 8. mars 2014 ingen? er det bare meg? Anonymous poster hash: 81b38...8e8
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2014 #4 Skrevet 8. mars 2014 ja, men ønsker å få de tettere rundt halsen, finner ikke noe av dette, så lurer på om det går an å sy inn.. Anonymous poster hash: 81b38...8e8
Gjest Lille-pus Skrevet 8. mars 2014 #5 Skrevet 8. mars 2014 Hva slags halser der det du tenker på, TS? Er det høye halser, runde halser, v-halser, boat neck? Noen av dem er enkle å gjøre mindre. V-halser er det beste eksemplet, da legger man kantene mot hverandre og syr det lille som trengs. En høy hals er heller ikek det aller vanskeligste, men da ville jeg sy på begge sider av halsen selv om det fra fabrikken kun er søm på den ene siden. Alternativt kan man jo kjøpe herregensere?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå