Gå til innhold

Møtte en sur dame på bussen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg satt langt fremme i bussen. Men hun var sikkert en bortskjemt eldre dame.

Anonymous poster hash: 09f56...2c4

Kansje hun var dårlig til bens eller hadde andre grunner til at hun foretrekker å sitte langt frem i bussen.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er enig i at det er en uting og gjør det ikke selv. Men man har på seg klær på bussen, så hvorfor er det uhygenisk?

Med sko på. Jeg kan selv finne på å ta av meg skoa og legge bena oppi setet ved siden av (med rene sokker) dersom jeg er på en lengre buss- eller togtur. Men regner med at vi snakker by-buss og skoa på her.

AnonymBruker
Skrevet

Med sko på. Jeg kan selv finne på å ta av meg skoa og legge bena oppi setet ved siden av (med rene sokker) dersom jeg er på en lengre buss- eller togtur. Men regner med at vi snakker by-buss og skoa på her.

Jeg pleier å ta av meg skoa men jeg er overvektig så jeg tar vel litt stor plass.

AnonymBruker
Skrevet

Men hun trengte ikke å snakke sånn til meg for det, jeg blir fort sint på folk som hun.

..folk som HENNE*! Lær deg grammatikk og folkeskikk, det har du tydelig mangel på!

Anonymous poster hash: c050c...0c6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

..folk som HENNE*! Lær deg grammatikk og folkeskikk, det har du tydelig mangel på!

Anonymous poster hash: c050c...0c6

Det kan ikke du si, for du kjenner meg jo ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt langt fremme i bussen. Men hun var sikkert en bortskjemt eldre dame.

Jeg er en jente som har veldig mye aggressivitet, noen ganger er det vannskelig å styre seg, slik som denne episoden.

Men hun trengte ikke å snakke sånn til meg for det, jeg blir fort sint på folk som hun.

Hun trengte ikke å snakke sånn til meg. Jeg er ikke snørrunge, noen ganger så pleier jeg å sitte med bena på setet. Det er det mange andre som gjør og.

Jeg pleier å ta av meg skoa men jeg er overvektig så jeg tar vel litt stor plass.

Absolutt alt det du skriver tyder på at du er en snørrunge. At du i tillegg ikke skjønner at man ikke sitter med bena på setet, viser jo at du ikke eier sosiale antenner. Det spiller ingen rolle om andre gjør det også.

En som er overvektig tar allerede stor plass. Det er klart det er provoserende når de tar enda mer plass med å sette en veske ved siden av seg. Damen kunne kanskje sagt det til deg noe penere, men etter å ha lest innleggene dine, tror jeg nok hun kan ha sett på kroppspråk og oppførsel ellers at du faktisk er bortskjemt. Du må da tåle at folk sier fra når du tar opp mer plass enn du har betalt for.

Du må få gjort noe med impulskontrollen og aggressiviteten din. Hva om noen sier noe til deg som du overhodet ikke liker eller kaller deg noe du blir veldig provosert av? Skal du slå dem ihjel da?

Anonymous poster hash: 76732...16f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en jente som er overvektig og sliter med selvbilde, og derfor blir det værre når folk snakker slik til meg.

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt alt det du skriver tyder på at du er en snørrunge. At du i tillegg ikke skjønner at man ikke sitter med bena på setet, viser jo at du ikke eier sosiale antenner. Det spiller ingen rolle om andre gjør det også. En som er overvektig tar allerede stor plass. Det er klart det er provoserende når de tar enda mer plass med å sette en veske ved siden av seg. Damen kunne kanskje sagt det til deg noe penere, men etter å ha lest innleggene dine, tror jeg nok hun kan ha sett på kroppspråk og oppførsel ellers at du faktisk er bortskjemt. Du må da tåle at folk sier fra når du tar opp mer plass enn du har betalt for. Du må få gjort noe med impulskontrollen og aggressiviteten din. Hva om noen sier noe til deg som du overhodet ikke liker eller kaller deg noe du blir veldig provosert av? Skal du slå dem ihjel da? Anonymous poster hash: 76732...16f

Nei, men jeg er veldig sårbar.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg er veldig sårbar.

Det finnes ingen, absolutt ingen, unnskyldning for oppførselen din.

Du trenger hjelp. Skaff deg hjelp før du ødelegger din egen og andres fremtid.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ingen, absolutt ingen, unnskyldning for oppførselen din. Du trenger hjelp. Skaff deg hjelp før du ødelegger din egen og andres fremtid. Anonymous poster hash: 76732...16f

Jo det finnes en unnskyldning, hun damen kalte meg for fet og det var veldig stygt sagt. Jeg er utviklingshemmed.

Skrevet (endret)

Absolutt alt det du skriver tyder på at du er en snørrunge. At du i tillegg ikke skjønner at man ikke sitter med bena på setet, viser jo at du ikke eier sosiale antenner. Det spiller ingen rolle om andre gjør det også.

En som er overvektig tar allerede stor plass. Det er klart det er provoserende når de tar enda mer plass med å sette en veske ved siden av seg. Damen kunne kanskje sagt det til deg noe penere, men etter å ha lest innleggene dine, tror jeg nok hun kan ha sett på kroppspråk og oppførsel ellers at du faktisk er bortskjemt. Du må da tåle at folk sier fra når du tar opp mer plass enn du har betalt for.

Du må få gjort noe med impulskontrollen og aggressiviteten din. Hva om noen sier noe til deg som du overhodet ikke liker eller kaller deg noe du blir veldig provosert av? Skal du slå dem ihjel da?

Enig.

--

i tillegg er du hva, 15? Å vise finger ute blant folk er kanskje noe av det frekkeste du gjør. Det hjelper ikke om du er "oppvokst" med å være en complete bitch og ingen regler gjelder deg eller din holdning. Bitcher tilrekker hverandre som en skrev litt lenger bak her, og det stemmer. MEN det finnes en gylden regel å ikke kaste bensin på bålet, og det er nettopp det du har gjort. Gled deg til du blir ca 20 og du blir flau på hvordan du oppførte deg da du var ung. Egentlig er det utrolig om hun gamle damen ikke ble enda mer provosert på deg og strammet deg skikkelig opp dersom du faktisk viste fingeren.

Jo det finnes en unnskyldning, hun damen kalte meg for fet og det var veldig stygt sagt. Jeg er utviklingshemmed.

Det er helt greit å være utviklingshemmet, men da har ikke foreldrene lært deg generelt god oppførsel og folkeskikk. Jeg har selv opplevd frekke damer på buss da jeg faktisk måtte ha et sete hvor en gammel dame ville ha, vel nøyaktig det setet jeg hadde. Guess what; jeg flyttet meg og hadde vondt resten av turen. Ikke et ord ble sagt til hun. Hvorfor? Jeg gadd bare ikke å lage noe jævla oppstyr pga en plass. EN plass på en helt ledig buss.
Endret av dillyduzit
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fy faen så frekke dere er mot her inne!

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er dere så faen frekke mot meg?,, jeg må da få uttrykke min mening, og det kan ingen andre gjøre verken hun på bussen eller andre!!. Jeg gjør det jeg selv vil, andre kan bare drite i helvete hva jeg gjør!!

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er absolutt ingen unnskyldning.

Bare gå i forsvar eller fortsett å trolle - alt ettersom. Du ødelegger din egen fremtid om du ikke skjerper deg.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor er dere så faen frekke mot meg?,, jeg må da få uttrykke min mening, og det kan ingen andre gjøre verken hun på bussen eller andre!!. Jeg gjør det jeg selv vil, andre kan bare drite i helvete hva jeg gjør!!

Men hvorfor lagde du denne tråden da? Dersom du vil at vi skal drite i hva du gjør.

Makes no sense.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jo det finnes unnskyldning for det som jeg gjorde, jeg er bare femten år og jeg bestemmer selv hva jeg vil si til andre, akkurat slik som hun damen gjorde. Ingen kan styre mine tanker eller følelser, jeg gjør som jeg vil og andre gjør det dem vil. Er det så himla vannskelig å forstå?

AnonymBruker
Skrevet

Jo det finnes unnskyldning for det som jeg gjorde, jeg er bare femten år og jeg bestemmer selv hva jeg vil si til andre, akkurat slik som hun damen gjorde. Ingen kan styre mine tanker eller følelser, jeg gjør som jeg vil og andre gjør det dem vil. Er det så himla vannskelig å forstå?

Nei, det er ingen unnskyldning og nei, du bestemmer ikke selv hva du vil si til andre. Den kriminelle lavalder er 15 år, så du kan straffes for det du sier og gjør.

Du lot jo åpenbart ikke damen få gjøre som hun ville, så argumentet ditt holder ikke.

Du skjønner tydeligvis ikke at du må forholde deg til virkeligheten og de sosiale spillereglene og ikke til dine egne følelser.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ingen unnskyldning og nei, du bestemmer ikke selv hva du vil si til andre. Den kriminelle lavalder er 15 år, så du kan straffes for det du sier og gjør. Du lot jo åpenbart ikke damen få gjøre som hun ville, så argumentet ditt holder ikke. Du skjønner tydeligvis ikke at du må forholde deg til virkeligheten og de sosiale spillereglene og ikke til dine egne følelser. Anonymous poster hash: 76732...16f

Men herregud, hun begynte og da burde hun få konsekvenser og, vel jeg har foreldre som bekytter meg så ingen kan da for pokker dirigere hva jeg skal si til andre!!.

AnonymBruker
Skrevet

Hun var frekk dersom det var ledige seter, hvorfor skal ikke du få lov til å ha sekken på setet hvis det er ledige plasser? Hadde det ikke vært ledige plasser, kan en ha sekken på fanget, og dessuten kan folk spørre om det er ledig. Det er først når du nekter\ikke vil ta bort sekken, at det blir frekt.

Jeg har en ren vane\uvane å ha sekken på setet ved siden av, men dersom noen vil sitte, tar jeg bort sekken uten noen problemer.

Anonymous poster hash: fe0b9...3a6
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det var veldig lite folk på bussen, men det som jeg reagerte var at hun sa at vi unge jenter var så uoppdagne. Men jeg visste henne bare fingern da, så da gikk hun.

Hun hadde jo helt rett. Unge jenter er blitt mer uoppdragne og frekke. Noen av dere oppfører dere som om dere var gutter. Hva er vitsen med det? Ha litt selvrespekt for deg selv istedenfor.

Anonymous poster hash: f8ec7...d7f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...