Gå til innhold

Møtte en sur dame på bussen

Anbefalte innlegg

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg er da for helvete ikke et troll, jeg har rett til å si min mening akkurat sånn som andre. For svarte jeg jeg er ingen drittunge heller, fy faen så mange frekke det er her inne!!

Anonymous poster hash: 09f56...2c4

Du fører sannelig et sobert språk :fnise: .

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Jeg forventer at alle skal vise meg respekt, siden jeg er jente. Det hadde sikkert vært annleis visst jeg hadde vært gutt. Men jeg er jente og fortjener respekt!

Ingen fortjener respekt bare i kraft av sitt kjønn. Det er hvordan du oppfører deg mot andre som avgjør om du er verd å respektere.

Endret av Arabella
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd å fått slengt så mye dritt rett oppi trynet mitt, at jeg ønsker at folk skal vise meg forståelse. Visst ikke, da for de for pine meg bare pelle seg langt vekk fra meg, og da sikter jeg spesielt til dem som var på bussen. Da jeg visste fingern sa en annen dame til at det var fy fy og at hun skulle gi meg en lekse osv. Fy faen for et jævla naut av noen kjerringer som er på bussen!

Skrevet

Jeg har opplevd å fått slengt så mye dritt rett oppi trynet mitt, at jeg ønsker at folk skal vise meg forståelse. Visst ikke, da for de for pine meg bare pelle seg langt vekk fra meg, og da sikter jeg spesielt til dem som var på bussen. Da jeg visste fingern sa en annen dame til at det var fy fy og at hun skulle gi meg en lekse osv. Fy faen for et jævla naut av noen kjerringer som er på bussen!

Herregud, tror du ikke Arabella har fått mye dritt opp i trynet? (metaforisk) og tror du ikke andre brukere her inne opplever å få dritt i trynet hver eneste dag? Å vise fingern er ikke grunn nok og den eneste du egentlig burde vise den til er deg selv. De "jævla naut"-ene blir ikke "jævla naut" før noen har provosert dem.

Kan du ikke bare innse at du ikke eier folkeskikk og er kanskje noe du burde lære deg før du går videre i livet? Jeg tenker du skal droppe den matteleksa du får neste uke og lære deg noe om å oppføre seg ute blant folk.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, tror du ikke Arabella har fått mye dritt opp i trynet? (metaforisk) og tror du ikke andre brukere her inne opplever å få dritt i trynet hver eneste dag? Å vise fingern er ikke grunn nok og den eneste du egentlig burde vise den til er deg selv. De "jævla naut"-ene blir ikke "jævla naut" før noen har provosert dem.

Kan du ikke bare innse at du ikke eier folkeskikk og er kanskje noe du burde lære deg før du går videre i livet? Jeg tenker du skal droppe den matteleksa du får neste uke og lære deg noe om å oppføre seg ute blant folk.

Jeg eier folkeskikk jeg, og visst andre viser meg respekt, så viser for satan jeg dem respkt også!!!

Skrevet (endret)

Jeg er bare veldig hårsår og tar ting veldig nær over meg :(

Jeg er da for helvete ikke et troll, jeg har rett til å si min mening akkurat sånn som andre. For svarte jeg jeg er ingen drittunge heller, fy faen så mange frekke det er her inne!!

Jeg tåler ikke å få kritikk fra andre.

Jeg forventer at alle skal vise meg respekt, siden jeg er jente. Det hadde sikkert vært annleis visst jeg hadde vært gutt. Men jeg er jente og fortjener respekt!

Umoden og uoppdragen + two face er nøyaktig hva du er. Dette er folkeskikk:

Å lære barna våre gode manerer er å lære dem å samarbeide med andre mennesker.

Samarbeide - Snakke til andre med respekt - Dele med andre - Si unnskyld!

Og nå som vi har passert 5 sider hvor du hele tiden sier du har folkeskikk, for å deretter si at du er sårbar og med dine ord "feit" og "utviklingshemmet" så vet du tydeligvis ikke hva god folkeskikk er. Ja, du kan ha folkeskikk, men god er den ikke.

Endret av dillyduzit
Skrevet

Det virker som om du tror du er et spesialtilfelle, og at alle skal se det på deg at du helst skal ha et helt eget sete til sekken, og helst bare være i fred. Men folk er ikke tankelesere, og enten du vil det eller ikke, så må du ta en taxi hvis du skal ha hele transporten i all eksklusivitet.

Jeg husker da en engelsk fyr satte seg ved siden av meg på en buss som bare var halvfull, og jeg ble superskeptisk fordi jeg som nordmann ikke er vandt til det! Tok meg to stopp før jeg tok meg sammen og begynte å prate med fyren og innse at han bare var hyggelig og hadde syntes det var ok å sette seg på det ledige setet ved siden av meg.

Jeg opplever selv og at mange andre får et sinnsykt eierforhold til toseteren de setter seg ned i, til tross for at det er en kollektivtransport!

AnonymBruker
Skrevet

Alltid skal folk gjøre meg til en syndebukk, det er så urettferdig. Jeg får skylden for alt.

Skrevet

Jeg er femten år gammel.

Det spiller ingen rolle om det var lite plass på bussen. Sekker/ vesker skal ikke stå i setet. Her er det du som var frekk og uhøflig.

AnonymBruker
Skrevet

Jo jeg har da for pokker god folkeskikk!!!!. De var så harde mot meg på bussen, ja til og med bussjåføren sa at jeg fikk se til å oppføre meg, da jeg gikk av.

Og nei, jeg sier ikke unnskyld for at hun damen provoserte meg, det var hennes. Egen feil. Virker som det er mange som har vannskeligt for å forstå dette!!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trekker tilbake alt som jeg skrev i denne tråden, sorry jeg skulle tenkt meg bedre om.

Skrevet

Jo jeg har da for pokker god folkeskikk!!!!. De var så harde mot meg på bussen, ja til og med bussjåføren sa at jeg fikk se til å oppføre meg, da jeg gikk av.

Og nei, jeg sier ikke unnskyld for at hun damen provoserte meg, det var hennes. Egen feil. Virker som det er mange som har vannskeligt for å forstå dette!!!

Oh wow, du har virkelig ikke lært noe av det vi har skrevet til deg, har du?

Jeg trekker tilbake alt som jeg skrev i denne tråden, sorry jeg skulle tenkt meg bedre om.

Takk.

• Liker 1
Skrevet

Dama som kommenterte "dere unge er så bortskjemte" gikk også langt over streken. Det er grenseløst irriterende med slike kommentarer til de unge, bare fordi de er ungdommen nå til dags. Hvor vanskelig hadde det vært for denne damen å spørre om ts kunne flytte sekken sin, på en anstendig måte?

Skrevet

Du er sikkert bare et stakkarslig troll som må fylle dagene med å skrive sørgelige innlegg her på KG. Uff får et trist liv du må ha.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tåler ikke å få kritikk fra andre.

Da må du slutte å være frekk. Du ber jo om tilsnakk når du oppfører deg slik. Du var ufin, du fikk tilsnakk - deal with it. Eller skjerp deg. Du er 15 år og gammel nok til å vite at man ikke skal oppføre seg som en unge i trassalderen.

Om du sliter, som du sier, så skaff deg heller hjelp. Finn ut av hvordan det sosiale samfunnet fungerer.

Anonymous poster hash: 0e9b4...222

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...