Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva gjør dere denne lørdags ettermidagen/kvelden? Selv har jeg bare ligget i sengen i hele dag, og har ingen planer om å utenfor døren :fnise: Er singel og alt så.

Så, hva gjør dere? :blomst:

Videoannonse
Annonse
Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Eg sit ute på terassen i solsteiken :sol:

Skrevet

jeg skal bare sitte hjemme å kjede meg :(

Skrevet

Koser meg i mitt eget selskap (og KGs), vasker og rydder mens ungene er ute med venner.

(Heldig du som har sol forresten. Her er været nitrist om dagen.)

Skrevet

Jeg skal bare være hjemme og spise pizza og snop :D Må stå opp 04.45 i morgen så tar det med knusende ro.

Gjest New_Girl
Skrevet

Er inne i dag med sykt barn. Koser oss i sofaen.

Skrevet

Jeg skal bare være hjemme og spise pizza og snop :D Må stå opp 04.45 i morgen så tar det med knusende ro.

Ååh snop :wow: Vurderer å ta en tur i butikken å kjøpe litt, men spiste en hel sjokoladeplate i går sååå

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke singel, men skal visst sitte her alene i kveld også. Finner vel noen serier å se på...

Anonymous poster hash: 4eeec...bdb
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke singel, men skal visst sitte her alene i kveld også. Finner vel noen serier å se på...

Anonymous poster hash: 4eeec...bdb

Samme

Anonymous poster hash: 16977...6b5

Skrevet

Snop ja. Er vel på tide å ta turen i butikken snart. For ikke å snakke om middag.

Skrevet

Spiller og håper noen skriver i trådene jeg håper spretter opp igjen :P

AnonymBruker
Skrevet

Er hjemme på besøk hos mammaen min! :)

Anonymous poster hash: dbaad...e99
Skrevet

Jo, å sjekke på Facebook for å se hvor fantastisk alle andre har det, det gir meg en enorm glede på en kjip Lørdag.

Skrevet

Våknet tidlig. Satt på nett en liten stund. Bakte knekkebrød og ryddet litt. Jobbet (typ PC-hjemmekontor) i to timer. Løp en times tid ute sammen med mannen, ikke ofte vi trener sammen så det var er positivt innslag i dag. Lang dusj, med skrubb og epilering - en liten hjemme-spa. Fikk kaffebesøk som var her en drøy time. Sløvet foran PCen en stund, med litt sjokolade og nå en serie (som ble litt kjedelig, derfor en tur innom her).

Nå må jeg snart dra meg ut av sofaen og få på meg pene klær og sminke, og ta meg et glass rødvin. Planen for kvelden er at to venninner kommer hit, før vi drar videre til Oslo sentrum og møter tre venninner til for noen glass vin og litt mat.

Perfekt lørdag :)

• Liker 1
Skrevet

i dag har vore en sløvedag med nålebinding og hakking, selv om jeg kanskje burde gjort noe i hagen på en slik fin mild dag , er en uke siden rosetreet begynte å bli grønt

og foruten at jeg skal lagr en pizza om litt så skal jeg bare fortsette å sløve i dag

Skrevet

Noen som har lyst til å kose seg med et glass vin sammen med meg her på Kvinneguiden i kveld eller? hihi

Skrevet

:vin: Passer fint, for jeg tror ikke jeg har "the real stuff" i hus :ler:

Skrevet

:vin: Passer fint, for jeg tror ikke jeg har "the real stuff" i hus :ler:

Ikke jeg heller. :laugh:

Skrevet

Trodde det fantes en skåle-smiley her, men det gjør visst ikke det...

Skrevet

Trodde det fantes en skåle-smiley her, men det gjør visst ikke det...

Søren at det ikke er noe alkohol av noe slag her, kan like gjerne gå å legge meg, men husk å pusse tenna. :tanpuss:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...