AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Situasjonen er slik: Jeg og eksen hadde et stygt brudd for ca 4 mnd siden. Vi har heller ikke snakket med hverandre siden. Like etter dette bruddet skjedde det veldig mye bra for meg, blant annet fikk jeg drømmejobben! :D Tilfeldigvis så er drømmejobben også arbeidsplassen til hun som nesten ble svigermor. Hun har nylig kommet tilbake på jobb, og vi har vel bare hatt en arbeidsdag hvor vi har vært på jobb samtidig. Vi har ikke møtt på hverandre på jobben enda, men det blir uunngåelig i lengden. Jeg har ingen problemer med å prate vennskapelig med denne damen. Hun er en veldig snill og hyggelig dame (iallefall slik jeg husker henne da jeg var sammen med datteren hennes). Jeg vet ikke om denne damen allerede vet om at jeg har fått meg jobb der, isåfall synes jeg det er rart at hun ikke har tatt turen opp for en prat - slik som alle andre på bygget har. Eller så vet hun kanskje ikke at jeg har fått meg jobb der - noe jeg tror er tilfellet. Det jeg ønsker er da å på en hyggelig og vennskapelig tone gi beskjed om at jeg nå er en kollega, slik at det ikke blir et lite "sjokk" den gangen vi plutselig braser inn i hverandre på jobben. For jeg tenker jo da at siden jeg iallefall vet at hun jobber like under meg, så kan jo jeg si hei. Vi har et internt nettverk hvor jeg kan sende meldinger til kollegaer, og tenkte da å skrive noe til henne der. Isåfall, hva burde jeg skrive? Jeg tenker å skrive noe slikt: "Hei jeg vet ikke om du har fått det med deg, men jeg har vært så heldig å få meg jobb her på ##### Jeg ville bare gi beskjed slik at du ikke blir overrasket om vi skulle støte på hverandre." Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 7d258...b57
Elnaa Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Bare ta det når du møter på henne, hvis det virker som at hun blir overrasket over at du ikke har sagt noe, si at du ikke visste at hun var tilbake på jobb enda
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Det ville vel kanskje vært det enkleste ja :/ Anonymous poster hash: 7d258...b57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå