AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #1 Skrevet 1. mars 2014 hei. jeg skulle egentlig på date med en jente igår, men den ble avlyst da hun måtte jobbe. har generelt dårlig erfaring når første daten blir avlyst. og blir litt motløs av mine tidligere erfaringer her. har ikke hørt noe fra henne siden torsdags kvelden, vet hun jobber idag og vil ikke mase.. føler samtidig at hun burde ta initiativ om hun faktisk vil møtes. burde jeg sende en melding og foreslå et par nye dager, eller skal jeg vente å se om hun tar kontakt? Anonymous poster hash: 453c1...cae
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 1. mars 2014 #2 Skrevet 1. mars 2014 Jeg tenker at du ikke har noe å tape på å foreslå et par nye dager. Om hun da virker avvisende/sier det ikke passer for henne, ville i alle fall jeg tenkt at hun ikke er så interessert likevel. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #3 Skrevet 1. mars 2014 Nei, det er hennes jobb å gjøre en ny avtale når hun har avlyst. Anonymous poster hash: 4c209...23c
lalaB Skrevet 1. mars 2014 #4 Skrevet 1. mars 2014 Jeg ville nok ha foreslått en ny date, og tatt det derfra. Det der spillet om hvem som skal ta kontakt eller ikke, er bare forvirrende. Om dere begge sitter stille å venter og tenker at det er den andre sin "tur" til å ta kontakt, så går det iallfall ingen vei. Ta kontakt, så får du bekreftet om hun er interessert eller ikke. 1
rahim Skrevet 1. mars 2014 #5 Skrevet 1. mars 2014 Det er typiske jenter som er ikke interessert og sier at det passer ikke, fordi jeg skal være med mamma eller skal jobbe noe annet. da du kan spørre igjen for å bli sikkert at det passet ikke for hun, hvis det ikke så er ikke interessert i deg 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå