minister-mio Skrevet 1. mars 2014 #21 Skrevet 1. mars 2014 Jeg blir så irritert over folk som tror veska dems skal ha eget sete! 5
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #22 Skrevet 1. mars 2014 Men jeg reagerer sånn når noen snakker sånn til meg. Jeg har rett til å si ifra jeg og.Anonymous poster hash: 09f56...2c4 Du har åpenbart problemer med impulskontroll. Man sier fra på en ordentlig måte. Du kunne ha sagt at hun tar feil angående det å være bortskjemt, men at det er mange ledige plasser og at du selvsagt fjerner vesken din dersom det blir fullere eller noen vil ha akkurat plassen ved siden av deg. Men åpenbart hadde jo damen rett da, noe den ufyselige oppførselen din viser. Bortskjemt og uoppdragen. Anonymous poster hash: 76732...16f 13
-Jiinxs- Skrevet 1. mars 2014 #23 Skrevet 1. mars 2014 (endret) Men jeg reagerer sånn når noen snakker sånn til meg. Jeg har rett til å si ifra jeg og.Anonymous poster hash: 09f56...2c4 Det handler vel litt om å håndtere situasjonen på rett måte, slik du gjorde var ikke rett i mine øyne. Du kunne svart henne med at det var mange andre ledige plasser og om det var smekkfullt så hadde du flyttet ryggsekken din, om du faktisk hadde gjort det. Endret 1. mars 2014 av -Leon- 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #24 Skrevet 1. mars 2014 Dette er bare tull. til og med 15åringer har mer folkeskikk enn å rekke fingeren. Anonymous poster hash: 254cd...986 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #25 Skrevet 1. mars 2014 Snørrunger fortjener å bli irettesatt. Anonymous poster hash: 16807...89c 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #26 Skrevet 1. mars 2014 Snørrunger fortjener å bli irettesatt. Anonymous poster hash: 16807...89c Men nå var det jo hun som begynte, så det setter vel saken i et annet lys?Anonymous poster hash: 09f56...2c4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #27 Skrevet 1. mars 2014 Frekke mennesker tiltrekker hverandre, og da kan en scene som dette oppstå. Mens de fleste andre ville ikke kjeftet på noen som hadde sekken på et sete, og vi ville heller ikke vist fingeren. Anonymous poster hash: 40afc...83d 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #28 Skrevet 1. mars 2014 Men nå var det jo hun som begynte, så det setter vel saken i et annet lys?Anonymous poster hash: 09f56...2c4 Ja, for det hjelper å svare på lik linje tilbake og vise fingeren. Spesielt det siste er skikkelig snørrungeaktig. Respekt. Not at all. Anonymous poster hash: 16807...89c 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #29 Skrevet 1. mars 2014 Men nå var det jo hun som begynte, så det setter vel saken i et annet lys?Anonymous poster hash: 09f56...2c4 Absolutt ikke. Du har ikke rett til å vise noen finger'n eller fornærme andre grovt på andre måter slik du gjorde. Du kunne ha svart ordentlig og avsluttet konflikten der og da. Istedenfor valgte du å fremstå som en uspiselig drittunge. "Det var hun som begynte" er noe du burde ha gjort deg ferdig med i barnehagen. Snart er du voksen, og denslags oppførsel kommer du ingen vei meg. Sann mine ord. Anonymous poster hash: 76732...16f 5
Tibbie Skrevet 1. mars 2014 #30 Skrevet 1. mars 2014 Jeg forstår denne damen veldig godt! Selv tar jeg mye buss, og blir like irritert hver gang noen okkuperer et sete ved å enten sette en sekk på det, eller ved å sette seg ytterst. Når det ikke er flere ledige seter i bussen på grunn av folk som deg, og jeg egentlig ikke har noe problem med å stå, går jeg bort og ber personen fjerne sekken slik at jeg kan sitte. Kun fordi jeg har en irriterende trang for å hinte om den egoistiske idiotien. 3
Modeus Skrevet 1. mars 2014 #32 Skrevet 1. mars 2014 lol hehe det er bra du sa klart å tydelig ifra hva du mente ts. Har møtt sure gammle damer jeg også jeg har hatt lyst til å vise fingern til.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #33 Skrevet 1. mars 2014 Hun trengte ikke å snakke sånn til meg. Jeg er ikke snørrunge, noen ganger så pleier jeg å sitte med bena på setet. Det er det mange andre som gjør og.Anonymous poster hash: 09f56...2c4
Athene Skrevet 1. mars 2014 #34 Skrevet 1. mars 2014 Hun trengte ikke å snakke sånn til meg. Jeg er ikke snørrunge, noen ganger så pleier jeg å sitte med bena på setet. Det er det mange andre som gjør og.Anonymous poster hash: 09f56...2c4 Nå begynner jeg å tru at du bare er ute etter å provosere... Sitte med bena i setet gjør man bare ikke. Det er uhygienisk, og total mangel på folkeskikk. Svare andre, eller vise fingerem (!) uansett hva andre sier, betyr bare at du synker til deres nivå.. 9
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #35 Skrevet 1. mars 2014 Nå begynner jeg å tru at du bare er ute etter å provosere... Sitte med bena i setet gjør man bare ikke. Det er uhygienisk, og total mangel på folkeskikk. Svare andre, eller vise fingerem (!) uansett hva andre sier, betyr bare at du synker til deres nivå.. Men hun trengte ikke å snakke sånn til meg for det, jeg blir fort sint på folk som hun.Anonymous poster hash: 09f56...2c4
torias Skrevet 1. mars 2014 #36 Skrevet 1. mars 2014 Jeg skjønner ikke dere som forstår hvorfor damen snakket til han(fordi dere selv irriterer dere over de som bruker opp et sete på en veske i en full buss). TS sier klart og tydelig at det var mange ledige seter.
torias Skrevet 1. mars 2014 #37 Skrevet 1. mars 2014 Nå begynner jeg å tru at du bare er ute etter å provosere... Sitte med bena i setet gjør man bare ikke. Det er uhygienisk, og total mangel på folkeskikk. Svare andre, eller vise fingerem (!) uansett hva andre sier, betyr bare at du synker til deres nivå.. Jeg er enig i at det er en uting og gjør det ikke selv. Men man har på seg klær på bussen, så hvorfor er det uhygenisk?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #38 Skrevet 1. mars 2014 Jeg skjønner ikke dere som forstår hvorfor damen snakket til han(fordi dere selv irriterer dere over de som bruker opp et sete på en veske i en full buss). TS sier klart og tydelig at det var mange ledige seter. Jeg er en jente som har veldig mye aggressivitet, noen ganger er det vannskelig å styre seg, slik som denne episoden.Anonymous poster hash: 09f56...2c4
torias Skrevet 1. mars 2014 #39 Skrevet 1. mars 2014 Jeg er en jente som har veldig mye aggressivitet, noen ganger er det vannskelig å styre seg, slik som denne episoden.Anonymous poster hash: 09f56...2c4 Om det virkelig var sånn at det var mange ledige seter så forstår jeg at du ble irritert, selv om du overragerte noe veldig. Synes det virker veldig rart da. Satt du langt fremme i bussen kansje også var de ledige setene lenger bak? Kansje hun ønsket å sitte langt framme i bussen?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2014 #40 Skrevet 1. mars 2014 Om det virkelig var sånn at det var mange ledige seter så forstår jeg at du ble irritert, selv om du overragerte noe veldig. Synes det virker veldig rart da. Satt du langt fremme i bussen kansje også var de ledige setene lenger bak? Kansje hun ønsket å sitte langt framme i bussen? Jeg satt langt fremme i bussen. Men hun var sikkert en bortskjemt eldre dame.Anonymous poster hash: 09f56...2c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå