Gå til innhold

Vis meg din brudebukett!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har vært oppe mange tusen ganger før, men jeg tror jammen det er på tide igjen, siden det har kommet noen nye medlemmer. Jeg skal legge ut min snart..... må bare finne hvor den var på nettet igjen....!

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Utrolig nydelig bukett, min er veldig lik. Gifter meg om bare 6 dager, er kjempe spent....

Gjest Anonymous
Skrevet

Til Cecilie B. Buketten din var helt nyyydelig.

Skrevet

Det skulle jeg gjerne gjort men jeg vet helt ærlig ikke hvordan den ser ut.

Den har min kjære bestilt og det er en godt bevart hemmlighet her i familien, men dere kan få se om 35 dager.......... eller no i nærheten der..

Skrevet

Kan ikke vise noe bilde, men kan forklare hvordan den så ut (som jeg har gjort i en annen tråde her også).

Jeg giftet meg i går og hadde oransje blomster! Jeg hadde mini-gerbera, eller germini som de også kalles, og masse roser, noen fresia og noe grønt. Har dessverre ikke noe bilde ennå, men kan legge ut når jeg får noen.

Gerberaene er i to ulike oransje/fersken sjatteringer, den ene mørkere i midten, rosene er mer lys oransje over mot gult og fresiaene er mørk rødgyldne. Den er rund i formen, med noe grønt som henger litt på siden. Veldig vanskelig å beskrive, men utrolig lekker. Bare synd at den ikke varer evig.

Skrevet

lilleBRURA: Buketten din er alldeles nydelig :D Jeg har ikke noe bilde av min bukett, men jeg skal ha favnbukett med 5 lange hvite Calla, perler og grønt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...