AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 Jeg har siden 1.januar satt meg som mål å ikke spise usunt, og å gå ned i vekt. Teller kalorier og trener, og har det vedig under kontroll nå. Har gått ned fra 79 til 73 kg. Men nå er jeg altså på min 8 helg uten noen utskeielse, og jeg er fornøyd med dette, men det føles også litt patetisk å ikke unne seg NOE. Jeg vil egentlig ikke være panisk når det kommer til mat, men har funnet ut at det hjelper å være konsekvent og si nei til alt som ikke regnes som sunt. Alikevel skal jo dette være en endring av livsstil som skal holde i lengden.. Har så lyst på litt sjokolade, og noe salt! Så dere som slanker dere, hvor ofte skeier dere ut, og hva skeier dere i såfall ut med? Hvor mye kan man tilate seg i helgen, uten at det utgjør det store? Anonymous poster hash: bcacb...744
Gjest Teta Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Jeg skeier ut på lørdager, men prøver å ha noen lunde oversikt over kaloriinntaket likevel, slik at det totalt sett ikke blir så høyt. I praksis bytter jeg så og si ut sunn mat med usunn mat, i stedet for å spise det usunne i tillegg.
Gjest Ingaborga Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Skeier ut en par ganger i uka sikkert, selv om jeg vet at det er litt for ofte, det er rett og slett fordi jeg har nærmest levd på godteri i en stund, og hvis jeg kutter alt med en gang vil jeg ikke greie meg så lenge før jeg faller tilbake i den onde sirkelen. Jeg spiser vanlig i tillegg da, og spiser meg ordentlig mett på sunn mat før jeg skruer ut, slik at det ikke blir alt for mye dritt. Så skal det nevnes at jeg har lagt om kostholdet for å bli sunn, og fittere, altså få litt muskler, bli sterkere, mykere, få bedre kondis osv, og ikke for å gå ned i vekt(egentlig det mosatte faktisk)
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Når jeg vil da det eneste som skjer er at vektnedgangen jeg ønsker vil ta lengre tid. Siden jeg ikke har hastverk så gjør ikke det noe. Gått ned mesteparten av det jeg vil og har litt igjen. Om det tar 1 år gjør meg ingenting. Når det tar så lang tid så vet jeg at det er langvarig selv når jeg skeier ut når jeg vil. Har ingen planer om å leve et liv med kaloritelling og hele tiden tenke at nei sorry kan ikke spise litt snop for da blir alt ødelagt. Anonymous poster hash: feac8...f87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå