Gå til innhold

Møtte en sur dame på bussen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Men herregud, hun begynte og da burde hun få konsekvenser og, vel jeg har foreldre som bekytter meg så ingen kan da for pokker dirigere hva jeg skal si til andre!!.

Anonymous poster hash: 09f56...2c4

Alle har foreldre som beskytter barna sine, men når barnet ikke klarer å oppføre seg ute blant folk så tror jeg ikke foreldrene til NOEN barn beskytte dem.

Du kunne enkelt ha reddet hele situasjonen med en liten "beklager" og tatt bort sekken. Men fordi du har "friheten" som vi andre ikke helt har, så skapte du en situasjon. Direkte sitat fra en annen tråd

Er du med på leken, må du tåle steken.

Endret av dillyduzit
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg skulle ta bussen hjem, satte jeg sekken på setet att med meg. Da kom det en dame bort og sa: dere unge er så bortskjemte som bare setter sekken opna setet slik, har du ikke tenkt at det er andre som skal sitte der og. Da svarte jeg at hun ikke skulle blande seg. Da svarte hun bare neivel men så frekk du er. Jeg svarte at hun var frekk hun også.

Er det ikke grenser for hva andre passasjerer skal blande seg oppi når man tàr kollektivtransport?. Jeg synest at det var utidigt hele greia.

Du har betalt for å bruke ETT sete og da skal du ikke oppta to. Tenk på at det er andre som trenger sitteplass også. Sekken kan du ha på fanget eller på gulvet.

Anonymous poster hash: b1c3c...c76

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jo det finnes en unnskyldning, hun damen kalte meg for fet og det var veldig stygt sagt. Jeg er utviklingshemmed.

For en trollunge du er. Ingen ville ha snakket slik til en utviklingshemmet.

Anonymous poster hash: f8ec7...d7f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Men herregud, hun begynte og da burde hun få konsekvenser og, vel jeg har foreldre som bekytter meg så ingen kan da for pokker dirigere hva jeg skal si til andre!!.

Vet du hva "kriminell lavalder" betyr?

Anonymous poster hash: 76732...16f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For en trollunge du er. Ingen ville ha snakket slik til en utviklingshemmet.

Hun er bare umoden for alderen - og feit. I tillegg gidder hun ikke å ta tak i seg selv og skylder på alle andre og finner opp en diagnose. Og/eller troller i vei.

• Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

Ser for at bussjåføren satt og lo innvendig av dere begge.

Seriøst, eg er 15 år og oppfører meg bedre enn det

AnonymBruker
Skrevet

Jo det finnes en unnskyldning, hun damen kalte meg for fet og det var veldig stygt sagt. Jeg er utviklingshemmed.

Selv om du er utviklingshemmet har du ingen rett til å være frekk. Selv om noen er frekke mot deg, trenger du ikke være frekk tilbake. Det er faktisk ikke slik det skal være. Husk på at 2 feil aldri gir 1 rett.

Hun trengte ikke være så nesevis mot deg, men det beste hadde vært at du smilende hadde svart "Joda, jeg er bortskjemt, men det er mitt problem". Vær litt underfundig med de som er frekke mot deg og møt dem med et smil. Da får de noe å gruble på.

Til slutt; Neida, jeg mener ikke at du er bortskjemt. Det er bare et eksempel på hva du kunne ha sakt for å stoppe damen

Anonymous poster hash: b1c3c...c76

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er bare veldig hårsår og tar ting veldig nær over meg :(

Skrevet

Har ikke noe tro på at dette faktisk har skjedd.

TS kjeder seg bare.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ser for at bussjåføren satt og lo innvendig av dere begge.

Seriøst, eg er 15 år og oppfører meg bedre enn det

Det hadde jeg ikke trodd om en One Direction-fan. Så feil kan man ta :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeez, at de fleste ikke forstår at TS åpenbart troller. Gjetter at TS er en gammel kjerring som vil stille ungdommer i dårlig lys.

Anonymous poster hash: fe0b9...3a6
Gjest Belle âme
Skrevet

Det hadde jeg ikke trodd om en One Direction-fan. Så feil kan man ta :)

Hadde noken komt face to face til meg og sagt stygge ting om 1D hadde det vore eit unntak :))

Gjest Runforit
Skrevet

Man har da en stemme. Ser jeg noen ha noe på setet så sier jeg undskyld meg og på magisk vis flytter vedkommende bag/sekk/pose.

Er da ikke verre enn litt kommunikasjon og normal folkeskikk?

AnonymBruker
Skrevet

Hun hadde jo helt rett. Unge jenter er blitt mer uoppdragne og frekke. Noen av dere oppfører dere som om dere var gutter. Hva er vitsen med det? Ha litt selvrespekt for deg selv istedenfor.

Det har gamle damer også.

Anonymous poster hash: 0bd1f...8c1

Skrevet

Jeg syns det er feil å ha bagasje og ting i setene, dersom bussen er full av folk. Om det er svært få på bussen og mange plasser ledig, kan man vel ha ting i setene uten at noen skal bry seg om det.

Så det spørs egentlig under hvilken omstendigheter den gamle damen kom med denne bemerkningen. Dersom bussen var ganske full = helt legit. Om bussen var ganske tom = ikke helt på sin plass med kjeft og smell.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er da for helvete ikke et troll, jeg har rett til å si min mening akkurat sånn som andre. For svarte jeg jeg er ingen drittunge heller, fy faen så mange frekke det er her inne!!

Skrevet

Jeg er da for helvete ikke et troll, jeg har rett til å si min mening akkurat sånn som andre. For svarte jeg jeg er ingen drittunge heller, fy faen så mange frekke det er her inne!!

Pust og tell til 10. Du har skapt en ond sikrel med å være frekk og ergo vil du selvfølgelig få frekke tilbakemld. Vi sier du ikke kan oppføre deg, noe du bare beviser konstant, post på post.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tåler ikke å få kritikk fra andre.

Skrevet

Det var veldig lite folk på bussen, men det som jeg reagerte var at hun sa at vi unge jenter var så uoppdagne. Men jeg visste henne bare fingern da, så da gikk hun.

Godt du fikk avkreftet fordommene hennes. Flink du.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forventer at alle skal vise meg respekt, siden jeg er jente. Det hadde sikkert vært annleis visst jeg hadde vært gutt. Men jeg er jente og fortjener respekt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...