Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når stroppene på bh-en sitter for "vidt", altså de skjærer seg litt inn der ved armhulen. Hvordan er størrelsen feil da, er det cupen eller omkretsen? Kanskje et dumt spørsmål :)

Anonymous poster hash: 47fad...eca
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan være begge deler. Eller du har kjøpt feil type bh. Designet er jo litt forkjellig fra merke til merke. Er lurt å få hjelp og finne rett bh, jeg gjorde det. Ble målt skikkelig og de fant fram akkurat den typen så passet meg. Ingen gnagning og riktig cup, trodde jeg var D størrelse men var egentlig C.

Anonymous poster hash: 00c54...d3b
Skrevet

Usikker på hva du mener med stropper som sitter for vidt, men det kan like gjerne være noe feil med modellen som størrelsen. Dvs enten at det er en dårlig modell eller at det en en dårlig modell for din kropp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dra på Change, eller en annen undertøysbutikk der de måler størrelsen din. Tro meg, livet blir så mye bedre å leve.. Haha :)

Anonymous poster hash: ed01d...006
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Usikker på hva du mener med stropper som sitter for vidt, men det kan like gjerne være noe feil med modellen som størrelsen. Dvs enten at det er en dårlig modell eller at det en en dårlig modell for din kropp.

Mener at stroppene er for langt ute på skuldrene, liksom? At de burde sittet smalere :)

Gidder ikke å gå å måle meg, har funnet ut at soft bh-er passer meg bedre :)

Anonymous poster hash: 47fad...eca

AnonymBruker
Skrevet

Dra på Change, eller en annen undertøysbutikk der de måler størrelsen din. Tro meg, livet blir så mye bedre å leve.. Haha :)

Anonymous poster hash: ed01d...006

Har sett innom flere slike butikker i Trondheim men synes butikkpersonalet ser så sure ut at jeg ikke tør spørre dem :usikker:

Anonymous poster hash: 52ea4...7ac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...